Miten teillä muilla, joilla suhteen toinen osapuoli kantaa sukupuoliherpestä, käytättekö kondomia jatkuvasti? Me ollaan oltu yhdessä pian kolme vuotta ja minulla siis tartunta, todettu jo ennen tätä suhdetta. Puoliso suhtautunut tähän hyvin alusta asti, mutta haluaa ehdottomasti käyttää kondomia, aina, ettei saisi itse tartuntaa. Ei se minulle ole ongelma, nautin seksistä silti. Viime aikoina olen alkanut kuitenkin miettiä, jos joskus haluamme lapsia, mitenkähän se mahtaisi onnistua..
herpes parisuhteessa
3
252
Vastaukset
- ....................
Helpointa on olla sellaisessa suhteessa, jossa toinen osapuoli ei yhtään pelkää herpestä. Ne, jotka jatkuvasti kondomia vaativat, eivät tule ajatelleeksi sitä, että onko muka aikaisemmin aina vaatineet kortsua muiden kanssa ollessaan, suuseksissäkin.
- kesäheinä
Mulla on tuo sama tilanne... Miesystävälläni on herpes, hän kertoi siitä minulle, mutta vielä emme ole kyllä edelleen ihan seksiin asti. Kortsuhan on ehdoton kyllä,
mutta minäkin mietin, että mitä sitten kun haluamme lapsia?
Minulla ei ole mitään tietoa koko herpeksestä, millainen se on ja miten oireilee esim. naisella, onko kivuliaskin? Saako siihen jonkun estolääkityksen tms?
Olen menossa muutenkin lääkärille, aion ottaa kyllä asian puheeksi,
joutuuko sitä tavallaan pakostikin tartuttamaan itseensä taudin jos haluaa lapsen. - Isäukko
Avovaimolla on herpes, kortsua on käytetty, jos tauti on aktiivisessa vaiheessa. Kaksi poikaakin on saatu, joten ei herpes meillä ole lisääntymistä estenyt. Minulla ei ole koskaan ollut herpesoireita, en tiedä onko se minulla piilevänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 864064
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353141Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1022295Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312118Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell821886Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281827- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271567Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501