Onko joskus pydetty korkampi hinta kuin hyllyn hinta lapussa ?

eufomode

Minulla on useasti käynyt niin että kassalla on pydetty korkeampi hinta jostain tuottesta kuin mitä hyllyn hinta lapussa luke ja ne ei ole missä mussa paikassa hyvittänyt erotuksen kuin Pyhäsalmen R-kioskilla missä ne on jätelö tuttista veloittanet se matalampi hinta mitä luke jäätelötiskin hinta lapussa kun olen asiasta huomauttanut.

Ja myöhemmin oikaistanet hinnan hintalapussa. Tänä vimeksi ostin donitsit Pyhäsalmen Halpa Hallista ja hyllyn hintalapussa luki 1,99,- ja kassalla ne ottivat 2,40,- ja minä ylensä lasken tarkasti mitä rahalla saa ja useasti jää ostokset ostamatta sen takia että omat laskelmat ei enä pidä paikkansa kun en on ottane eri ja kallimpi hinta jostain tuotteista kuin mitä hyllyn hinta lapussa luke esim. minulla on 1,70,- muukanan ja hintalapussa luke jäätelötutti 1,70,- ja kassaneiti sanokin 1,-90,- ole hyvä.

Huomautin asiasta kassalla ja sanoi kassaneidille että voi ihan itse tulla katsoman ja toteamaan asian. Mutta kassaneiti sanoi että ei ehdi kun on kiire ja jouduin maksamaan sen kalliman hinnan. Minulla tällaista on tapahtunut useasti jaminä lulen että kaupat tekevät tämän tietoisesti kuin ei kukan vaivaudu viemään asia etempäin 20-40 centin takia.

Minä olen kuitenkin täyttänyt ja lähetttänyt etempäin kulutaja viraston lomakken jotta saisi takaisin ne 40 centiä mitä olen maksanut ylihinta donitseista. Nyt sitten kysyn onko teillä joskus sattunut samanlaista eli että ne on ottanet kalliman hinnan jostain tuottesta kassalla kuin mitä hyllyn hinta lapussa luke ?

1

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eufomode

Vastaus kulutajaneuvajaltta on tullut sähköpostitse ja sen muukan hylläreunahinta on sitova mikäeli virhe ei ole niin suuri että sen olisi piitänyt ymmärttä joten tuulostin viiestin ja ottan kuittinja otan sen ja kuittin muuka ja menen kauppan muuta muistin hiemaan väärin kuittissa hinta olikin 2.49,- ja hyllyreunushinassa luik 1.99,-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40