Nimittäin Israelin poliisi pidätti äärijuutalaisia mielenosoittajia paavin vierailun edellä:
http://www.hs.fi/ulkomaat/Israelin poliisi pidätti äärijuutalaisia mielenosoittajia paavin vierailun edellä/a1400984319111
Onko Balttis putkassa?
18
60
Vastaukset
- Mieti sitäkin
Ei ole mutta moni natsi on valpaalla jalalla. Koko Vatikaani on perustettu natsisika Benito Mussolinin lahjoittamalla maalle.
Mutta kts:ää ei pidätettäisi missään arabimaassa vaikka olisi kuinka fanaattinen terroris ja Israel vihaaja ja sitä kts myös on
- kevennystä kehiin
Meinaatko että Balttis olisi putkahtanut joukkoihin muinaishepreaa (virheellisesti) puhuen?
Ilmankos hänet vapautettiin nopeasti...
Onkin sitten taas tapansa mukaan purkanut raivonsa vain luterilaiseen kirkkoon...- kevennystä kehiin
Toinen vaihtoehto tietysti: hän alkoi virheellisellä muinaishepreallaan kääntämään äärijuuutalaisia balttismi-lahkoonsa, ja nämäkin saivat hänestä tarpeekseen. Heillä on vaikeuksia siinä maassa, kaikillakin, ei siellä enää Balttista tarvita...
- well well well
kevennystä kehiin kirjoitti:
Toinen vaihtoehto tietysti: hän alkoi virheellisellä muinaishepreallaan kääntämään äärijuuutalaisia balttismi-lahkoonsa, ja nämäkin saivat hänestä tarpeekseen. Heillä on vaikeuksia siinä maassa, kaikillakin, ei siellä enää Balttista tarvita...
Äärijuutalaiset kysyivät hämmästyneenä, B:n vihan kohteesta - mitä ihmettä on luterilaisuus.
Miten muuten käänsit tämän sanan muinaishepreaksi, Balttis. Luterilaisuus.
Saiko kukaan muinaishepreastasi selvää, sillä he puhuvat nykyhepreaa, ja sitten kun puhuit vielä virheellisesti sitä muinaishepreaa, ei edes rabbi ymmärtänyt... - well well well
well well well kirjoitti:
Äärijuutalaiset kysyivät hämmästyneenä, B:n vihan kohteesta - mitä ihmettä on luterilaisuus.
Miten muuten käänsit tämän sanan muinaishepreaksi, Balttis. Luterilaisuus.
Saiko kukaan muinaishepreastasi selvää, sillä he puhuvat nykyhepreaa, ja sitten kun puhuit vielä virheellisesti sitä muinaishepreaa, ei edes rabbi ymmärtänyt...He olivat siis yhtä mieltä vain vihastaan paavia kohtaan, mutta olisin halunnut siltikin olla kärpäsenä katossa....erityisesti siinä vaiheessa, kun B. aloitti elekielellä kertomaan balttismi-lahkostaan ja taas sitten luterilaisuudesta...
Ihmetellen, miksi he eivät ymmärtäneet hänen virheellistä muinaishepreaansa. Rabbikin haettiin paikalle, mutta hän vain pudisteli päätään...kuten niin moni B:n kanssa. - well ihme ja kumma
He olivat siis yhtä mieltä vain vihastaan paavia kohtaan, mutta olisin halunnut siltikin olla kärpäsenä katossa....erityisesti siinä vaiheessa, kun B. aloitti elekielellä kertomaan balttismi-lahkostaan ja taas sitten luterilaisuudesta...
Ihmetellen, miksi he eivät ymmärtäneet hänen virheellistä muinaishepreaansa. Rabbikin haettiin paikalle, mutta hän vain pudisteli päätään...kuten niin moni B:n kanssa.Ihme ja kumma että: henkisesti kolmevuotiaan tasolla oleva henkilö osaa jo kirjoittaa sanaja peräkkain - viakkakin ilman päätä ja häntää.
- well well well
well ihme ja kumma kirjoitti:
Ihme ja kumma että: henkisesti kolmevuotiaan tasolla oleva henkilö osaa jo kirjoittaa sanaja peräkkain - viakkakin ilman päätä ja häntää.
No olen sentään vähän vanhempi, kun itse olet 1-vuotias, jos sitäkään...
