Minulla on useasti käynyt niin että kassalla on pydetty korkeampi hinta jostain tuottesta kuin mitä hyllyn hinta lapussa luke ja ne ei ole missä mussa paikassa hyvittänyt erotuksen kuin Pyhäsalmen R-kioskilla missä ne on jätelö tuttista veloittanet se matalampi hinta mitä luke jäätelötiskin hinta lapussa kun olen asiasta huomauttanut.
Ja myöhemmin oikaistanet hinnan hintalapussa. Tänä vimeksi ostin donitsit Pyhäsalmen Halpa Hallista ja hyllyn hintalapussa luki 1,99,- ja kassalla ne ottivat 2,40,- ja minä ylensä lasken tarkasti mitä rahalla saa ja useasti jää ostokset ostamatta sen takia että omat laskelmat ei enä pidä paikkansa kun en on ottane eri ja kallimpi hinta jostain tuotteista kuin mitä hyllyn hinta lapussa luke esim. minulla on 1,70,- muukanan ja hintalapussa luke jäätelötutti 1,70,- ja kassaneiti sanokin 1,-90,- ole hyvä.
Huomautin asiasta kassalla ja sanoi kassaneidille että voi ihan itse tulla katsoman ja toteamaan asian. Mutta kassaneiti sanoi että ei ehdi kun on kiire ja jouduin maksamaan sen kalliman hinnan. Minulla tällaista on tapahtunut useasti jaminä lulen että kaupat tekevät tämän tietoisesti kuin ei kukan vaivaudu viemään asia etempäin 20-40 centin takia.
Minä olen kuitenkin täyttänyt ja lähetttänyt etempäin kulutaja viraston lomakken jotta saisi takaisin ne 40 centiä mitä olen maksanut ylihinta donitseista. Nyt sitten kysyn onko teillä joskus sattunut samanlaista eli että ne on ottanet kalliman hinnan jostain tuottesta kassalla kuin mitä hyllyn hinta lapussa luke ?
Onko joskus pydetty korkampi hinta kuin hyllyn hinta lapussa ?
eufomode
1
140
Vastaukset
- Eufomode
Vastaus kulutajaneuvajaltta on tullut sähköpostitse ja sen muukan hylläreunahinta on sitova mikäeli virhe ei ole niin suuri että sen olisi piitänyt ymmärttä joten tuulostin viiestin ja ottan kuittinja otan sen ja kuittin muuka ja menen kauppan muuta muistin hiemaan väärin kuittissa hinta olikin 2.49,- ja hyllyreunushinassa luik 1.99,-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3412936Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463- 1081291
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841282Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581215- 481125
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781027Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837