ÄLÄ OSTA GIGANTISTA MITÄÄN - HUIJAAVAT ASIAKKAITA

giganttionpaska

Kerron opettavaisen tarinan elektroniikka- ja kodinkonekauppiaasta nimeltä Gigantti.

Olen vuosittain käyttänyt liikkeeseen tuhansia euroja, vaan jatkossa en tule asioimaan tässä asiakkaita erehdyttävässä paskamestassa enää koskaan.

Asiakaspalvelu liikkeessä on todella surkeaa. Asiakkaita ei arvosteta vaan maksavat asiakkaat suututetaan liikkeessä ja vittuillaan vielä perään.

Olin ostamassa gigantista erästä lcd telkkua netin kautta. Valitettavasti gigantin verkkokauppa ei toiminut, jolloin maksuni ei mennyt läpi. Gigantin verkkokauppa ei siis toiminut asianmukaisella tavalla, vika ei ollut kortissa vaan gigantin käyttämässä maksutavassa.

Menin seuraavana päivänä liikkeeseen ja kerroin että olisin halunnut ostaa telkun sitten liikkeessä käteisellä tai kortilla. TÄMÄ EI LUONNOLLISESTIKAAN ONNISTUNUT.

Myyjä ilmoitti, että hänellä löytyy kyseistä mallia suoraan liikkeestä mutta hänpä ei myykään kyseistä mallia lainkaan mainostettuun hintaan.

Homma toimii siis niin, että gigantin ei ole aikomuskaan myydä tuotteita mainostettuun hintaan vaan kalastella sillä asiakkaita liikkeeseen. Liikkeessä kaikki maksaa moninkertaisesti eli tämä samainen telkku maksoi liikkeessä 400 euroa enemmän.

Onneksi gigantista löytyi jokin myyntipäällikkö nimeltä juha. Muita nimiä kaveri ei suostunut antamaan. juha sönkötti puhelimessa, keskeytti asiakkaan, ei kuunnellut mitä minulla olisi ollut asiaa ja käyttäytyi muutenkin halventavasti. Tuollainen asiakaspalvelu, jossa asiakasta ei arvosteta vaan vittuillaan perään on gigantissa ilmeisesti maan tapa. Puljussa ei taideta tajuta sitä, että se on asiakas joka maksaa työntekijöiden palkat. Kyseinen gigantti oli muutenkin ihan tyhjä, ihmettelin ja kysäsin että missä on teidän asiakkaat. Ilmeisesti muutkin ovat tajunneet että rahat kannattaa viedä liikkeeseen jossa saa asiakaspalvelua. Nykypäivänä harva liike päästää asiakasta vihaisena liikkeestä ulos, mutta gigantissa myyjät kertoi että heillä on varaa siihen. Ovat kuulemma suomen suurin myyntiketju ja asiakkaita kuulemma riittää kusetettavaksi.

Kun gigantista (lue puljusta) ostettu laite hajoaa, mitenköhän takuu mahtaa toimia? Itselläni kerran hoidatin puhelinta, niin meni parisen kuukautta. Olivat unohtaneet ilmoittaa minulle että takuukorjaus oli valmistunut. Tämä lienee varmasti yleistä, kun on rahat saatu taskuun niin asiakaspalvelusta viis veis. Asiakkaita riittää vaikka takuuasiat jättää hoitamatta, aina tulee uusi asiakas kusetettavaksi.

On se vaan hyvä homma, että suomessa ei osata vielä vaatia. Muualla maailmassa tollanen peli ei vetelisi.

Harvinaisen yksinkertainen ukotus ja konsepti gigantilla. Mainosta netissä edukkaasti mutta estä ostosten teko, tuotteita ei ole tarkoituskaan myydä mainostettuun hintaan vaan houkutella tyhmä ja sinisilmäinen asiakas liikkeeseen jolle liikkeen provisiopalkkainen myyjä yrittää myydä erilaisin verukkein toisen tuotteen huomattavasti kalliimpaan hintaan. Varo Giganttia, harkitse huolella kannattaisiko sama tavara ostaa jostakin toisesta liikkeestä. Sellaisesta liikkeestä, jossa takuu ja asiakaspalvelu toimii oikeasti. GIGANTTI ON PASKA!

53

10838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+19

      Olitko siis ostamssa noita Gigantin nettisivuilla mainostettavia "TV-malliston poistotarjouksia vain verkkokaupastamme!"?

      Siellä sanotaan aivan selvästi, että hinnat koskee vain verkkokauppaa ja myyntipalvelua puhelimitse. Miksi et ostanut/varannut tuotetta puhelimitse?


      PS. KIrjoituksesi perusteella aion asioida tästä lähin Gigantissa. Olen positiivisesti yllättynyt, että vielä on olemassa kauppoja, joissa öykkäri ei saa alennusta. Nämä öykkäreiden alennuksethan tulevat aina kuitenkin hyvin käyttäytyvien ihmisten maksettaviksi.

      • giggare1

        Osaatko lukea vai onko ymmärtämisessä ongelmia?

        Kirjoitin että olisin ostanut tuotteen verkkokaupasta mutta se oli estetty. Homma toimii siten, että gigantti mainostaa tuotetta verkkokaupassa mutta on blokannut sen ostamisen. Kun taas menee liikkeeseen ja kertoo että "haluan ostaa tuotteen samaan hintaan kuin mainostatte verkkokaupassa" asiakkaalle kerrotaan että "minä en myy sinulle siihen hintaan, sinä maksat xxx euroa lisää".

        Olisi hyvä tietää kuluttajaviraston kanta tälläseen törkeään mainontaan. Todella härskiä mutta osuus omaan nilkkaan.

        Vaihda sinäkin työpaikkaa ennenkuin pilaat oman maineesi. Netti on pullollaan vastaavanlaisia tapauksia asiakkaista, jotka kokee tulleensa huijatuksi ja asioineensa viimeisen kerran tässä puljussa, takuu & asiakaspalvelu ei toimi.

        http://gigantti.wordpress.com/tag/gigantti-huono-paska-vittu-saatana-paskiaiset-huijari-vihaan-helvetti/page/3/


      • giggare1
        giggare1 kirjoitti:

        Osaatko lukea vai onko ymmärtämisessä ongelmia?

        Kirjoitin että olisin ostanut tuotteen verkkokaupasta mutta se oli estetty. Homma toimii siten, että gigantti mainostaa tuotetta verkkokaupassa mutta on blokannut sen ostamisen. Kun taas menee liikkeeseen ja kertoo että "haluan ostaa tuotteen samaan hintaan kuin mainostatte verkkokaupassa" asiakkaalle kerrotaan että "minä en myy sinulle siihen hintaan, sinä maksat xxx euroa lisää".

        Olisi hyvä tietää kuluttajaviraston kanta tälläseen törkeään mainontaan. Todella härskiä mutta osuus omaan nilkkaan.

        Vaihda sinäkin työpaikkaa ennenkuin pilaat oman maineesi. Netti on pullollaan vastaavanlaisia tapauksia asiakkaista, jotka kokee tulleensa huijatuksi ja asioineensa viimeisen kerran tässä puljussa, takuu & asiakaspalvelu ei toimi.

        http://gigantti.wordpress.com/tag/gigantti-huono-paska-vittu-saatana-paskiaiset-huijari-vihaan-helvetti/page/3/

        filtteri estää näemmä hakutulokset. Kirjoita linkin klikkaamisen jälkeen tyhjään kenttään "GIGANTTI" ja paina hae nappulaa.


      • huijattu3920192
        giggare1 kirjoitti:

        Osaatko lukea vai onko ymmärtämisessä ongelmia?

        Kirjoitin että olisin ostanut tuotteen verkkokaupasta mutta se oli estetty. Homma toimii siten, että gigantti mainostaa tuotetta verkkokaupassa mutta on blokannut sen ostamisen. Kun taas menee liikkeeseen ja kertoo että "haluan ostaa tuotteen samaan hintaan kuin mainostatte verkkokaupassa" asiakkaalle kerrotaan että "minä en myy sinulle siihen hintaan, sinä maksat xxx euroa lisää".

        Olisi hyvä tietää kuluttajaviraston kanta tälläseen törkeään mainontaan. Todella härskiä mutta osuus omaan nilkkaan.

        Vaihda sinäkin työpaikkaa ennenkuin pilaat oman maineesi. Netti on pullollaan vastaavanlaisia tapauksia asiakkaista, jotka kokee tulleensa huijatuksi ja asioineensa viimeisen kerran tässä puljussa, takuu & asiakaspalvelu ei toimi.

        http://gigantti.wordpress.com/tag/gigantti-huono-paska-vittu-saatana-paskiaiset-huijari-vihaan-helvetti/page/3/

        Verkkokauppa.Com on vielä pahempi. Lähettelevät aiheettomia laskuja, väittävät viallisia tuotteita ehjiksi eivätkä sen takia hoida niitä kuntoon. Asiakas syyllistetään 'turhasta huollosta', jonka takia laittavat laskun perään. Perintäfirmalta tulee yhteydenotto perässä ja sen kanssa ei voi neuvotella. Yhteydenottolomake on, mutta se pitää kohdentaa firmalle - ei nimetylle vastuuhenkilölle - ja itselle ei jää minkäänlaista dokumenttia siitä että on kertonut miksi lasku on aiheeton. Mafiameininkiä.


    • 1+19

      Arvoisa Kikkare,

      En vieläkään ymmärrä, millä perusteella sinun pitäisi saada kivijalkakaupasta televisio samaan hintaan kuin verkkokaupan erikoistarjouksesta. Heillä ei ole mitään velvollisuutta sitä tarjota, eikä heille edes ole mitään tekemistä kyseisen tarjouksen kanssa. Verkkokaupan ongelmat selvitetään tietysti verkkokaupan asiakaspalvelun, ei kivijalkakaupan, kanssa.

      Olen tietoinen, että Gigantilla oli ainakin alussa huonohko maine. Sittemmin heillä tuntuu kuitenkin asiat parantuneen ja se, etteivät he pokkuroi öykkäreille, nosti minun arvostukseni heitä kohtaan korkealle. Olen nimittäin kyllästynyt maksamaan öykkäreiden alennukset.


      PS. Jos he oikeasti ovat estäneet netistä tarjouksien ostamisen, niin ota yhteys kuluttaja-asiamieheen. Tuollainen täytyy tietysti saada selvitettyä.

    • giggare-gigantti

      No minäpä kerron yksityiskohtaisesti niin ymmärrät mistä on kyse niin sinäkin ymmärrät kun en voi rautalangasta tässä vääntää.

      Kyse on siitä, että tästä gigantista (lue giggare) saa todella törkeää asiakaspalvelua. Se on asiakkaan vika kun liike mainostaa olemattomia tuotteita, joita ei ole edes tarkoitus myydä asiakkaalle mainostettuun hintaan. Tässä oli kyse siitä, että olin ostanut gigantin verkkokaupasta tuotteen, jota liike ei suostunut toimittamaan maksettuun hintaan. Varastosaldot liikkeessä oli tuotteella 100 verkkokaupan mukaan, valitsin kyseisen lcd telkun ostoskoriin ja yritin maksaa. Maksu oli blokattu gigantin toimesta, se ei onnistunut.

      Menin liikkeeseen ostamaan samaista tuottetta. Asiakaspalvelija kertoi, että heillä on paljon tuotetta jäljellä liikkeessä suoraan saatavilla. Tämä kyseisen asiakaspalvelija kertoi että hän ei kuitenkaan halua myydä tuotetta mainostettuun hintaan eikä se ole liikkeen etu koska siitä ei saa katetta. Tuotteita siis mainostetaan ja asiakkaita erehdytetään tulemaan liikkeeseen ostoksille. Samalla yritetään tarjota samaan tai kalliimpaan hintaan huonompia tuotteita, mainostettuja tuotteita ei voi ostaa eikä niitä ole tarkoituskaan myydä. Näillä katteettomilla tarjouksilla saadaan sinisilmäisiä asiakkaita liikkeeseen erehdytettäväksi.

      Olin kuitenkin harvinaisen vaikea asiakas. Vaadin, että soitetaan nettitarjouksesta vastaavalle taholle. Tämä taho oli jokin juha, jolle ei ollut suotu muita nimiä. Tämä kyseinen juha niminen mammampoika sönkötti puhelimessa todella epäasiallisesti, keskeytti joka kerta kysymykseni ja puhui päälle. Todella epäasiallista ja ammattitaidotonta asiakaspalvelua. Hän kertoi että olivat kuulemma myyneet varaston loppuun eli 20 kpl kyseistä telkkua. Vastasin että netissä saldo on 100 kappaletta ja tästä Espoon lommilan gigantissa kyseistä mallia on vielä suoraan hyllystä saatavilla että mitäs tehdään. Onnistuuko ostaa mainostettuun hintaan?

      juha kertoi, että gigantin tehtävä ei ole myydä mainostettuun hintaan ja koska hän on jossakin gigantin speciaalissa yksikössä hän ei voi ottaa vastuuta siitä mitä gigantti mainostaa. Ja vaikka näitä mainostettuja tuotteita olisi jäljellä niitä ei voi myydä netissä mainostettu hintaan ja jokaisessa gigantissa päätöksen myydäänkö vastaa jokin esimies. Aivan uskomatonta bullshittiä. Kaveri oli täysi pelle apina. Totesin lyhyesti siihen, että jonkun kannattaisi viedä tämä giggare liike suoraan kuluttajavirastoon niin että asettaisivat myynti- ja markkinointikiellon liikkeelle. Toiminta giggareella on kuin venäjällä, kukaan itseään arvostava asiakas ei palaa liikkeeseen uudestaan.