Kyllä täällä saa hiukan ilotellakin ja hauskaa pitää, ja sitä tarvitaankin hirvittävän raskasmielisyytesi vastapainoksi...
Jotenkin nämä kidutukset täyyty yrittää kestää... - Sama kaiku askelien
No olen sentään vähän vanhempi, kun itse olet 1-vuotias, jos sitäkään...
Kyllä täällä saa hiukan ilotellakin ja hauskaa pitää, ja sitä tarvitaankin hirvittävän raskasmielisyytesi vastapainoksi...
Jotenkin nämä kidutukset täyyty yrittää kestää...Eikös reipas marssi tekisi sinulle hyvää viakkapa KTS valitseman saksalaisen marssimusiikin tahdissa.
- haha haa
well ihme ja kumma kirjoitti:
Ihme ja kumma että: henkisesti kolmevuotiaan tasolla oleva henkilö osaa jo kirjoittaa sanaja peräkkain - viakkakin ilman päätä ja häntää.
Sä et osaa edes "sanaja " peräkkäin "viakkakin" ei saa mitään selvää ?
Olet henkisesti lapsen tasolla ja kirjoitustaitosi on nolla. - ihanko totta, b?
haha haa kirjoitti:
Sä et osaa edes "sanaja " peräkkäin "viakkakin" ei saa mitään selvää ?
Olet henkisesti lapsen tasolla ja kirjoitustaitosi on nolla.Ei ole juolahtanut mieleesi, että kun olet pelleillyt näillä palstoilla täällä vuosikaudet, miten ihmeessä sinut voisi nyt vielä vakavissaan ottaa? (Vaikkakin erittäin raskasmielistä ja ikävää pelleilyä)
Jos itse esiintyy pellenä, niin sitten ihmiset suhtautuvat pellenä...
Väitätkö siis todellakin, että vaadit arvonantoa ja tämän kaiken jälkeen minun pitäisi ottaa sinut vakavissasi? - ihanko totta, b?
ihanko totta, b? kirjoitti:
Ei ole juolahtanut mieleesi, että kun olet pelleillyt näillä palstoilla täällä vuosikaudet, miten ihmeessä sinut voisi nyt vielä vakavissaan ottaa? (Vaikkakin erittäin raskasmielistä ja ikävää pelleilyä)
Jos itse esiintyy pellenä, niin sitten ihmiset suhtautuvat pellenä...
Väitätkö siis todellakin, että vaadit arvonantoa ja tämän kaiken jälkeen minun pitäisi ottaa sinut vakavissasi?Tämä oli siis nimimerkille Sama kaiku askelien = Balttikselle.
- Baltti "kuittailee"
Ylivieska on historiallisesti kunnostautunut sillä että: arkkipiispa Johansson on tunnetusti ollut samoilla linjoilla juutalaiskysymyksessä Hitlelerin ja Lutherin kanssa, mikäli uskokommme "Juutalaisista ja heidän valheistaan" kirjan suomentajaa ja kirjan suomenkielistä esipuhetta jonka laati kaikki Hitelerin toimet hyväksyvä T.T.Karanko, ja nykyisin tätä perinnettä jatkaan ilmeisesti juutalaisvastaisuudestaan tuomittukin kauppias Juha Kärkkäinen.
Sama kaiku on asekelien....mars mars... ars...- ihanko totta, b?
Mene pitämään samoja asioita jankuttavaa "blogiasi" jonnekin muualle ja tee kotisivut ja tulet huomaamaan, ettei siellä tule kukaan käymään.
Tästä lähtien aion ainoastaan vitsailla kustannuksellasi, ja se oikeus minulla nyt sentään on.
Kysehän on ihan samasta, että käytät kristittyjen hyväntahtoisuutta hyväksesi, kuten moni muu, mutta rajansa kaikella...
- ???
Onkos tarhaankin hommattu jo omat tietokonee kaikille?
- leikkimieltä vähän
Et ole tainnut ymmärtää, että olet sangen tragikoominen hahmo.
Mutta elämähän on yksi tragikomedia, tragikoomisia hahmoja täynnä...
Pakkohan täällä välillä nauraakin on, kuten afrikkalaiset, joiden elämä on vähän kovempaa kuin meidän...
Ei tuo ollut edes ilkeätä vitsailua, mutta kun itse olet ilkeä, luulet että kaikki muutkin nauravat ilkeästi. - pikkusaarnani
leikkimieltä vähän kirjoitti:
Et ole tainnut ymmärtää, että olet sangen tragikoominen hahmo.
Mutta elämähän on yksi tragikomedia, tragikoomisia hahmoja täynnä...
Pakkohan täällä välillä nauraakin on, kuten afrikkalaiset, joiden elämä on vähän kovempaa kuin meidän...
Ei tuo ollut edes ilkeätä vitsailua, mutta kun itse olet ilkeä, luulet että kaikki muutkin nauravat ilkeästi.Mutta tietysti jos haluaa oikein karrikoidun "kristityn" johonkin sarjaan, niin olisit kyllä pätevä osaan...
Täällä oli itse asiassa joitakin, joista luulin, että ateistit tai joku muu porukka esitti.
Tehän ajatte siis sen asiaa, jota vastustatte, asiaa..
Samaten kuin jotkut ateistit, hehän ajavat tehokkaasti kristinuskon asiaa, vaikka ei tarkoituksella.
Sitä ihmettelen, miksi vapaat suunnat eivät ole hakeneet sinua pois täältä, sillä sinähän olet heidän edustajansa, vaikka sinulla tuo 1-miehen orkesteri onkin. Muutenkin vapailla suunnilla on tapana saada kannattajiensa päähän, että evankelioikaa. Sillä ei ole väliä, onko evankelistaksi, tai mihin tyyliin tai miten. Heille sitten: "astukaa esiin sopivalla tai sopimattomalla hetkellä" on suorastaan herkkua.
Paljon olettekin saaneet käännettyä kristityiksi, usein kuulee syytettävän teidän jutuistanne. Jos suunsa avaa, joku luulee kajahtaneeksi vapaasuuntalaiseksi (en väitä että he kaikki olisivat). Jos mainitseekin Jumalan, luullaan että on joku Balttis tai vastaava. - pikkusaarnani
pikkusaarnani kirjoitti:
Mutta tietysti jos haluaa oikein karrikoidun "kristityn" johonkin sarjaan, niin olisit kyllä pätevä osaan...
Täällä oli itse asiassa joitakin, joista luulin, että ateistit tai joku muu porukka esitti.
Tehän ajatte siis sen asiaa, jota vastustatte, asiaa..
Samaten kuin jotkut ateistit, hehän ajavat tehokkaasti kristinuskon asiaa, vaikka ei tarkoituksella.
Sitä ihmettelen, miksi vapaat suunnat eivät ole hakeneet sinua pois täältä, sillä sinähän olet heidän edustajansa, vaikka sinulla tuo 1-miehen orkesteri onkin. Muutenkin vapailla suunnilla on tapana saada kannattajiensa päähän, että evankelioikaa. Sillä ei ole väliä, onko evankelistaksi, tai mihin tyyliin tai miten. Heille sitten: "astukaa esiin sopivalla tai sopimattomalla hetkellä" on suorastaan herkkua.
Paljon olettekin saaneet käännettyä kristityiksi, usein kuulee syytettävän teidän jutuistanne. Jos suunsa avaa, joku luulee kajahtaneeksi vapaasuuntalaiseksi (en väitä että he kaikki olisivat). Jos mainitseekin Jumalan, luullaan että on joku Balttis tai vastaava.Tässä meidän kirkossa te olette tehokkaasti lisänneet konservatiivien vainoa, kun heitä luullaan samanlaisiksi kun tuo touhu, tai yleensäkin sellaisten, jotka ovat esim. maltillisia konservatiiveja tai jossain välissä.
Siitä huolimatta, vaikka tiedän, että kaikki vapaiden suuntien edustajat eivät ole tuollaisia, kavahdan teitä kuin ruttoa samaten kuin ateisteja. Sen verran näillä palstoilla on saatu aikaan. Tätä ei ollut ennen.
NÄistä ei ole siis mitään hyötyä, kun täällä riidellään näistä asioista ja yleensä palstoille tunkeutuvat vain itse väittelyä rakastavat, heille Jumala on yleensä ihan yhdentekevä, vaikka eivät olisikaan ateisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991496- 2181108
Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131106Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81919Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen234907- 141890
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179873Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos14750- 71747
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie31683