enkeleitä on vain taivaassa

88888888tttttttttttt

15

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäisi siis luottaa enemmän tämän kirjailijan sanaan, kuin Jumalan sanaan. Enpä nyt tiedä.

      • Jumalako mäkin

        Mstä sinä tiedät jumalien sanat?

        Jumaliahan on ollut ja on valtava määrä.


    • enkeleitä

      Kaikilla on oma suojelusenkeli joka kulkee rinnalla koko ihmiselämän ajan.

      • Miten voisin antaa tälle suojelusenkelille energiaa?


      • enkelihoitaja
        pinkkisokeri kirjoitti:

        Miten voisin antaa tälle suojelusenkelille energiaa?

        hänellä on energiaa yllin kyllin


      • Pekkaset

        Miksi sillä on niin valtavan paljon Pekkaspäiviä ja niin monen ihmisen kohdalla.


      • No love
        enkelihoitaja kirjoitti:

        hänellä on energiaa yllin kyllin

        Minulta enkelit eivät saa vastarakkautta.


      • sfdjhvg436983
        pinkkisokeri kirjoitti:

        Miten voisin antaa tälle suojelusenkelille energiaa?

        Luulisi mensalaisen älyllä löytyvän jokin ratkaisu.


    • Enkeleitä kaikkialla

      Jumalan enkeleitä on täällä, meidän silmämme eivät vain näe heitä. Enkeleistä voi todellakin sanoa, että he ovat täystyöllistettyjä.


      Hepr. 1:14
      Eivätkö enkelit ole palvelevia henkiä? Heidät lähetetään palvelemaan niitä, jotka saavat osakseen autuuden.


      Ps. 91:11,12 Hän antaa enkeleilleen käskyn varjella sinua, missä ikinä kuljet, ja he kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen.

      • enkelihoitaja

        liian moni suojelusenkeli on täysin työllistämätön, työtön.. seisoo vierellä koska hän ei saa auttaa ihmistä (paitsi tietyissä tapauksissa, esim jos ihmisen ei ole vielä aika kuolla, hän voi estää vaikka autokolarin) ennekuin ihminen sitä itse pyytää!

        arkkienkelit ovat erikseen, je ovat jumalan sanansaattajia ja auttavat meitä myös aina kun sitä pyydämme :)


      • viattomuuskin

        Aika moni pieni, viaton lapsikin loukkaa.


    • SELITÄ "

      Sano sitten MISSÄ on se TAIVAS ???

      Siis ei mitään mielikuvitusjuttuja vaan todellista faktatietoa.

      Maapallolta katsottuna taivas on ilmakehän sisäpuoleinen alue.
      Ilmakehän ulkopuoleinen alue on avaruus.

      Mitään enkeleitä ei ole havaittu millään kameroilla, eikä muillakaan laitteilla, vaikka ne ovat erittäin hyvin kehittyneitä vempaimia.

      • lankakerä

        "Taivas" ei ole mun tietojen mukaan kirjaimellisesti taivas, ja kameroilla eikä muilla vempaimilla välttämättä nähdä aaveita tai muita mörköjä kuin elokuvissa.


    • eikaits.

      Juu Ja esimerkiksi venäläisiä on vain venäjällä? Vai?

      • Hate1

        TOIVOTTAVASTI !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe