Onko reiki energia ja sen käyttäminen syntiä.Onko kyseessä pahat vai hyvät henget?
Olen itse käynyt reiki kurssin ja nyt mietin onko Jumala energian takan vai luovunko koko touhusta.
Reiki
6
794
Vastaukset
- Kyllä vain
Jatka vain reiki hommia puhtaalla omalla tunnolla. Se on Jumalan antama lahja!! Kaikki ei siihen saa lahjaa.
- kyseessä
Reikissä pumpataan ihmiseen Budhan puhdasta energiaa.
Uskova saa Jumalan Hengen, eli Pyhän Hengen, joka ajaa ihmisestä pois kaikki muut henget ja energiat, kun annat koko sydämesi Herralle. Älä jätä mitään sydämesi osia vihollisen alueeksi!- luulisin
Raamatussa lukee etta kaiken voi koetella.
Se joka on ristiriidassa Raamatussa olevien asioiden kanssa, ei ole sen mukaista.
Avaruuden henkivaltojen johtaja on itse Saatana.
Tavallisesti ihmiset seuraavat sen antamia juttuja, mutta itse olen kristinuskovainen. - Mamaki
Energia on energiaa. Energia on yhteistä.
Energia on universaalia.
Silti tiedoksi: reikillä ja buddhalaisuudella
ei käytännössä ole mitään tekemistä keskenään.
Sikäli myös kristitty voi hyödyntää reikiä. - google
Mamaki kirjoitti:
Energia on energiaa. Energia on yhteistä.
Energia on universaalia.
Silti tiedoksi: reikillä ja buddhalaisuudella
ei käytännössä ole mitään tekemistä keskenään.
Sikäli myös kristitty voi hyödyntää reikiä.Et taida osata edes etsiä tietoa netistä, kun tuollaista väität.
- Ystäväsi
En ole lukenut aiempia viestejä, mutta varmaan jo kuulit, että hankkiudu äkkiä reikistä eroon! Se on todella paha juttu, pimeyden hengistä. Voit mennä mihin tahansa vapaiden suuntien seurakuntiin kysymään lisää, ja siellä rukoillaan puolestasi, jotta ko. henget jättäisivät sinut rauhaan. Reikivihkimys on vaarallinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774