      Kerroin että olen pahoillani, että olen asioinut tässä liikkeessä ja tuhlannut tuhansittain rahaa joka vuosi liikkeen tuotteisiin jotka toimivat tai eivät. Kerroin, että vien jatkossa rahani toiseen liikkeeseen niin ei tarvitse tapella takuukorjausten tai asiakaspalvelun kanssa. Käsittämättömän huonoa ja törkeää palvelua liikkeeltä. Asiakaspalvelijan mukaan giggareella on niin paljon asiakkaita että he keskittyvät massaan. Käsitin että yksittäisen asiakkaan ongelmat eivät ketjua kiinnosta ja johdon politiikka on kusettaa sinisilmäisiltä asikkailta rahat pois.

      Itselläni viimeinen kerta kun astun kyseiseen apinatarhaan sisään. Asiakkaiden arvostus ja asiakaspalvelu on törkeällä tasolla.

      • Ass-i-akas

        Nämä on just näitä aasiakkaita, jotka haluavat kaiken, mutteivät maksa mistään. Kun argumentit loppuvat menevät nämä veijarit poikkeuksetta henkilökohtaisuuksiin.


      • Ässä24
        Ass-i-akas kirjoitti:

        Nämä on just näitä aasiakkaita, jotka haluavat kaiken, mutteivät maksa mistään. Kun argumentit loppuvat menevät nämä veijarit poikkeuksetta henkilökohtaisuuksiin.

        Vapaamuurarit ovat värvänneet trollin.


    • 1+19

      1. Mistä tiedät, että Gigantti oli blokannut maksun? Tuskin he sitä itse ilmoittavat.

      2. "Tuotteita siis mainostetaan ja asiakkaita erehdytetään tulemaan liikkeeseen ostoksille." Netissä luki aivan selvästi tarjouksen kokevan vain verkkokaupan myyntiä. Sinua ei siis erehdytetty mihinkään, erehdyit itse. Et voi mitenkään olettaa saavasi tuotetta kivijalkakaupasta samaan hintaan, vaikka sitä siellä olisi.

      3. Asiakaspalvelu kuulostaa kyllä hieman töykeältä. On kuitenkin aivan normaalia kertoa asiakkaille muista vaihtoehdoista kuten vaikka muista televisioista. On myös normaalia, ettei kivijalkakauppias halua myydä omaa tuotettaan nettihintaan, onhan hänellä sentään suuremmat kulut.

      4. Juha oli oikeassa siinä, että jokainen myymälä saa päättää itse paljon alennusta he antavat asiakkaille. Koska nettihinta koski vain nettimyyntiä, kivijalkakaupoilla ei ole mitään velvollisuutta myydä tavaraa siihen hintaan.Tuo "varaston loppuun myyminen" oli kyllä outoa ja kuvauksesi perusteella häneltä selvästi puuttui asiakaspalvelutaidot.


      -> Eli minusta tässä on selvästi ollut vain yksi ongelma: erehdyit luulemaan nettihintojen koskevan myös kivijalkaliikkeitä. Sinua ei siis erehdytetty vaan erehdyit itse, etkä pysty myöntämään tätä. Jos oikeasti epäilet Gigantin huijanneen nettimainonnassa, niin ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, sillä on kaikkien etu, että asiasaadaan selvitettyä.

      http://www2.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/yhteystiedot/

      • 1+19

        PS. Olen pahoillani, että kutsuin sinua öykkäriksi. Luulin, että olet niitä, jotka raivoavat vain saadakseen etuja, mutta sinä selvästi uskot tulleesi väärin kohdelluksi.


    • ....,,,,

      Olisiko kannattanut toimia noin:
      Ostoehdot

      Ohessa tietoa verkkokaupan kuljetusvaihtoehdoista, toimitusajoista ja toimitusmaksuista.

      Allaolevat ostoehdot koskevat verkkokaupassamme tehtyjä tilauksia.

      Kuljetusvaihtoehdot tilatessasi verkkokaupastamme

      Nouto myymälästä (Collect@Store) - Asiakas noutaa ja maksaa verkkosta varaamansa tuotteen Gigantti myymälästä

      • ehdoista

        Onko markantalolla samat ehdot kuin Gigantin verkkokaupalla? Eikös nämä ole samaa puljua?


      • Köyhä

        En tiedä mitä tässä on tapahtunut, mutta myymälälle ei tosiaan ole velvollisuutta tuotetta samaan hintaan kuin netissä.

        Muuten olen kyllä vähän samaa mieltä Gigantista alkuperäisen kanssa. Aikoinani ostin sieltä "uuden" puhelimen, josta löytyi kuitenkin kuvia ja videoita, joita myyjät olivat ottaneet toisistaan. Menin tottakai palauttamaan puhelinta, mutta se ei meinannutkaan onnistua. Asiakaspalvelu oli suorastaan törkeää. Pitkän tappelun jälkeen sain rahani kuitenkin takaisin. Soiteltiin siinä muutaman kerran kuluttaja-asiamiehellekkin. Silloin päätin, että en mene kyseiseen liikkeeseen enää.

        Enkä mennytkään kymmeneen vuoteen. Sitten erehdyin ostamaan toisesta myymälästä pesutornin. Sekään myyntitapahtuma ei mennyt ihan putkeen.

        Kolmannen kerran ostin liesituuuletinta, jota ei meinannut olla olemassakaan, vaikka se heidän kuvastossaan oli painettuna. Siinä hommassa meni monta kuukautta. Aina luvattiin soittaa, mutta kukaan ei koskaan soittanut. Olisin jo luovuttanut, mutta köyhän on pakko ostaa sieltä mistä halvalla saa.

        Minulla on myös tuttavia, jotka ovat täysin kyllästyneitä huolto"palveluihin".


    • Conspiracy...

      Suomennan miten tämä tarina on oikeasti mennyt:

      1.Olen vuosittain käyttänyt liikkeeseen tuhansia euroja, vaan jatkossa en tule asioimaan tässä asiakkaita erehdyttävässä paskamestassa enää koskaan.
      = Täällä yritän nostaa itseni oikeastaan korkeammalle kuin ehkä olisinkaan. Olen joskus ostanut liikkeestä telkkarin, joka maksoi satasia, mutta mielessäni olen heidän paras asiakkaansa.

      2. Olin ostamassa gigantista erästä lcd telkkua netin kautta. Valitettavasti gigantin verkkokauppa ei toiminut, jolloin maksuni ei mennyt läpi. Gigantin verkkokauppa ei siis toiminut asianmukaisella tavalla, vika ei ollut kortissa vaan gigantin käyttämässä maksutavassa.
      = Minussa ei ole vielä koskaan ollut mitään vikaa ja en missään nimessä yritä tilata uudelleen tuotetta, vaan kehitän päässäni salaliittoteorian maksun "blokkaamisesta"

      3. Myyjä ilmoitti, että hänellä löytyy kyseistä mallia suoraan liikkeestä mutta hänpä ei myykään kyseistä mallia lainkaan mainostettuun hintaan.

      Homma toimii siis niin, että gigantin ei ole aikomuskaan myydä tuotteita mainostettuun hintaan vaan kalastella sillä asiakkaita liikkeeseen. Liikkeessä kaikki maksaa moninkertaisesti eli tämä samainen telkku maksoi liikkeessä 400 euroa enemmän.
      = Omaan hieman puutteellisen lukutaidon ja varsinkin luetun ymmärtäminen on minulle haasteellista. Teksti "vain verkkokaupasta tähän hintaan" on mielestäni avaruuskieltä jota vain E.T. voi ymmärtää.

      4. Onneksi gigantista löytyi jokin myyntipäällikkö nimeltä juha. Muita nimiä kaveri ei suostunut antamaan. juha sönkötti puhelimessa, keskeytti asiakkaan, ei kuunnellut mitä minulla olisi ollut asiaa ja käyttäytyi muutenkin halventavasti. Tuollainen asiakaspalvelu, jossa asiakasta ei arvosteta vaan vittuillaan perään on gigantissa ilmeisesti maan tapa. Puljussa ei taideta tajuta sitä, että se on asiakas joka maksaa työntekijöiden palkat. Kyseinen gigantti oli muutenkin ihan tyhjä, ihmettelin ja kysäsin että missä on teidän asiakkaat. Ilmeisesti muutkin ovat tajunneet että rahat kannattaa viedä liikkeeseen jossa saa asiakaspalvelua. Nykypäivänä harva liike päästää asiakasta vihaisena liikkeestä ulos, mutta gigantissa myyjät kertoi että heillä on varaa siihen. Ovat kuulemma suomen suurin myyntiketju ja asiakkaita kuulemma riittää kusetettavaksi.
      = Huusin puhelimeen kuin raivopää eikä Juha suostunut kuuntelemaan raivoamistani ja vaatimuksiani siitä että mun pitää sitä ja mun pitää tätä. Sitten sain ajatuksen kekisä tarinan uudesta salaliitosta, jossa juha olisi muka laukonut tuollaisia asiakkaan kuullen. Varsinkin lause ""asiakas maksaa palkat" kuvastaa luonnettani täydellisesti, sillä haluat vain parasta palvelua ja en missään nimessä halua maksaa siitä latiakaan.

      5. Kun gigantista (lue puljusta) ostettu laite hajoaa, mitenköhän takuu mahtaa toimia? Itselläni kerran hoidatin puhelinta, niin meni parisen kuukautta. Olivat unohtaneet ilmoittaa minulle että takuukorjaus oli valmistunut. Tämä lienee varmasti yleistä, kun on rahat saatu taskuun niin asiakaspalvelusta viis veis. Asiakkaita riittää vaikka takuuasiat jättää hoitamatta, aina tulee uusi asiakas kusetettavaksi.
      = Viestihän oli tullut jo viikossa, mutta hautautunut roskapostiin ja minun ei tulisi mieleenkään kysyä esimerkiksi jo kolmen viikon odottelun jälkeen, että missä mennään, vaan haluan ehdottomasti odottaa kaksi kuukautta, jotta minua ottaisi mahdollisimman paljon aivoon, kun vika ei taaskaan ole minussa.

      6. Harvinaisen yksinkertainen ukotus ja konsepti gigantilla. Mainosta netissä edukkaasti mutta estä ostosten teko, tuotteita ei ole tarkoituskaan myydä mainostettuun hintaan vaan houkutella tyhmä ja sinisilmäinen asiakas liikkeeseen jolle liikkeen provisiopalkkainen myyjä yrittää myydä erilaisin verukkein toisen tuotteen huomattavasti kalliimpaan hintaan. Varo Giganttia, harkitse huolella kannattaisiko sama tavara ostaa jostakin toisesta liikkeestä.
      = Ostin reilun kasan hienoa foliota halvalla tarjouksesta ja huusin kovaan ääneen että honkkarin kassan pitää tulla kantamaan nämä kolme rullaa minulle autoon koska olen niin ylivoimaisen paras asiakas että ostin foliohattuuni kokonaiset kolme rullaa tarjousfoliota. Nyt sittemin kotiin päästyäni olen väsännyt itselleni aivan uskomattoman hienon foliohatun jotta salaliittoteoriani jäävät vain minun päähäni.

      • birgitta69nimerkväliliha

        giggare , se nyt on turha maksaa liikaa myyjille että jaksaisivat palvella. Kävin itiksen kikkareessa ostoksilla.Sain ostettua itse .Myyjät katteli vieressä, sisäänkäynnin luona 4-5 myyjän ryhmä ja hauskaa oli ...vertailivat varmaan tilinauhoja...asiakkaalle ei tervehdystä herunut...
        Toisessa kerroksessa 2-3 myyjää tuijotti tärkeänä ruutua ,,oisko ollu nelosen ruutu...ei tervehdystä ,ei perusjuttua , että mitä saisi olla..itse valittiin kone ja oli sentään kassalla täti joka muuten ei myöskään mitään sanonut , sanottiin että tällanen ja otti sentään rahan vastaan ja totesi että tulkaa huomenna hakemaan jostain luukusta sen kummemmin neuvomatta mistä, mutta löytyi ihan itse kuitenkin.
        Luulenpa , että seuraava ostos tehdään ulkomaisesta verkkokaupasta, siellä ainakin chatti toimii etä voi ihan kysellä ja hinnatkin on halvempia.
        Verkkokauppa on muuten vielä paskempi kuin kikkare, mutta se on sitten pitempi tarina. Sinnekään en mene enää.Suomalaista palvelua. Kikkare vois ihan hyvin säästää ja siirtyä itsepalveluun ja halventaa hintoja.


    • giggare1

      Huono sana kuuluu 10 kertaa suuremmalle joukolle kuin hyvä sana. Kannattaa miettiä mille sanalle maineensa rakentaa.

      Yksi huono sana ei kauppaa kaada tai asiakas vie pois. Mutta entäs siinä tapauksessa kun netti on pullollaan tyytymättömiä asiakkaita?

      Suututettu asiakas on menetetty asiakas. Paljon suututettuja asiakkaita on menetetty liiketoimi.

      Oleellista on, että viestistäsi paistaa läpi TÖRKEÄ & HALVENTAVA suhtautuminen asiakkaisiin. Tämä ohje lienee tullut giggareen johdolta. Uskoisin, että moni potentiaalinen asiakas lukee vastauksesi ja antaa painoarvoa asiakaspalvelulle ja after-salelle.

      Yhteenvetona totean että taisi osua ja upota hyvin, vähemmällä pääsisi kun hoitaisi asiakkaat tyylikkäästi niin ei tarvitsisi tulla sönköttämään ja vinkumaan tälle palstalle selittelemällä tekosiaan. Muista siis asiakaspalvelu ja after-sale.

