samanlaisia ihmeitä kuin raamatun aikaan? Kuten jakaisi meriä, ilmesty sotajoukoille tai vaikka tapa vääräuskoisten esikoisia? Nukkuuko se nykyään? Vai olisiko niin että raamatun tapahtuneet ihmeet olisivat taikauskoisten satuja ja tietämättömyyttä?
Miksi jumala ei ee nykyään
16
119
Vastaukset
- J.Aakob
Jumala on tätänykyä dementoitunut.
Jeesus elää alkoholistina sossun luukulla.(tottui raukka viiniin Kaanaan häissä).
Mutta Jumala,kaikki kunnia hänelle,elää nykyään vaipoissa palvelutalossa,
Hän kuuntelee kuitenkin säännöllisesti kaikki itseensä kohdistuvat palvontamenot. - Sepä Se
Jumala salli tom of finland-postimerkit, iih
- ei ihmeitä
Miksi niitä ihmeitä pitäisi tehdä? Ettehän te usko Jumalaan muutenkaan? Jumala on viisaudessaan nähnyt sen, että ideologiset fakki-idiootit eivät kumminkaan uskoisi mitään todistelua.
Usko on pikemminkin luottamusta Jumalan ja ihmisen välillä. Tämä luottamus ei tule ihmeiden näkemisestä.- Mortesium
Miksi pitäisi uskoa olentoon joka ei anna itsestään yhtään todistetta? Joka jopa näkee vaivaa piillottaakseen itsensä ja kättensä työn? Esim on manipuloinut maapalloa niin että kaikki todisteet vedenpaisumuksesta on hävitetty..tehnyt todisteet evoluutiosta ja miljardeja vuosia vanhasta universumista?
Sinä lapsellinen ressukka uskot jumalaan josta ei ole mitään todisteita tai näyttlöä? Aika hölmöä... >Jumala on viisaudessaan nähnyt sen, että ideologiset fakki-idiootit eivät kumminkaan uskoisi mitään todistelua.
Tuo kirjattiin raamattuun vain siksi, ettei kukaan voisi odottaa ihmettä nähtäväkseen, kun sellaisia ei todellisuudessa ollut koskaan tapahtunutkaan.
Normaali ihminen uskoo yleensä silmiään, ja jos tapahtuman objektiivinen tutkiminen vielä vahvistaa silmien näkemän, se on sitten siinä.
>Usko on pikemminkin luottamusta Jumalan ja ihmisen välillä. Tämä luottamus ei tule ihmeiden näkemisestä.
En ymmärrä, miksei usko voisi syntyä vaikkapa ihmeen näkemisestä ja sitten täydentyä luottamukseksi. Tietenkin voi.
- HYI HYI
Jumalalla on liian kiire nykyään estää omien pappiensa lasten hyväksikäyttö että ei ehdi muuhun.....
Huonosti sujuu se estely, kun otetaan huomioon että estäjä toimii rajattomin resurssein ja kyvyin.
- kauhea uskonto
RepeRuutikallo kirjoitti:
Huonosti sujuu se estely, kun otetaan huomioon että estäjä toimii rajattomin resurssein ja kyvyin.
Ehkä jumala itse on pedari ja sen uskomiseen liittyy pedofilia? Kaikkihan tietää miten pervoja ja murhanhimoisiakristityt ovat
kauhea uskonto kirjoitti:
Ehkä jumala itse on pedari ja sen uskomiseen liittyy pedofilia? Kaikkihan tietää miten pervoja ja murhanhimoisiakristityt ovat
>Kaikkihan tietää miten pervoja ja murhanhimoisiakristityt ovat
Suurin osa on kyllä aika normaaleja, vaikka tältäkin palstalta voisi ihan muuta luulla.
- Kauhea uskonto
Eihän ne hyväksy edes homoja, transsuja ja muita...Murhanhimoisia he ainakin ennen olivat kuten ristiretket ja vainot todistaa. Onneksi kirkolla ei ole enää sellaista valtaa kuin ennen tai maailma olisi paljon pimempi ja pahempi paikka. hauskaa että uskovaiset ovat pahimpia rasisteja..
- ei epäilystäkään
Ihan siitä samasta syystä kuin metsän peikko tai hammaskeiju pysyttelevät piilosilla. Aihetta epäilykseen ei ole, koska meillä on lukuisa joukko kirjallisuutta näistäkin ihmeiden tekijöistä.
- lukumies
Miksi pitäisi toistaa loputtomasti samaa asiaa joka ei ensi kerralla uppoa tajuntaan? Minulla Raamattu upposi heti joten yritähän lukea se huolella niin voit löytää valon.
Koetapas jyrtsi nyt sitten saada aikaan se kuvaus modernista tieteellisestä kreationismistasi ketjuun joka aiheelle on varattu.
>Minulla Raamattu upposi heti joten yritähän lukea se huolella niin voit löytää valon.
Niin varmaan, olihan stalinismikin uponnut. Suurin osa sivistyneistä ihmisistä ei kuitenkaan janoa mitään tuollaisia kaikkeen ulottuvia muka ehdottoman tosia maailmanselityksiä, koska he tajuavat sekä järjellään että tiedoillaan että sellaisia ei voi ihmisen ulottuvilla olla.- tieteenharrastaja
Arveletko, että omakehu Raamatun päällä seisten kuuluu kauemmas kuin ilman.
"Minulla Raamattu upposi heti joten yritähän lukea se huolella niin voit löytää valon." - Otan osaa
Kai lukumies tiedät että uskovaiset ovat keskimääräistä tyhmempiä?
Ateistien vakuuttamiseksi kelpaisi nimenomaan kunnollinen vanhanaikainen ihme. Jumalan tiedotusosasto vain ei oikein skulaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082605
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471795Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461387Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3441305Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3451254Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251176Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571113Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H131012- 55976
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21893