Miksi te ns. uskovat,varsinkin h-laiset ja muutkin kristityt pidätte jeesusta niin suuressa arvossa. Hänhän oli vain Ihminen ja Jumala kuten tekin ja muutkin elävät organismit. Itse Elämän kunnioitus riittää sillä Mehän se Jumala olemme kaikki yhdessä. Emme tarvitse mitään palvontaa emmekä rituaaleja pelastuaksemme. Kuunnelkaa joskus oikein tarkoin sisintänne niin tiedätte kyllä mikä on oikein ja väärin. Jeesus kyllä näytti hyvän tien mitä kulkea, mutta niin myös muutkin suuret opettajat ovat tehneet ennen ja jälkeen esim Buddha, Muhammed yms. KAIKKI ERILAISIA, KAIKKI SAMANARVOISIA JA NIIN YLHÄÄLLÄ KUIN ALHAALLA. VAPAUTTAKAA ITSENNE PLIIS..
keskeneräinen jumala
8
324
Vastaukset
- David
on kuollut ja kuopattu, siinä kuin kuka syntinen tahansa.
JEESUS elää, siinä on kuule valtava ero!
Joka voi sinutkin vapauttaa Jumalanlasten vapauteen.
"Jonka Jeesus vapauttaa, hän on todella vapaa, vaikka olisi kahlehdittu seinään"!- BlackLily
>>Esimerkiksi Budha on kuollut ja kuopattu, siinä kuin kuka syntinen tahansa.>>
Tomppeli! Opettele edes alkeet vieraista uskonnoista ja elämänkatsomuksista ennenkuin tuolla tavalla nolaat itsesi.
>>JEESUS elää, siinä on kuule valtava ero!>>
Valehtelet.
>>Joka voi sinutkin vapauttaa Jumalanlasten vapauteen.>>
Voidaanko vapaata enää vapauttaa? - JuhaniOriginal
BlackLily kirjoitti:
Tomppeli! Opettele edes alkeet vieraista uskonnoista ja elämänkatsomuksista ennenkuin tuolla tavalla nolaat itsesi.
Valehtelet.
Voidaanko vapaata enää vapauttaa?Et sinä ole vapaa vaan synnin orja. Jeesus elää ja toimii. Minä olen saanut synnit anteeksi mutta oletko sinä?
- BlackLily
JuhaniOriginal kirjoitti:
Et sinä ole vapaa vaan synnin orja. Jeesus elää ja toimii. Minä olen saanut synnit anteeksi mutta oletko sinä?
>>Et sinä ole vapaa vaan synnin orja.>>
Olet väärässä.
>>Minä olen saanut synnit anteeksi mutta oletko sinä?>>
Mistä tiedät? Voithan sinä tietysti kuvitella mitä tahansa peittääksesi menneisyytesi ja torjuaksesi ahdistuksesi. Se on varmaan mielenterveyden kannalta ihan hyvä asia. Kuitenkin se, joka parantaa yhden ei sovellu toiselle.
Sinä et ole rippi-isäni eikä tämä palsta seurakuntani. Minulla ei ole mitään tarvetta ryhtyä tilittämään elämänkatsomustani sinulle. Se on henkilökohtainen asiani, eikä sen pitäisi kiinnostaa sinua piirun vertaa - ellet sitten halua jälleen kerran käyttää sitä lyömäaseena. Sehän on sinun tulkintasi kristillisestä lähimmäisenrakkaudesta. Uskoni on minun ja Jumalan välinen asia - vain ja ainoastaan. - Yö-Hoitaja
BlackLily kirjoitti:
>>Et sinä ole vapaa vaan synnin orja.>>
Olet väärässä.
>>Minä olen saanut synnit anteeksi mutta oletko sinä?>>
Mistä tiedät? Voithan sinä tietysti kuvitella mitä tahansa peittääksesi menneisyytesi ja torjuaksesi ahdistuksesi. Se on varmaan mielenterveyden kannalta ihan hyvä asia. Kuitenkin se, joka parantaa yhden ei sovellu toiselle.
Sinä et ole rippi-isäni eikä tämä palsta seurakuntani. Minulla ei ole mitään tarvetta ryhtyä tilittämään elämänkatsomustani sinulle. Se on henkilökohtainen asiani, eikä sen pitäisi kiinnostaa sinua piirun vertaa - ellet sitten halua jälleen kerran käyttää sitä lyömäaseena. Sehän on sinun tulkintasi kristillisestä lähimmäisenrakkaudesta. Uskoni on minun ja Jumalan välinen asia - vain ja ainoastaan.Että osaa olla tyhmä ihminen. Mielenterveysongelmat siirtää toiselle. Tyypillinen alkukantainen puolustuskeino, projektio. Epäluuloisella persoonallisuuden häiriöllä minän huonoudessa keskeisessä asemassa.
- Ahaa
BlackLily kirjoitti:
Valehtelet.
Voidaanko vapaata enää vapauttaa?Täällähän se mirka viisasteleekin nykyään =D
- jli
Kirjoituksestasi päätellen et tiedä ollenkaan, kuka on Jeesus.
Lue tarkkaan seuraava linkki, niin varmasti tulee uusia näkemyksiä ja näet asioita hieman laajemmasta perspektiivistä:
http://www.nic.fi/~jlindell/kukajeesus.htm- Leo Salmela
vai mistä tämä pelleily johtuu????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862