Nyt tulee vaikee kysymys.

vanhaa vaan

Sain eräältä vanhemmalta naiselta aika vanhan tietokoneen, sitä ei ole käytetty 9 vuoteen. Päätin heti kokelilla mitä se pitää sisällään. Siinä oli xp järjestelmä, ennenkuin menin sillä nettiin otin pois automaattipäivitykset, laitoin vain aviran ja windowsin palomuurin, ei sen puoleen elisa viihde jolla menin nettiin siinäkin on oma palomuuri. Nyt olen ollut sillä netissä 5 päivää. Mitään ei tapahdu toimii loistavasti. Onko ne 9 vuoden aukot auki vai kiinni? Odotan jotakin reiästä tunkeutuvia , tuleeko sieltä mitään?

12

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • vanhassa

En ihan välitä siihen asentaa yhtikäs mitään, kokeilen vaan tuleeko niistä paljonpuhutuista aukoista koneeseen mitään. Vielä on ihan virheetön kone kun olen skannaillut sitä. Testien jälkeen tarkotus on tuhota koko kone. Eli mulla on kyllä uudempi kone jossa on myös edelleen xp, ja pysyy jos se musta on kiinni. Jos tohon päivittämättömään koneeseen ei tule mitään, ei niitä tule tohon toiseenkaan. Kertoilen jatkossa tuleeko niitä ongelmia.

• mmm...

Sinuna minä vain hakisin ne puuttuvat Microsoftin päivitykset ja jatkaisin tietokoneen käyttämistä. Minulla on kaksi XP-konetta jatkuvassa käytössä, eikä mitään ongelmia ole ilmennyt. Toimii niin kuin aina ennenkin.

• vara vanha

No nyt ne päivitykset tuli kun laitoin automaattiset päälle, heti tuli 278 päivitystä.

• mmm....
        vara vanha kirjoitti:

No nyt ne päivitykset tuli kun laitoin automaattiset päälle, heti tuli 278 päivitystä.

Siinä tapauksessa koneessa ei varmaankaan ollut edes SP3:sta eikä sitä oltu päivitetty ikinä. Jos koneessa on SP3, päivityksiä tulee (ilman Office-pakettia) noin 150.

• Ei tullut näitä uusimpia.

• sitä vaan

Kyllä tuli päivitys jossa oli päivä 8/5 eikös se ole uusin?

• mmm....

Kyllä ne kaikki tulevat sieltä edelleenkin automaattisesti kun vain automaattinen päivtys on päällä.

• mmm.... kirjoitti:

Kyllä ne kaikki tulevat sieltä edelleenkin automaattisesti kun vain automaattinen päivtys on päällä.

Mutta ei ne joita ei ole julkaistu virallisesti XP Home ja Pro versioille.

• XP tuki päättyi 8.4 ja sen jälkeen tuli kaksi päivitystä.

• potaskaa taas

Eli tuli 2 uutta päivitystä. Mulla on win 7 siihen ei ole tullut yhtään päivitystä 5/5 jälkeen, joten noi xp päivitykset on niin uusia kuin voi olla.

• potaskaa taas kirjoitti:

Eli tuli 2 uutta päivitystä. Mulla on win 7 siihen ei ole tullut yhtään päivitystä 5/5 jälkeen, joten noi xp päivitykset on niin uusia kuin voi olla.

Joka kuukauden toisena tiistaina tulee päivitykset tuettuihin Windows versioihin.

Eli viimeksi tarkalleen 13.5.2014.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      98
      6238
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3627
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      179
      2279
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      238
      2139
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      182
      1838
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1644
    7. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      9
      1255
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      69
      1134
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      1080
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      120
      1080
    Aihe