      • Conspiracy

        Luovuta jo. Sut on nähty. Pelkkä tyhjänjauhaja. Sä saat mennä henkilökohtaisuuksiin, mutta muut ei... Se paljastaa juuri sun oikean luonteen. Lisäksi teet ihan omia olettamuksiasi, kuten että olisin töissä gigantissa. Väärin meni, satun vaan näkemään ton sun kaiken schaiban lävitse. Ja niinkuin sanoit taisi tuo analyysini tosiaan osua melko oikeaan kohdallasi :)

        Mut hei, häntä pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä, sillä tuolla meiningillä niitä tulee riittämään.


      • giggare1
        Conspiracy kirjoitti:

        Luovuta jo. Sut on nähty. Pelkkä tyhjänjauhaja. Sä saat mennä henkilökohtaisuuksiin, mutta muut ei... Se paljastaa juuri sun oikean luonteen. Lisäksi teet ihan omia olettamuksiasi, kuten että olisin töissä gigantissa. Väärin meni, satun vaan näkemään ton sun kaiken schaiban lävitse. Ja niinkuin sanoit taisi tuo analyysini tosiaan osua melko oikeaan kohdallasi :)

        Mut hei, häntä pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä, sillä tuolla meiningillä niitä tulee riittämään.

        Älä poju soita taas suutasi tai työnantaja pitää sinulle uuden puhuttelun. Nöyrällä asenteella jatkossa asikkaita palvelemaan, se on sitä asiakaspalvelijan arkea. Häntä pystyy ja kohti parempia asiakaspalvelukokemuksia.


      • Conspiracy
        giggare1 kirjoitti:

        Älä poju soita taas suutasi tai työnantaja pitää sinulle uuden puhuttelun. Nöyrällä asenteella jatkossa asikkaita palvelemaan, se on sitä asiakaspalvelijan arkea. Häntä pystyy ja kohti parempia asiakaspalvelukokemuksia.

        Juuri tätä tarkoitan. Sinun käyttäytymismallisi on havaittu ja se ottaa koville. Sitten sinulle ei jää muuta vaihtoehtoa kuin mennä henkilökohtaisuuksiin ja ruveta pojuttelemaan. Kuten jo aikaisemmassakin viestissä totesin, ei luetun ymmärtäminen taida olla vahvin puolesi, koska varsin selvästi kirjoitin, että en ole töissä Gigantissa. Satun vain näkemään koko tuon sinun sinänsä ihan hienon tarinasi lävitse.

        Suomessa on kuluttajasuojaviranomaiset, jotka olisivat puolestasi homman hoitaneet, mutta tosiasia on se, että koko homma on vain ja ainoastaan olettamuksiesi ja luetun ymmärtämättömyytesi lopputulema, joten et ole heitä kehdannut tällä hommalla riivata, vaan tulet tänne purkamaan pahaa oloasi.


    • artikkeli

      http://kusipaablogi.blogspot.fi/2011/09/itakeskuksen-gigantti.html

      Itäkeskuksen gigantti
      Selatessani mainoksia silmiini osuu jokin erityisen edullinen tarjous gigantissa. Maanantaina menen itäkeskuksen giganttiin noin tunti avaamisen jälkeen noutamaan tuotetta, jota on luvattu olevan 200 kappaletta myymälää kohden. Menen ovesta sisään, huomaan, että kauppa on suhteellisen tyhjä ja lähden etsimään tarjoustuotettani. Äkkiseltään en löydä kyseistä tuotetta, joten kysyn neuvoa lihavalta myyjältä, jolla on rasvaiset hiukset ja huurtuneet rillit. Vastauksena perus eioota, eli tuote on kuulemma päässyt jo loppumaan. Tässäkohtaa voidaan jo todeta, että onpas gigantilla tänään helvetin nopea kassa, sillä pelkästään 180 tuotteen myymiiseen tunnissa pitäisi mennä 20 sekuntia/asiakas. Tämän jälkeen myyjä sitten suosittelee vastaavaa tuotetta, merkkinä on joku helvetin matsui ja hintakin vain 5 euroa enemmän, kuin tarjoustuotteella. Ei kai kukaan osta jotain vitun matsuin lelua, kun on luvattu paremman merkkistä halvemmalla? Poistun paikalta jälleen kerran pettyneenä gigantin palveluun.

      Toisena kertana, kun päätin hakea itäkeskuksen gigantista edullista tarjoustuotetta, menin paikanpäälle odottelemaan noin 10 minuuttia ennen liikeen avaamista. Olin muuten ainut tarpeeksi hullu, joka päätti näin tehdä, joten olin ensimmäinen, joka kauppaan astui. Tälläkertaa tuotetta oli jopa hyllyssä, mahtavat 6 kappaletta, vaikka sitä oli luvattu olevan 200 kappaletta. Tähän voimme vielä lisätä, että tuotetta olisi mahtunut hyllyyn varmasti ainakin 20-40 kappaletta kerrallaan, joten on turhaa ajatella, että varastossa näitä olisi ollut lisää. Onneksi tälläkertaa sain sentään tuotteen, jota lähdin hakemaan, mutta joltakulta se tosin jäi varmasti saamatta pienen lukumäärän vuoksi.

      Vaikka useimmiten myymälöiden tarjoukset eivät koske henkilökuntaa, niin gigantilla näin ei kuitenkaan tunnu olevan. Ahneet kusipäämyyjät hamstraavat aina suurimman osan tuotteista itselleen, vaikka asiakkaillekkin on asetettu rajoitus 1/turpa. Luokkatoverini ammattikoulussa vuosia takaperin kertoi, että eräs hänen kaverinsa toimi gigantissa myyjänä. Heillä oli tapana pyöritellä näitä tavaroita niin, että saavat itse vähän lisäprovikkaa myyjänä toimimisesta. Ymmärtääkseni homma toimi kutakuinkin niin, että kun tuotetta piti tilata lisää myymälään, niin myyjät toivat omasta "varastostaan" tavarat kauppaan ja ottivat maksun. Itäkeskuksen gigantin myyjät tuntuvat harrastavan tätä aivan helvetisti, enkä usko sen olevan edes laillista. Aika helvetin surkeaa toimintaa!

      Yleisesti ottaen gigantin palvelu (ainakin tässä kyseisessä myymälässä) on ollut niin perseestä revittyä, että olen lopettanut kokonaan kyseisessä kaupassa asioinnin. Myyjiä on liian vähän ja jos haluat palvelua, saat odottaa sitä ainakin vartin. Tämän jälkeen huomaat itse tietäväsi tuotteesta enemmän kuin tämä tekniikan ihmelapsi, joka ei kykene vastaamaan suorasti yksinkertaisempaan kysymykseenkään. Ilmeisesti minun pitäisi tavuttaa kysymys, jotta tämä jälkeenjäänyt apina osaisi tulkita sen jotenkin.

