Mitä elämä on

Ajaton elämä ei ole koskaan syntynyt, eikä koskaan kuole, vaikka
maailmankaikkeudet tulevat ja menevät, niin se vain on.

Se on ääretön tietosuus, joka pitää fyysisen elän automaattisesti yllä kun planeetoilla syntyy biologiset olosuhteet jossa se voi ilmetä esiasteella olevassa eliössä, joka sitten kehittyy syyn ja seurauksen lain mukaan täydellisyyttä kohti.
Noita esiasteita syntyy miljardeja, ja jatkuvasti myös uusia
Suuri osa noista kehityksensä alkaneista päätyy umpikujaan, ja häviävät sukupuuttoon

Ihminen on maapallolla pisimmälle kehittynyt, mutta on onko sillä jatkossa enään kehitysmahdollisuuksia, kun se on henkisessä kehityksessään Aatamin aikaiselle tasolle.

Tämä kirjoitus ei tunnusta uskontoa jumalineen, eikä ateismia,
sillä ne ovat vain tuon henkisen jälkeenjääneisyyden seurausta,
jonka uskonto haluaa ikuistaa

4

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko Kivinen

      Ateistin elämä on turhuutta,,,,,,,,,,,,,järkevää herätä joka aamu tuolla asenteella

      • weryhtwwtwt

        ateisti tietää elämänsä rajallisuuden. siksi hän osaakin suhtautua elämään suurella mielenkiinnolla ja käyttää elämänsä muuhun kuin turhien jumalien palvontaan. uskova ahnehtii jo tulevaa elämää vaikka on vain tämä yksi. käytä se oikein


      • läsnäolon voima
        weryhtwwtwt kirjoitti:

        ateisti tietää elämänsä rajallisuuden. siksi hän osaakin suhtautua elämään suurella mielenkiinnolla ja käyttää elämänsä muuhun kuin turhien jumalien palvontaan. uskova ahnehtii jo tulevaa elämää vaikka on vain tämä yksi. käytä se oikein

        Molemmat elävät siis menneessä ja tulevassa, mutta eivät tässä hetkessä.

        Löydät Jumalan sinä hetkenä, jolloin oivallat, ettei sinun tarvitse etsiä Jumalaa. (E.Tolle)

        Sana Jumala ei ole rajoittava ainoastaan tuhansien vuosien aikana tehtyjen väärien tulkintojen ja sanan väärinkäytön takia, vaan koska se edellyttää olemusta, joka on erillään sinusta. Jumala on Oleminen itse, ei olento. Tässä ei voi olla subjektin ja objektin suhdetta, ei kaksinaisuutta, ei sinua JA Jumalaa. Jumalan kokeminen on kaikkein luonnollisin tapahtuma. Hämmästyttävintä ja käsittämättömintä ei ole se, että VOIT tulla tietoiseksi Jumalasta vaan se, että ET ole tietoinen Jumalasta. (E.T)


    • Kiitos kun kerroit sekakäytön vaaroista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe