faniyhteisö
12
297
Vastaukset
- bold
Täytyypäs käydä tutustumassa. Etsin kaikki fanisivut mitä löydän.
Tuolla kanssa tietoa ja uutisia, joskus on spoilauksiakin jenkkijaksoista. Kiva lukea niitä ja odotella milloin ne nähdään Suomessa. https://www.facebook.com/pages/Soapworld/377674172322576?fref=ts - :(((((
Joo, toi on taas se Rh\\na :(((((
- Skebujebu
Eikö Rhanna käytä täällä rekisteröitynyttä nimimerkkiä? Jos hän tosiaan on Rhanna niin haluaisin tässä julkisesti kysyä miksi sain bannit perusteetta Soapworldista? Tosi kiva ensin tehdä sinne noi tekstit ja kääntääkin jotain silloin tällöin ja tämä on tulos.
- äippä88
Kuka Rhanna? Oon uus täällä palstalla.
- bold
Rh\\na? Miten liittyy tähän? Olen käynyt lukemassa facebookissa joskus Soapworldin sivua monien muiden fanisivujen lisäksi.
- kanssa bannit saanu
Uskokoon ken tahtoo :((
- bold
Ei ole uskon asia enkä viitsi puuttua tähän enempää, kun en edes tiedä, mistä kyse. Näiden piti olla kivoja palstoja, mut siirrynkin ulkomaisille sivuille ja ennemmin keskityn uusiin saippuajuttuihin. Tietäisikö kukaan, mistä löytyy espanjankielisiä spoilauksia ja tietoa?
- sarjan seuraaja
bold kirjoitti:
Ei ole uskon asia enkä viitsi puuttua tähän enempää, kun en edes tiedä, mistä kyse. Näiden piti olla kivoja palstoja, mut siirrynkin ulkomaisille sivuille ja ennemmin keskityn uusiin saippuajuttuihin. Tietäisikö kukaan, mistä löytyy espanjankielisiä spoilauksia ja tietoa?
Aika mielenkiintoista muuten et tolla ekalla sivustolla on vaan yks tykkääjä. Ylläpitäjä itse? Kun taas tolla boldin linkittämällä sivulla 62. Ei viissiin kukaan oo kiinnotunut menneistä, kaikki taitaa haluta tietää tulevaa? Ainakin mä. Menneet on menneitä, ainakin mä oon perillä kaikesta mitä on tapahtunu joskus melkein 30 vuotta sutten kun tää sarja on amerikassa alkanut ja sitten tänne suomeen saatu. Oon kattonu kaikki jaksot ja lainannut kiejastista sen ekasta 10 vuodesta kertovan kirjan moneen otteeseen. Saisikohan sitä tilttua vielä itselleen jostain?
- Epäoikeudenmukaisuus
Turha yrittää, Hanna.
- en ole kuka kuvittel
Jesse on hiljaa siellä. Kaikki tietää kuka olet ja mikä olet. Kyllä Skebujebun taustat täällä tunnetaan.
- Varjoko se siellä
Oot siis se Hannan varjo :)
- skebujebu
Kuka olen tai mikä olen? Voi herranjestas, mun yksityisasiat ei varmaan muille kuulu. Alappa poistaa ne mun tekstit sieltä teidän foorumilta. Opetit taas aika tehokkaasti ettei kehenkään voi luottaa vaikka kuinka olisi hyvää pataa. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976