      Nykyisin olen suosinut markantalon verkkokauppaa, sillä vaikka gigantin ja markantalon tavarat tulevat samalta varastolta, on markantalolla lähes poikkeuksetta edullisemmat hinnat ja ihan mitä tahansa ostaessasi saat kotiinkuljetuksen kaupanpäälle. Tällainen verkkokauppa sopii erinomaisesti vaikkapa sosiaalisesti syrjäytyneille puutarhatontuille.

      • Unlucky_7

        Kun kärkkyy ilmoitettuja tarjouksia vastaavalla tavalla toisen vastaavan elektroniikkajäällenmyyjäjätin Verkkokauppa.com "valikoimista", sen myyjät vakuuttava puheissaan, että kassajärjestelmä on tiukasti ohjelmoitu siten, ETTEI samalla nimellä varustetun maksukortin haltija saa suoritettua ostotapahtumaa ENÄÄ OLLENKAAN läpi kassalla, jos hän yrittää havitella ja saada ostettua itselleen TOISTA KPL:tta tarjoustuotetta (mihin tuotteisiin on asetettu kys. rajoitus: 1kpl/asiakas).


      • 2nTTnOstorajoite

        Kun kärkkyy ilmoitettuja tarjouksia vastaavalla tavalla toisen vastaavan elektroniikkajm-jätin Verkkokauppa.com "valikoimista", sen myyjät vakuuttava puheissaan, että kassajärjestelmä on tiukasti ohjelmoitu siten, ETTEI samalla nimellä varustetun maksukortin haltija saa suoritettua ostotapahtumaa ENÄÄ OLLENKAAN läpi kassalla, jos hän yrittää havitella ja saada ostettua itselleen TOISTA KPL:tta tarjoustuotetta (mihin tuotteisiin on asetettu kys. rajoitus: 1kpl/asiakas).


      • KärkkyjäThaukka

        JOSS kärkkyy ilmoitettuja tarjouksia vastaavalla tavalla toisen vastaavan elektroniikkajm-jätin VerkkoKauppa.COM "valikoimista", sen myyjät vakuuttava puheissaan, että kassajärjestelmä on tiukasti ohjelmoitu siten, ETTEI samalla nimellä varustetun maksukortin haltija saa suoritettua ostotapahtumaa ENÄÄ OLLENKAAN läpi kassalla, jos hän yrittää havitella ja saada ostettua itselleen TOISTA KPL:tta tarjoustuotetta (mihin tuotteisiin on asetettu kys. rajoitus: 1kpl/asiakas).


    • Skeida4

      Joo kyseinen firma on ihan täys paska.
      Mua huiputettiin hammasharjan ostossa, ja kalliin sellaisen.
      Hinta kaupassa 149e.
      HInta netissä 129e.
      Hinta paikallisessa Prismassa 99e ja bonukset päälle!

      Voiko tuon palauttaa sinne GIganttiin vaikka pakkaukset laitoin jo roskiin? Jos niin palautan noille kusettajille ja ostan tilalle Prismasta!

    • taas kustaa silmää

      Sonera huijaa kanssa.
      Ylimääräisiä laskuja satelee koko ajan.

    • Se vaan on tyhmää

      Ei Gigantissa ole paljon huijattavia. Pari viikkoa sitten kävin Itäkeskuksen uudessa isossa kaksikerroksisessa Gigantissa keskellä päivää. Kummassakin kerroksessa oli kaksi asiakasta! :o)

      Gigantin sisäänkäyntikin on piilotettu huolellisesti kauppakeskuksen keskuskäytävältä lähtevän kujan päähän. Mitään viitoitustakaan ei ole.

    • hui.juu.gigafantti
    • näpitnuoltu

      Tilasin kerran Gigantin verkkokaupasta tietokoneen oli ihan törkeän edullinen (mikä hieman ihmetytti). Ilmoitin maksavani noutaessa. Sain kaikki vahvistukset ym. että tuote noudettavissa. Juuri kun olin menossa noutamaan myymälästä tuli tekstiviesti jossa pahoiteltiin että tuote on loppunut. Että mitä? Käännyin ympäri. Menin takaisin himaan ja katoin uudestaan netistä, niin samaa tuotetta mainostettiin edelleen samaan hintaan. Nyt vain lisätty kommentti että uusi erä saapuu n. kolmen viikon kuluttua. Tarkistelin sähköpostia ja odottelin tekstaria että olisin sittenkin saamassa ko. laitteen mutta eipä näkynyt ei. Jäin ilman sitä törkeän halpaa tietokonetta. Olisi luullut että jos tavaraa tuleekin lisää, silloin ne jaetaan ensin varanneille/ostaneille, ja vasta sitten laitetaan lisämyyntiin mitä jää.

      Sama malli tosin tuli kilpailijalle myöhemmin vain viiskymppiä kalliimmalla edelleen erittäin halpa. Kävin hakemassa sen. Hyvä kone ollut ja oikeasti, kummallisen Halpa. Gigantti kyllä lähetti takuukuitin (kenenköhän koneesta?!) ja kyselyn mitä olen laitteesta tykännyt.... Ei ihan hommat toimi niillä kuten pitäisi.

      Saatan ostaa sieltä jatkossakin ehkä mutta jos jään taas nuolemaan näppejä niin sitten taitaa olla kuluttajaviranomaisen asia. Kaikki dokumentit olen kyllä säilyttänyt.

      • 7ja12

        Samanlaiset on kokemukset täällä. Hienot sivut ja lupaukset mutta ilman jäätiin.


      • kusetusta

        Paska firma


      • hkhlk

        Ihmetyttää vain kun asiakkaat kuin sopulilauma.Ei tunnetulle kilpailijalle kun ne myyjät on niin "kimpussa" kun asiakaspalvelu jota toiset arvostaa ja puheiden mukaan ja nigantti niin halpa kun niin vahva mielikuva.Tuskin kodinkone paketteja ihan teinimyyjiltä ala ostamaan kun koko paketissa sitten sormi menee suuhun.


      • Siggeyy

        Minulla on Gigantista pelkästään positiivisia kokemuksia😁😁😁😁😁


    • cortina74

      Ei kuullosta uskottavalta tarinalta. Gigantin asiakaspalvelu on ollut aina asiallista. Siis omien kokemusten mukaan..

    • 8_7

      Ottaen huomioon miten mielensä pahoittaneet "asiakkaat" nimittelevät täällä heille kokonaan tuntemattomia ihmisiä haukkumanimillä, ja menevät henkilökohtaisuuksiin, niin taitaa heidän omalla käytöksellään olla myös asiaa palvelun laadussa.

      "No mutta kun minä maksan sen myyjän palkan"

      Ei taida kenenkään nimeä lukea näiden myyjien palkkakuitissa. Alennuksia kinuavat asiakkaat käyvät myös kalliiksi aidoille asiakkaille, ja kuluttavat turhaan heidän aikaa. Ja mistäs tiedätte jos ne myyjät vapaa-ajallaan käyttävät teidän työpaikkanne palveluita/tuotteita, ja maksavatkin sinun palkkasi? Maksatteko silloin isompaa hintaa tuotteesta? Ettepä taida.

      • DiipaDaapanäitä

        Ei tuo aloittaja kinunnut alennuksia. Vaan koetti saada ostettua Gigantin eri kanavista Gigantin ilmoittamaa tuotetta Gigantin ilmoittamaan hintaan. Mutta Giganttipa ei tykännyt myydä.

        Itsellä Gigantin tarjouksien kanssa ollut semmoista ongelmaa, että mainostavat tuotteita (myymälässä) ja kun menet, niin ei ole. Useammankin myymälän joskus kiertänyt. Ei löydy mainostettua tuotetta!!! Kerran erään myymälän myyjä tunnusti, että sitä tuotetta ei ole ollutkaan. Että olisiko niin, että joitakin tuotteita on vain muutama kpl, jotta saadaan kiskottua asiakkaat liikkeelle??? Mutta mainostetaan miljoonajakelulla.


    • Gn_jm_Dell_kok_omaava

      Gig:n MegaStore -tyyppinen liikkeen laajuus sen Storesta myytävistä tuotteissa on sellaista luokkaa, että siinä saadaan maahantuojalta sisääostoina sopivia eriä eri yksiköihin, jotka poljetuilla hinnoille on menekkiä l. "menee kuin kuumille kiville". Asiakaspalvelu vaikeutuu kun osa asikkaista saapuu tunteja liian myöhään ostopyrkimyksissään - eikä voi nimellä varata - tarjousilmoituksessa ilmoitettua ei sitten ole jäljellä enää yhtään kpl! Maahantuoduista tuotteista en suosittele halvinta mahdollista kannettavaa, varsinkaan jos sen merkki on Dell. Nimittäin jos et ota siihen 100€ lisämaksusta jatkettua takuuaikaa, on hyvin todenäköistä, että laitevika ilmaantuu sen merkin halpismalliin melkopian.. ~2v. takuuajan umpeuduttua.

      Nimierkillä: Gig:n jmyymästä Dellistä kokemusta omaava.

    • HotteJogd

      Taisi mennä juttu niin paljon pääsi sisään, että keksit uskomattoman salaliittoteorian. Kokeilisit kirjailijan uraa.

    • ätsiäpoppaa

      NO NYT, EN TAJUA NÄITÄ JOTKA DISSAAVAT AP.TÄ.

      kULUTTAJANSUOJALAKI SANOO ETTÄ KAUPPIAAN ON TARJOTTAVA VASTAAVAA TUOTETTA SAMALLA HINNALLA KUIN TARJOUKSESSA ALUNPERIN OLI.

      Eli sinä muille foliohattuja taitteleva ja haukkuva, kyllä meitä pissed off- asiakkaita on paljon.

      Olen itse kokenut seuraavaa:
      Pöytökone firmassa hajosi. Verkkokaupasta katsoin asennusvalmiin toosan ja maksoin sen pois, tekstarilla ilmoitettiin että 2 h kuluttua voi käydä noutamassa koneen.
      Printtasin maksutulosteen ja tiliotteen josta näkyy mille tilille on suoritus mennyt. Soitin vielä myymälään ja varmistin että tuotetta on varmasti saatavana Tammiston Gigantista.

      Hyppäsin autoon ja hakemaan myllyä, koska deadline painoi päälle.
      Kone ei ollutkaan ilmoitetusti otettavissa hyllystä tuosta vain. Kävi ilmi että vastoin verkkokaupan mainostusta koneen kokoamiseen olisi mennyt 2 kokonaista työpäivää, joten en voinut odottaa.
      Olisin halunnut purkaa kaupan heti, mutta sepä ei onnistunutkaan.


      Ilmoitin että joudun ostamaan toisen ja että haluan rahat takaisin.
      Asiakaspalvelupa ei nähnytkään summaa päätteeltään eikä mukana kantamani lipareet kuulemma ajaneet asiaa, koska niissä ei ole Gigantin leimaa.. c'mon no ei tietenkään, mutta kummassakin luki summa, kelle maksu oli maksettu, pvm, tilausnro ja tiliotteessani vielä että samansuuruinen summa oli mennyt firmaan samalla kellonlyömällä kuin se Gigantin tulostama kuittikopio.
      Rahat jäivät siis sillä kertaa kassaan.

      Kiireen takia oli pakko rynnätä hakemaan uutta konetta muualta.
      Mulla ei ollut aikaa odottaa ja nettisivuilla selvästi kerrotaan tuotteen olevan asennusvalmiina hyllyssä.
      Joten lampsin toiseen liikkeeseen ja ostin käyttövalmiiksi asennetun koneen.

      Unohdin asian kunnes viikon päästä aloin räknätä etteivät rahat olleet vieläkään palautuneet firman tilille.
      Soittelin perään ja koko homma meinas mennä täysin munille:

      jollei olisi ollut sitä maksukuittia ja tulostetta tilistä, en ehkä olisi saanut ikinä rahojani toimittamattomasta koneesta, KOSKA OSTO EI ENÄÄ NÄKYNYT KASSAJÄRJESTELMÄSSÄ !!!

      huom. kone oli viikossa valmis luovutukseen, ja olisin siis voinut noutaa sen ko lipareella.


      Siinä näitä raitapaitoja seilas yksi ja toinenkin, ennen kuin sanoin että jos ne rahat ei tänäpänä ilmesty tilille, vedän heidät oikeuteen asiasta.
      Lupasivat mutta siinä kävi monenlaista heeboa ihmettelemässä ja selittämässä ettei rahoja voi palauttaa heiltä suoraan koska olin viikko sitten maksanut summan Gigantin verkkokaupan tilille, joten rahoja ei voi siis sieltä kautta palauttaa mitenkään..
      Perjantaina siis tämä.
      kaupanpurkuun on asiakkaalla oikeus 14 vrk, ja etenkin nettikaupassa tämä korostuu.
      Maanantaina ip tsekkasin uudelleen ja eikä mitä, ei hajuakaan rahoista.
      Kone edelleen siis myymälässä ja mulla uusi mylly pöhisemässä kovaa vauhtia.
      Soitin tosi vihaisena, että c'moon kauppa on tehty kohta 2 viikkoa sitten, olen ilmoittanut kirjallisesti kaupanpurusta aikaa sitten ja kaupanpurun syy on ollut laillinen ja sitäpaitsi virhe on ollut kaupan kun mainostavat toimivaa myllyä, ( myös olematonta asennusta, koska siihen olisi mennyt viikko, mutta luvattiin valmista)
      Tiistai-aamuna, 12 vrk ostotapahtumasta tililleni tuli ko summa.

      Tulee ihan mieleen Franz Kafka ym. ja nämä viralliset virkamiehet, jotka viilaavat sitä virkaansa unohtaen, mitä työtä tekevät..
      Karu kokemus enkä meinaa siihen liikkeeseen astua enää jalallani, saati verkkokaupan kautta.
      Htin huono kokemus.
      Meinaan ostaa tästä lähin toimistokoneet ulkomailta, sen verran karu vedätys oli tämä

    • Leffadiggari

      Heh, eipä taida gigantti edes tietää mitä myyvät, hyvä esimerkki on http://www.gigantti.fi/product/elokuvat/leffaboksit-tv-sarjat/BDVDEASWOODBO/clint-eastwood-movie-collection-blu-ray#tab-specs joka on EAN koodin mukaan sama kuin tämä discshopin myymä http://www.discshop.fi/elokuvat/bluray/clint_eastwood_collection_blu_ray/P104536

      Kyseessä ei siis ole pahviboksi vaan muovikansilla oleva julkaisu jossa kaikki levyt ovat yksissä kansissa, asiakaspalvelu väittää toisin kun joku on asiaa kysymyksissä tiedustellut.
      Lähetin heille kysymyksen jossa oli ilmoitettu myös pahviboksin EAN koodi joka on 5053083011208, kysymys ehti olla julkaistuna vajaan puoli tuntia kunnes se poistettiin. Mitään vastausta en saanut miksi he ilmoittavat muovikotelojulkaisun EAN koodin mutta myyvät kuitenkin pahviboksia?

    • ämpeewebmail

      Gigantin asiakaspalvelu toimii samalla tavoin kun operaattori DNA
      Täällä ei ole ketään ja kukaan ei tiedä mistään mitään.

    • Kusetusiso

      Aivan sama kokemus gigantin kanssa.
      Telkkaria ei löytynyt , vain huomattavasti kalliimpia malleja

    • huhhuhhuhh

      aivan järkyttävää asiakaspalvelua. ei voi suositella.

      • Kettuuntunut

        Kävin Gigantissa, blu-ray-levynimikkeen piti olla saatavilla kivijalkaliikkeessä nettisivujen mukaan. Menin paikan päälle ja vahvistin vielä asian asiakaspalvelun naisilta. Yksi kappale pitäisi löytyä. Minut ohjattiin TV-osaston kaverin pakeille. Hän ystävällisesti alkoi etsiä levyä. No, sitä ei tietenkään koskaan löytynyt.

        Tein sitten noutotilauksen Gigantin toiseen kivijalkaliikkeeseen. Toimin nettisivujen ohjeiden mukaan. Sivut ilmoittivat, että tuote on noudettavissa samana päivänä LIIKKEESTÄ. Matkustin toiselle puolelle pääkaupunkiseutua. Saavuin liikkeeseen, jonotin noutopisteen kassalle vajaa puoli tuntia.

        Lopputulos oli arvattava, nuori kaveri meni hakemaan blu-ray -boksiani. SITÄ EI TIETENKÄÄN LÖYTYNYT. Hän tarjosi tilalle mm. DVD-versiota. LOPULTA KÄVI ILMI, ETTÄ KOKO LIIKKEESSÄ EI OLLUT YHTÄÄN VERSIOTA KO. BLU-RAY-JULKAISUSTA, VAIKKA NETTISIVUJEN TILAUSJÄRJESTELMÄN MUKAAN SITÄ OLI KO. LIIKKEESSÄ SAATAVILLA.

        Kaiken kruunasi noutopalvelun nuoren kaverin ylimielinen kommentti, että kyseessä "on vain virhe tuotesaldossa". Miten helvetissä vain tämä sama virhe toistui ketjun kahdessa ERI LIIKKEESSÄ ?! Kuten täysin hermostuneena kaverille sanoin, kyseessä EI OLE enää mikään sattuma, vaan VIKA ON GIGANTISSA.

        En koskaan enää osta kyseisestä liikkeestä mitään. Minulla on muutakin tekemistä, kun rampata eri liikkeissä valheellisten nettisivujen tietojen perässä.


    • Tyytyinen

      Eipä ole ollut valittamista, ja erään tuotteen hinnan alennuttua pari viikkoa oston jälkeen sain erotuksen eli toista sataa euroa takaisin pyytämällä. Jatkan mieluusti Gigantissa asiointia.

    • huonoa_asiakaspalvelua

      Käväsin itiksen Gigantissa katselemassa uutta tablettia hajonneen tilalle. Oli kyllä niin töykeä mies työntekijänä. Tuijotti happamasti ja halveksuen kauempaa tarjoamatta apua. Kävelin ulos kaupasta. Tilaan tablettini vaikkapa verkkokaupasta.

    • Tyytyväinen_asiakas

      Taitaa olla vain Gigantista kiinni sillä esim "Kokkolan Gigantti", Siellä on Hyvää asiakaspalvelua. Kokkolassa muutenkin KAIKISSA kaupoissa on todella hyvää asiakaspalvelua eikä Nyrppänokkia näy melkein lainkaan! Hinnatkin ovat parempia kuin vaikkapa Pääkaupunki seudulla Helsingissä. Kokkolan gigantissa -Ei huijausta -Hyvät hinnat -Hinnat eivät muutu - KAIKKI ON HYVÄÄ!!!

    • Petttynytasiakas

      Turhaa veivaamista... Giganttissa markkinoidaan aktiivirahakorttia ja vakuutuksia muu palvelu puuttuu lähes täysin. Jos ostettu tuote hajoaa ennen aikojaan, keksitään jos jotakin syytä, ettei sitä korvata. Laitteen tarkistamisesta peritään kohtuuton korvaus. Gigantiin ei tule niin hyvää tarjousta, että menisin sinne enää ikinä. Gigantti on ihan viimeinen yritys, jota voisi suositella kenellekään.

    • on__muitakin
    • kalle56045

      Juu, ja jos ostaa Gigantin nettikaupasta, niin tulee käytetty tuote. Gigantin vastaus: oho, asiakaspalautus on hyllytetty väärään hyllyyn. Eli jos haluat käyttämättömän tuotteen, elä osta Gigantista.

    • galaxys8pluszagg

      mulle myivät galaxy s8 oston yhteydessä huoltopaketin, kannet ja zaggin panssarilasin. näin sanoivat, että huoletonta aikaa saan viettää seuraavat 2 vuotta. 3 päivän päästä oli suojalasi paskana. pidin reisitaskussa ja en tiedä mistä tuli kolhu. sanoivat, etyä olet tiputtanut tai lyönyt sen johonkin. ei korvaa. älkää käykö espoo ikean viereisessä gihantissa. huijausmesta. katsoin myös gigantin paloitekanavasta. jopa siellä oli dokumentoituna useampi samanlainen tapaus.

    • Anonyymi

      MeNiKö TuNtEiSiIN??

    • Anonyymi

      Itte ostin tässä 179€ monitorin jonka piti olla 1440p mutta eipä ollut

      • Anonyymi

        Tänäänkin näyttää gigantissa olevan "200-400 euron alennuksella" muutama läppäri. Eipä ole kovin uskottava alennus. Laitteita myyty ylihintaan jonka jälkeen voidaan pudottaa hintoja alennuksen nimissä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe