Annan risuja persauksille Kaikille idiooteille asiakkaille. Välillä asiakkaat osaa sitten olla niin v..tumaisia että tekis mieli sanoa pari totuutta, mutta kun ei saa. Mikä oikeus teillä on vähätellä kassatyötä? Koittakaa perkele itse istua siinä hymyilemässä joka ainoalle asiakkaalle, kun suurin osa asiakkaista ei osaa edes tervehtiä saati sanoa kiitos! Ja jos on kiire, niin virheitä sattuu. Ei auta ketään kun ruvetaan uhittelemaan ja haukutaan. Ens kerralla taidan sanoa takasin. Minäkin näet olen ihminen!
Perkele!
2
706
Vastaukset
- Mieltä
Joskus vielä kysyn minäkin :Kerroppas missä sinä olet töissä. Mä tuun sitten sinne sulle riehumaan ja vittuilemaan !!!
- Ottaa päähän
Tänään oli hyvä päivä!!! Kukaan ei aukonu päätään, valittanu hinnoista tai väittänyt saaneensa liian vähän rahaa takaisin (kaikkea ne ihmiset sitten yrittää, typerykset) Olen huomannut muuten, että terveyskeskusten päivystyshenkilökunta saavat olla töykeitä, ainakin siinä luukulla missä kerrot vaivoistasi. Mun miehelle sanottiin, ettei sulla mikään ole, mutta jää ny sitte jonottaan. 2 tuntia odotettiin.. Sitten mies oksensi lattialle ja meni vartti niin päästiin kotiin kun lääkärillä olikin yhtäkkiä aikaa ottaa meidät vastaan. Vituttaa tollanenkin. Risuja sinnekkin, mokomat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591