Evankeliumin julistamisesta on monenlaista käsitystä ja opetusta uskovien keskuudessa. Raamattu kertoo pelastuksen evankeliumista Herrasta Jeesuksesta. Tutkimalla Raamatusta esimerkiksi miten apostoli Paavali sekä Pietari julistivat evankeliumia saamme selkeän käsityksen siitä miten ja millä tavalla Jumalan Pyhä Henki johdattaa Herran Jeesuksen opetuslapsia julistamaan pelastuksen evankeliumia Herrasta Jeesuksesta.
Kopsin tuolta. http://www.kotipetripaavola.com/evankeliuminjulistaminen.html
Tää kyllä avasi silmäni nyt tajuan paremmin evankeliointia.
Julistaako herätysliikkeet evankeliumia?
sunnevi
2
123
Vastaukset
- andersu
Jumalan kiitokset totuudesta.
- adenina
Todellinen ja Raamatullinen evankeliumi kertoo ihmisen pelastuvan vain ja ainoastaan tekemällä parannuksen ja uskomalla Herraan Jeesukseen. Millään muulla tavalla Herran Jeesuksen veri ei lunasta eikä anna syntejä anteeksi ihmisille. Pelastus ja lunastus Herran Jeesuksen veressä on Jumalan lahja, joka tulee vastaanottaa uskon kautta Herraan Jeesukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329