http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/outo-sylkija-vainoaa-naisia-vantaalla/3403440
Itse asiassa tuo "mieshenkilö", jonka henkilöllisyydestä Espoon poliisilla on jo selkeä ja melkoisen varma kuva, EI SYLJE noiden naisten päälle.
Vaan tuo mies masturboi naisten päälle ja yrittää samalla lyödä noita naisia.
Syrjäytyminen ja yhteiskunnan ulkopuolelle jääminen
4
149
Vastaukset
- Minä olen hullu
Alla otteita eräästä elokuvaksi tarkoitetusta "Minä olen hullu" käsikirjoituksesta, joka on täysin fiktiivinen "harhainen" sepitys vailla mitään yhteyttä todellisuuteen.
" Ei suinkaan, hän ”mörten kyläniska” lukitsee vaimonsa keittiön kaappiin ja tämä tieto löytyy Hovioikeuden arkistosta."
"Lisäksi hän ”mörten kyläniska” on hakannut vaimonsa ja poikansa paikalliseen turvakotiin, lukee asiakirjoissa."
"Toisessa asiakirjassa kerrotaan tapauksesta, jossa hän ”mörten kyläniska” otti lainan ja takaajaksi erään lastensuojelujärjestön puheenjohtajan. Laina ”150 000 markkaa” jäi takaajan vastuulle."
"Lisäksi sama ”mörten kyläniska” kaveri väärensi nimilleen erään asuntoauton ja myi sen eteenpäin omissa nimissään."
"Samalta ”mörten kyläniska” kaverilta löytyy historiankirjoista kahden lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö nuoruusvuosiltaan."
"Kyseinen ”mörten kyläniska” kaveri kuppasi vuosikymmenen ajan lapsilleen tarkoitetut yhteiskunnan tuet omiin tarkoituksiin, lähinnä hasiksen tuprutteluun. Tämän seurauksena perässä roikkuu useita häätöjä joiden syy on, maksamattomat vuokrat."
"Poliisilaitos, sosiaalivirasto, käräjä- ja hovioikeudet ovat olleet kyseisen ”mörten kyläniska” 70 –v miehen koteja jo 35 – vuotta. Oikeaa kotia hänellä ”mörten kyläniska” ei ole ollut koskaan, mutta lapsilla ja vaimolla oli: paikallinen turvakoti"
"Ainoa työ johon kyseisellä miehellä ”mörten kyläniska” on koulutus ja pätevyys, on lasten kusettaminen ja lasten… Arvaatte kyllä? "
- Rooleista kiinnostuneita pyydetään olemaan yhteydessä asuinkuntansa mielenterveystoimistoon, kertoo tuottaja käsikirjoituksen lopulauseessa. - Kauhee! Onks linkkii
Kuk on ohjaaja?
- Et sä oo hullu
älä usko et vaiks ihmiset niin sanooki.
Sä oot vaa... vähän erilainen.... - Roolista kiinnostunu
Haluisin ehdottomasti kunnon ammattiohjausta, miten uittaa "evoluution viestikapulaa" 2-vuotiaassa lapsessa. Teillä kuulemma on siellä todellinen rautainen ammattimies opastamassa ja ohjaamassa elokuvaa?
Edelleen eräs ystäväni on kiinnostunut tekniikoista, miten nainen hakataan oikein kunnolla ja missä järjestyksessä toimitaan - duunataanko hakkaamisen aikana - vai vasta sen jälkeen?
Miten ihmeessä sä ootkin keksinyt ton leffan nimen "Mä oon hullu"?
Miten juuri se on voinu tulla sun mielees? Sä oot taiteilija!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303878
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131859Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631314Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951256Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671115Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47901
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356868Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26851En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39841