mistä se johtuu

typerää

Mistä johtuu, että naisten jääkiekko ei ole arvostettua? Miksi siinä ei saa edes taklata? Laji saisi paljon enemmän mielenkiintoa, mikäli siinä käytettäisiin edes hieman enemmän voimaa. Jos naisten jääkiekkoa pelattaisiin samoilla säännöillä kuin miestenkin, tulisi siitä luultavasti suositumpi laji.

Pistää itseä ainakin naisena ärsyttämään, kun haluaisi jääkiekkoilijaksi mutta kiinnostus lopahtaa heti kuullessani yhdessä sanat NAISTEN jääkiekko.

5

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luikastelija

Naisten jääkiekkoa ei arvosteta, koska edes naiset itse eivät arvosta sitä. Naisilta menee taklatessa luita ja naisten pelaaminen on tarpeeksi hidastempoista junnaamista ilman taklauksiakin.

• Intohimona jääkiekko

Totta. Itse rakastan jääkiekkoa ja haluaisin päästä hyvällä palkalla pelaamaan mutta en voi ku en oo mies. Tiedättekö naisten sarjoista mitään? Kun miehillä on NHL, Liiga ja noita muita niin mitä naisilla on ja mikä on se kovatasoisin? Ja ei ole ihmekään että Kanada vie kaikki mestaruudet (niinku vei Sotshissakin), kun Suomessa ei NAISTEN jääkiekkoon panosteta ollenkaan? Yhdenlaista sortoa tämä on. Tulee ihan pakosta mieleen nämä tasa-arvoasiat... Mutta kiitos jos joku haluaa vastata! :)

• Kaartelija

Kaukaloa pitäisi pienentää naisille niin peli nopeutuisi. Taklausten salliminen ei mielestäni nosta naisjääkiekon tasoa yhtään mihinkään.Luisteluvoimaa ja nopeutta peliin lisää!

• Intohimona jääkiekko

Naisten jääkiekossa ei saa taklata koska naisilta menee luita poikki? Okei. Eikö miehillä sitten koskaan ole taklauksissa luut risahdellu? Totta kai on. Monestikkin. Ja sitäpaitsi vaikka naiset on hennompia ni niillä on myös vähemmän voimaa, että ei taklauksetkaan niin kovia ois. Ja inhottaa kaikki miehet keiden mielestä naiset kuuluu hellojen ääreen. Nykyään vallitsee tasa-arvo ja saisivat miehet opetella kokkaamaan itse ruokansa ja pesemään itse hikiset kalsarinsa. Anteeksi vain jos nimimerkki Kaartelija olit mies. :) Mutta olit mielestäni täysin oikeassa. Kiva ku jotkut miehetkin arvostaa naisia. Kiitos siitä! :)

• Luikastelija

No jos luitten särkyminen on hienoa, niin kannattaa valita sellainen harrastus, missä pääsee särkemään omia luitaan ja jättää toisten luut rauhaan. Tiedän sattuneen pahoja lantionseudun murtumia, mikä on esimerkiksi estänyt normaalin synnytyksen. Jos ette tytöt itse ymmärrä omaa etuanne, niin on ihan hyvä, että muut päättävät puolestanne.
      Taklausten salliminen ei tulisi lisäämään harrastajamäärää, vaan päinvastoin, fiksummat eivät hakeutuisi enää lajin pariin. Tyhjäpäitä rekkalesboja on jo pelaajina ihan riittävästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5900
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      118
      1395
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      183
      1064
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe