Annan risuja persauksille Kaikille idiooteille asiakkaille. Välillä asiakkaat osaa sitten olla niin v..tumaisia että tekis mieli sanoa pari totuutta, mutta kun ei saa. Mikä oikeus teillä on vähätellä kassatyötä? Koittakaa perkele itse istua siinä hymyilemässä joka ainoalle asiakkaalle, kun suurin osa asiakkaista ei osaa edes tervehtiä saati sanoa kiitos! Ja jos on kiire, niin virheitä sattuu. Ei auta ketään kun ruvetaan uhittelemaan ja haukutaan. Ens kerralla taidan sanoa takasin. Minäkin näet olen ihminen!
Vastaukset 2
- Mieltä
Joskus vielä kysyn minäkin :Kerroppas missä sinä olet töissä. Mä tuun sitten sinne sulle riehumaan ja vittuilemaan !!!
- Ottaa päähän
Tänään oli hyvä päivä!!! Kukaan ei aukonu päätään, valittanu hinnoista tai väittänyt saaneensa liian vähän rahaa takaisin (kaikkea ne ihmiset sitten yrittää, typerykset) Olen huomannut muuten, että terveyskeskusten päivystyshenkilökunta saavat olla töykeitä, ainakin siinä luukulla missä kerrot vaivoistasi. Mun miehelle sanottiin, ettei sulla mikään ole, mutta jää ny sitte jonottaan. 2 tuntia odotettiin.. Sitten mies oksensi lattialle ja meni vartti niin päästiin kotiin kun lääkärillä olikin yhtäkkiä aikaa ottaa meidät vastaan. Vituttaa tollanenkin. Risuja sinnekkin, mokomat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta602747- 951156
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3041073Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3401029Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O58969Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77873- 72760
- 90725
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63708- 33663