Syrjäytyminen ja yhteiskunnan ulkopuolelle jääminen

aikaansaa juuri tätä

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/outo-sylkija-vainoaa-naisia-vantaalla/3403440

Itse asiassa tuo "mieshenkilö", jonka henkilöllisyydestä Espoon poliisilla on jo selkeä ja melkoisen varma kuva, EI SYLJE noiden naisten päälle.
Vaan tuo mies masturboi naisten päälle ja yrittää samalla lyödä noita naisia.

4

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olen hullu

Alla otteita eräästä elokuvaksi tarkoitetusta "Minä olen hullu" käsikirjoituksesta, joka on täysin fiktiivinen "harhainen" sepitys vailla mitään yhteyttä todellisuuteen.

" Ei suinkaan, hän ”mörten kyläniska” lukitsee vaimonsa keittiön kaappiin ja tämä tieto löytyy Hovioikeuden arkistosta."

"Lisäksi hän ”mörten kyläniska” on hakannut vaimonsa ja poikansa paikalliseen turvakotiin, lukee asiakirjoissa."

"Toisessa asiakirjassa kerrotaan tapauksesta, jossa hän ”mörten kyläniska” otti lainan ja takaajaksi erään lastensuojelujärjestön puheenjohtajan. Laina ”150 000 markkaa” jäi takaajan vastuulle."

"Lisäksi sama ”mörten kyläniska” kaveri väärensi nimilleen erään asuntoauton ja myi sen eteenpäin omissa nimissään."

"Samalta ”mörten kyläniska” kaverilta löytyy historiankirjoista kahden lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö nuoruusvuosiltaan."

"Kyseinen ”mörten kyläniska” kaveri kuppasi vuosikymmenen ajan lapsilleen tarkoitetut yhteiskunnan tuet omiin tarkoituksiin, lähinnä hasiksen tuprutteluun. Tämän seurauksena perässä roikkuu useita häätöjä joiden syy on, maksamattomat vuokrat."

"Poliisilaitos, sosiaalivirasto, käräjä- ja hovioikeudet ovat olleet kyseisen ”mörten kyläniska” 70 –v miehen koteja jo 35 – vuotta. Oikeaa kotia hänellä ”mörten kyläniska” ei ole ollut koskaan, mutta lapsilla ja vaimolla oli: paikallinen turvakoti"

"Ainoa työ johon kyseisellä miehellä ”mörten kyläniska” on koulutus ja pätevyys, on lasten kusettaminen ja lasten… Arvaatte kyllä? "

- Rooleista kiinnostuneita pyydetään olemaan yhteydessä asuinkuntansa mielenterveystoimistoon, kertoo tuottaja käsikirjoituksen lopulauseessa.

• Kauhee! Onks linkkii

Kuk on ohjaaja?

• Et sä oo hullu

älä usko et vaiks ihmiset niin sanooki.
      Sä oot vaa... vähän erilainen....

• Roolista kiinnostunu

Haluisin ehdottomasti kunnon ammattiohjausta, miten uittaa "evoluution viestikapulaa" 2-vuotiaassa lapsessa. Teillä kuulemma on siellä todellinen rautainen ammattimies opastamassa ja ohjaamassa elokuvaa?

Edelleen eräs ystäväni on kiinnostunut tekniikoista, miten nainen hakataan oikein kunnolla ja missä järjestyksessä toimitaan - duunataanko hakkaamisen aikana - vai vasta sen jälkeen?

Miten ihmeessä sä ootkin keksinyt ton leffan nimen "Mä oon hullu"?
      Miten juuri se on voinu tulla sun mielees? Sä oot taiteilija!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe