mistä se johtuu

typerää

Mistä johtuu, että naisten jääkiekko ei ole arvostettua? Miksi siinä ei saa edes taklata? Laji saisi paljon enemmän mielenkiintoa, mikäli siinä käytettäisiin edes hieman enemmän voimaa. Jos naisten jääkiekkoa pelattaisiin samoilla säännöillä kuin miestenkin, tulisi siitä luultavasti suositumpi laji.

Pistää itseä ainakin naisena ärsyttämään, kun haluaisi jääkiekkoilijaksi mutta kiinnostus lopahtaa heti kuullessani yhdessä sanat NAISTEN jääkiekko.

5

466

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luikastelija

Naisten jääkiekkoa ei arvosteta, koska edes naiset itse eivät arvosta sitä. Naisilta menee taklatessa luita ja naisten pelaaminen on tarpeeksi hidastempoista junnaamista ilman taklauksiakin.

• Intohimona jääkiekko

Totta. Itse rakastan jääkiekkoa ja haluaisin päästä hyvällä palkalla pelaamaan mutta en voi ku en oo mies. Tiedättekö naisten sarjoista mitään? Kun miehillä on NHL, Liiga ja noita muita niin mitä naisilla on ja mikä on se kovatasoisin? Ja ei ole ihmekään että Kanada vie kaikki mestaruudet (niinku vei Sotshissakin), kun Suomessa ei NAISTEN jääkiekkoon panosteta ollenkaan? Yhdenlaista sortoa tämä on. Tulee ihan pakosta mieleen nämä tasa-arvoasiat... Mutta kiitos jos joku haluaa vastata! :)

• Kaartelija

Kaukaloa pitäisi pienentää naisille niin peli nopeutuisi. Taklausten salliminen ei mielestäni nosta naisjääkiekon tasoa yhtään mihinkään.Luisteluvoimaa ja nopeutta peliin lisää!

• Intohimona jääkiekko

Naisten jääkiekossa ei saa taklata koska naisilta menee luita poikki? Okei. Eikö miehillä sitten koskaan ole taklauksissa luut risahdellu? Totta kai on. Monestikkin. Ja sitäpaitsi vaikka naiset on hennompia ni niillä on myös vähemmän voimaa, että ei taklauksetkaan niin kovia ois. Ja inhottaa kaikki miehet keiden mielestä naiset kuuluu hellojen ääreen. Nykyään vallitsee tasa-arvo ja saisivat miehet opetella kokkaamaan itse ruokansa ja pesemään itse hikiset kalsarinsa. Anteeksi vain jos nimimerkki Kaartelija olit mies. :) Mutta olit mielestäni täysin oikeassa. Kiva ku jotkut miehetkin arvostaa naisia. Kiitos siitä! :)

• Luikastelija

No jos luitten särkyminen on hienoa, niin kannattaa valita sellainen harrastus, missä pääsee särkemään omia luitaan ja jättää toisten luut rauhaan. Tiedän sattuneen pahoja lantionseudun murtumia, mikä on esimerkiksi estänyt normaalin synnytyksen. Jos ette tytöt itse ymmärrä omaa etuanne, niin on ihan hyvä, että muut päättävät puolestanne.
      Taklausten salliminen ei tulisi lisäämään harrastajamäärää, vaan päinvastoin, fiksummat eivät hakeutuisi enää lajin pariin. Tyhjäpäitä rekkalesboja on jo pelaajina ihan riittävästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1699
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1196
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1092
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      923
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    9. 73
      590
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. 36
      454
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe