Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tapojen parantaminen = rakkauden loppu?

Invictus

Näin kävi itselleni. Olin parempi dokatesani kuin sieni ja polttaessani ketjussa. Lopetin molemmat, aloitin urheilun ja yrityksen olla parempi aviomies ja isä. 2v täysin tipatta olleena huomaan halveksuntaa, jatkuvaa tiuskimista, selibaattia, eri huoneissa nukkumista ja kaikki mitä sanon tai teen on väärin, pahaa tai minussa on jotain vikaa.

Kuulin ensikertaa vastaavasta armeijatoveriltani ollessani nuori. En uskonut asiaa silloin. Nyt se on vain uskottava.

Vai johtuuko se siitä, kun miehellä tokenee aivot, selkeytyy ajatus eikä ole enää kontrolloitavissa pullon tms avulla niin nainen tuntee olonsa epävarmaksi ja asia kostautuu jailmenee edellä mainitsemallani tavalla?

Kun asioista huomauttaa saa aina saman kitkerän vastauksen kuinka"silloin juodessas pidin huolta." Kummakos kun hänellä oli korttini ja tyydyin, että itselläni oli 20-30e taskurahaa jos halusin pubissa tai syömässä käydä.

Noh, voi sitä eri huoneissakin nukkua. Jakavathan opiskelijatkin kämppänsä ja yhteiset tilansa.

3

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umkl

      Voisit kysäistä sitä, kumpi olisi parempi, sekö että juot ja poltat vai se, että olet raitis ja järkevä. Vastauksesta voi sitten vetää johtopäätökset.

    • jeeps1

      Nainen haluaa usein kesyttää miehen ja muuttaa tämän leijonasta kotikissaksi. Kun muutos on tapahtunut, nainen tajuaa ettei todellisuudessa halunnut muutosta, kyseessä oli naisen epävarmuuden heijastuminen mieheen.

      Miehestä on tullut nössö, tossukka. Tästä muutos vanhaan onkin sitten vaikeampaa, olet naisen silmissä epäseksuaalinen moderni eunukki.

      Mielestäni omia särmiään kannattaa ehkä vähän hioa, mutta totaaliseen muuttumisleikkiin ei kannata lähteä.

      • Näin meillä

        Mulla kävi myös samalla tavalla. Tosin enhän minä nyt totaalisesti juomista lopettanut, mutta aika harvinaista se oli. Mutta ei se sitten ollutkaan hyvä asia.

        Niinpä äitiyslomalainen sitten löysi baarista uuden miehen kun minä hoidin lapsia ja kannustin tuulettumaan viikonloppuisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe