Annan risuja persauksille Kaikille idiooteille asiakkaille. Välillä asiakkaat osaa sitten olla niin v..tumaisia että tekis mieli sanoa pari totuutta, mutta kun ei saa. Mikä oikeus teillä on vähätellä kassatyötä? Koittakaa perkele itse istua siinä hymyilemässä joka ainoalle asiakkaalle, kun suurin osa asiakkaista ei osaa edes tervehtiä saati sanoa kiitos! Ja jos on kiire, niin virheitä sattuu. Ei auta ketään kun ruvetaan uhittelemaan ja haukutaan. Ens kerralla taidan sanoa takasin. Minäkin näet olen ihminen!
Perkele!
2
731
Vastaukset
- Mieltä
Joskus vielä kysyn minäkin :Kerroppas missä sinä olet töissä. Mä tuun sitten sinne sulle riehumaan ja vittuilemaan !!!
- Ottaa päähän
Tänään oli hyvä päivä!!! Kukaan ei aukonu päätään, valittanu hinnoista tai väittänyt saaneensa liian vähän rahaa takaisin (kaikkea ne ihmiset sitten yrittää, typerykset) Olen huomannut muuten, että terveyskeskusten päivystyshenkilökunta saavat olla töykeitä, ainakin siinä luukulla missä kerrot vaivoistasi. Mun miehelle sanottiin, ettei sulla mikään ole, mutta jää ny sitte jonottaan. 2 tuntia odotettiin.. Sitten mies oksensi lattialle ja meni vartti niin päästiin kotiin kun lääkärillä olikin yhtäkkiä aikaa ottaa meidät vastaan. Vituttaa tollanenkin. Risuja sinnekkin, mokomat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.617119Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652773Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191892- 1471884
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181848Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361771Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291552- 1021467
- 381241
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411206