faniyhteisö

sinne vaan

12

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bold
    • :(((((

      Joo, toi on taas se Rh\\na :(((((

    • Skebujebu

      Eikö Rhanna käytä täällä rekisteröitynyttä nimimerkkiä? Jos hän tosiaan on Rhanna niin haluaisin tässä julkisesti kysyä miksi sain bannit perusteetta Soapworldista? Tosi kiva ensin tehdä sinne noi tekstit ja kääntääkin jotain silloin tällöin ja tämä on tulos.

      • äippä88

        Kuka Rhanna? Oon uus täällä palstalla.


    • bold

      Rh\\na? Miten liittyy tähän? Olen käynyt lukemassa facebookissa joskus Soapworldin sivua monien muiden fanisivujen lisäksi.

    • kanssa bannit saanu

      Uskokoon ken tahtoo :((

      • bold

        Ei ole uskon asia enkä viitsi puuttua tähän enempää, kun en edes tiedä, mistä kyse. Näiden piti olla kivoja palstoja, mut siirrynkin ulkomaisille sivuille ja ennemmin keskityn uusiin saippuajuttuihin. Tietäisikö kukaan, mistä löytyy espanjankielisiä spoilauksia ja tietoa?


      • sarjan seuraaja
        bold kirjoitti:

        Ei ole uskon asia enkä viitsi puuttua tähän enempää, kun en edes tiedä, mistä kyse. Näiden piti olla kivoja palstoja, mut siirrynkin ulkomaisille sivuille ja ennemmin keskityn uusiin saippuajuttuihin. Tietäisikö kukaan, mistä löytyy espanjankielisiä spoilauksia ja tietoa?

        Aika mielenkiintoista muuten et tolla ekalla sivustolla on vaan yks tykkääjä. Ylläpitäjä itse? Kun taas tolla boldin linkittämällä sivulla 62. Ei viissiin kukaan oo kiinnotunut menneistä, kaikki taitaa haluta tietää tulevaa? Ainakin mä. Menneet on menneitä, ainakin mä oon perillä kaikesta mitä on tapahtunu joskus melkein 30 vuotta sutten kun tää sarja on amerikassa alkanut ja sitten tänne suomeen saatu. Oon kattonu kaikki jaksot ja lainannut kiejastista sen ekasta 10 vuodesta kertovan kirjan moneen otteeseen. Saisikohan sitä tilttua vielä itselleen jostain?


    • Epäoikeudenmukaisuus

      Turha yrittää, Hanna.

    • en ole kuka kuvittel

      Jesse on hiljaa siellä. Kaikki tietää kuka olet ja mikä olet. Kyllä Skebujebun taustat täällä tunnetaan.

    • Varjoko se siellä

      Oot siis se Hannan varjo :)

    • skebujebu

      Kuka olen tai mikä olen? Voi herranjestas, mun yksityisasiat ei varmaan muille kuulu. Alappa poistaa ne mun tekstit sieltä teidän foorumilta. Opetit taas aika tehokkaasti ettei kehenkään voi luottaa vaikka kuinka olisi hyvää pataa. Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe