Tämä kts uskoo että Jumala on antanut hänelle ison omaisuuden, kun hän tukee erästä muslimi ryhmää mikä ei ole edes kansa on vain pakoitettu Israelin alueelle toimimaan Israelia vastaan. Tämä on täysin väärä usko. Ei Jumala anna kenellekään uskovalle mitään menestystä. Se on vain menestys teologien huuhaata. Paremminkin asia on toisinpäin että naapuri ateisti Jumalan pilkkaaja ajaa Ferrarilla, kun naapurissa asuva tosi Kristitty ajaa Ladalla jos on edes sitä. Ja varmasti me kysymme usein Jumalalta miksi on näin? Jos aina seuraa menestys uskoon tulevaa kuinka sillojn kävisi? Kaikki tulisivat uskoon vain tuon rahan ja mammonan vuoksi ei Evankeliumin ja ei Jeesuksen ristin kärsimysten vuoksi kuoleman meidän vuoksi. On kuin Jeesuksen aikaan ihmiset tulivat vain Jeesuksen luo ruokkimis ihmeiden ja muiden vuoksi mutta ei uskon vuoksi.
Itse en ole ryhtynyt Israelin ystäväksi, että saisin sillä jotain menestystä vaan tukeakseni Jumalan valittua kansaa joka on ahtaalla arabi naapureiden vuoksi mitkä yrittävät kokoajan työntää Israelia mereen. Enkä sukupuolineutraalin liiton vastustajaksi sen vuoksi vaan sen vuoksi että Jumala kieltää Raamatussa tuon väärän suhteen. En liittynyt Luther-säätiöön sen vuoksi että hyötyisin siitä jotenkin vaan sen vuoksi koska Ev. Lut, kirkossa on naispappeus ja sukupuolineutraalin avioliiton kannatus ja veljeylyä paavin ja katolisen kirkon kanssa. Minä haluan pysyä oikeassa Raamatun sanassa en maallisessa mammonassa.
Tämä o nkts:n uskon logiikka
2
<50
Vastaukset
- Kristitityn puhetta?
Tässä olisi Luthersäätiölle luettavaa
4 VASTAUSTA 7 LUKUKERTAA
Tilaa palstan RSS-syöte
nimimerkki *totuusvoittaaaina* hehkuttaa kovasti olevansa
*luthersäätiöläinen*
hänen kirjoituksensa ovat,,,hmmm erikoisia...==>
mm.
totuusvoittaaaina28.5.2014 00:07
erikoiset 'opit' sillä L-säätiöllä......
Sinun äitisi on varmasti h.u.o.r.a kun opetti minut naimaan
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12269857#comment-68022134-view - 12+7
Se että olet Israelin ystävä on hyvä asia,mutta se ei silti muuta tätä palstaa Jeesus-foorumiksi,eikä kristinuskopalstaksi.
Oletko ajatellut asiaa? Ellet ole,sinun pitäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174616
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1922539Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291555- 211269
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221215- 1281009
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924