Nato vahvistaa turvallisuutta ja kansainvälistä asemaa.
Ehdottomasti
6
<50
Vastaukset
Kyllä NATO Suomenkin turvallisuutta vahvistaisi. Itse asiassa Suomi liittyi YK:hon jotta sen itsenäisyys olisi hyväksytty. Samoin jäsenyys EU:ssa liittyy turvallisuuteen.
Ensimmäinen turvallisuuspoliittinen ratkaisu oli liittyminen Kansainliittoon, jonka toivottiin antavan tarvittaessa sotilaallista apua siinä tapauksessa, että NL hyökkäisi maahan. Valitettavasti se ei toiminut.
Jäsenyys NATOssa velvoittaa siihen kuuluvia auttamaan hyökkäyksen kohteeksi joutunutta maata. Mikään valtio ei voisi vesittää 5 artiklan sitovuutta omalta osalta.- Asd..
Nato jäsenyys on ehdottomasti turvallisuutta lisäävä tekijä. Nato jahkailu pitää lopettaa ja aloittaa valmistelut jäsenyyden hakemista varten. Onneksi vihreissä, ps ja muissakin puolueissa alkaa järki voittaa.
- Kyllä Natoon
- Nato = ihmiskunta
Nato on täysin puolueeton ja kaikki ystävät ovat Natossa. Nato on vain yksi huippu täydellinen instrumentti, joka yhdistää vapaita maita.
Nato on täydellinen hyvä. Siihen kuuluu vain ystäviä, jotka haluavat, että kaikki ihmiset saavat elää vapaana. Nato on puoluepolitiikan yläpuolella. Vain stalinisti vastustaa Natoa.
Nato on paras paikka poistaa köyhyyttä. Nato puolustaa kansalaisyhteiskuntia ja hyvinvointia. Vapaita vaaleja ja kaikkia ihmisoikeuksia varjellaan Nato-maissa.
Meidän tulee vapaiden maiden kanssa myös hoitaa ja puhdistaa ympäristöä. Nämä ovatkin Obaman sydämen asioita. Rikollisuuden torjunta on tärkeintä.
Naton vastustaja on rikollinen miehittäjä, joka yrittää rikkoa Natoa ja yhteistä halua torjua rikollinen ja puolustaa vapautta.- Minä kannatan Natoa
Minä kannatan Natoa ja vastustan Tarja Halosta (hullu ämmä)!
- General Gogol
Minä kannatan Natoa kirjoitti:
Minä kannatan Natoa ja vastustan Tarja Halosta (hullu ämmä)!
Suomi ihan niin kuin Ruotsikin voisi aivan hyvin vaihtaa Naton rauhankumppanuusjäsenyydestä täysjäsenyyteen.
Ei olisi edes mikään iso juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833970
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301930- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell571699Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91497- 281491