A-studio: Käytetäänkö turvapaikkajärjestelmää seksibisnekseen?
Joutsenon vastaanottokeskuksen johtaja Jari Kähkönen ja hänen alaisensa ovat tällä hetkellä ison haasteen edessä: …Myyvätkö mamut piparia ei kai...http://yle.fi/uutiset/a-studio_kaytetaanko_turvapaikkajarjestelmaa_seksibisnekseen/7273696
EIHÄN mooveri EIHÄN....??
15
155
Vastaukset
- en ymmärrä mover
– Meillä on auttamisjärjestelmässä asiakkaita, joita pyrimme suojelemaan. Ja tietyllä tavalla on myös haastavaa, jos järjestelmän piirissä on henkilöitä, jotka pyrkivät hyväksikäyttämään suojeltavia henkilöitä, sanoo vastaanottokeskuksen johtaja Jari Kähkönen.
Joutsenossa on tullut ilmi viitteitä ja epäilyjä, jotka pistävät vastaanottokeskuksen johtajan vakavaksi.
"Pyrkivätkö turvapaikkaa hakevat nigerialaisnaiset käyttämään turvapaikkajärjestelmää ja ihmiskaupan vastaista suojelua väärin saadakseen jalansijaa prostituutiolle?
– Kyllä se on juolahtanut mieleen. Tämä ei varmaankaan ole kokonaan poissuljettua, koska tietyllä tavalla järjestelmä sen mahdollistaa. Emme todellakaan tiedä näiden henkilöiden taustoja, koska ihmiskaupparikos ei ole tapahtunut Suomessa vaan Italiassa." KERTOO YLE - Saako edes ilmatteeksi
Jos vaikka verokortilla tunnistautuu karnevaalin rahoittajaksi?
Siis eihän mitä...?
- Talttahammas
Paha rasti moverille hahahahahah..
Talttahammas kirjoitti:
Paha rasti moverille hahahahahah..
Täysin epäselväksi jäi minullekin tuo kysymys.
Vai onko tässä mamukriitikon tuhansia kohtia sisältävän luettelon uusi todiste maahanmuuton haitallisuudesta? Luulen että tästä on kysymys. Mutta miksi kysymys on silloin Moverille? Luotsi ei suinkaan ole pakotettu puolustamaan kaikkia maahanmuuttoon liittyviä ongelmia, varsinkin kun ne eivät liity palstan aiheeseen.- Tyhmäkö olet d_ram
d_ram kirjoitti:
Vai onko tässä mamukriitikon tuhansia kohtia sisältävän luettelon uusi todiste maahanmuuton haitallisuudesta? Luulen että tästä on kysymys. Mutta miksi kysymys on silloin Moverille? Luotsi ei suinkaan ole pakotettu puolustamaan kaikkia maahanmuuttoon liittyviä ongelmia, varsinkin kun ne eivät liity palstan aiheeseen.Jos sinulle d_ ram jää asiat epäselviksi niin selvitä ne äläkkä täällä itke tyhmyyttäsi.Mistä löysit tuhat haittaa maahanmuutosta oletko jokin rasisti? Luotsin tehtävä on ottaa täällä kantaa asioihin vaikka kukaan ei sitä erikseen haluaisikkaan. ilmaiset leffaliput nääs velvoittaa...
Tyhmäkö olet d_ram kirjoitti:
Jos sinulle d_ ram jää asiat epäselviksi niin selvitä ne äläkkä täällä itke tyhmyyttäsi.Mistä löysit tuhat haittaa maahanmuutosta oletko jokin rasisti? Luotsin tehtävä on ottaa täällä kantaa asioihin vaikka kukaan ei sitä erikseen haluaisikkaan. ilmaiset leffaliput nääs velvoittaa...
Asiat voi selvittää myös kysymällä, aivan niin kuin minä tein viestissäni.
Vastaus sinun kysymykseesi: Älykkyyteni on testattu ja en ole tyhmä ainakaan älykkyysosamäärällä mitattuna.
Olet ymmärtänyt luotsin tehtävän aivan väärin.- moverin perskärpänen
d_ram kirjoitti:
Asiat voi selvittää myös kysymällä, aivan niin kuin minä tein viestissäni.
Vastaus sinun kysymykseesi: Älykkyyteni on testattu ja en ole tyhmä ainakaan älykkyysosamäärällä mitattuna.
Olet ymmärtänyt luotsin tehtävän aivan väärin.oletko d-rammi niitä samoja mensalaisia kun se saapastyhmä mette-mummo...??? kirjoittelustasi päätellen KYLLÄ
d_ram kirjoitti:
Vai onko tässä mamukriitikon tuhansia kohtia sisältävän luettelon uusi todiste maahanmuuton haitallisuudesta? Luulen että tästä on kysymys. Mutta miksi kysymys on silloin Moverille? Luotsi ei suinkaan ole pakotettu puolustamaan kaikkia maahanmuuttoon liittyviä ongelmia, varsinkin kun ne eivät liity palstan aiheeseen.Minä tipahdan kärryiltä aina siinä vaiheessa kun esitettyäni perustellun (vasta)väitteen / tarkennettuani asiaa kysymällä (niin kuin nyt) saan vastaukseksi vain että se oli minulle "paha rasti" - tai jotain vastaavaa?
Siinä kaikki.
Jokainen joka palstaa on lukenut, tietää että itse olen
a) esittänyt vääriä väitteitä
b) perustellut väärin
c) tukeutunut riittämättömään tietoon
ja tunnustanut sen.
Miksi ne, jotka tällä palstalla katsovat tietävänsä asian oikean laidan tyytyvät kirjoittamaan:
"Paha rasti moverille hahahahahah.."
Siinä kaikki.
Jos joku omassa ilmaisussani nyt tulee todistettua lahoksi esitetyn uutisen rinnallaa - niin miksei sitä voi sanoa?!
Kun tuota itseluottamusta selvästikin on vaikka naapureille jakaa.
En siis ollenkaan väitä, että rasti - siis tämäkin - siis todella saattaa minulle ollakin paha, jos niin sanotaan.
Mutta kyllä se tulee näyttää todeksi.
Muutoin rastiin kapsahtaa itse.- nyyh nyyh äitiiiiiii
Mover kirjoitti:
Minä tipahdan kärryiltä aina siinä vaiheessa kun esitettyäni perustellun (vasta)väitteen / tarkennettuani asiaa kysymällä (niin kuin nyt) saan vastaukseksi vain että se oli minulle "paha rasti" - tai jotain vastaavaa?
Siinä kaikki.
Jokainen joka palstaa on lukenut, tietää että itse olen
a) esittänyt vääriä väitteitä
b) perustellut väärin
c) tukeutunut riittämättömään tietoon
ja tunnustanut sen.
Miksi ne, jotka tällä palstalla katsovat tietävänsä asian oikean laidan tyytyvät kirjoittamaan:
"Paha rasti moverille hahahahahah.."
Siinä kaikki.
Jos joku omassa ilmaisussani nyt tulee todistettua lahoksi esitetyn uutisen rinnallaa - niin miksei sitä voi sanoa?!
Kun tuota itseluottamusta selvästikin on vaikka naapureille jakaa.
En siis ollenkaan väitä, että rasti - siis tämäkin - siis todella saattaa minulle ollakin paha, jos niin sanotaan.
Mutta kyllä se tulee näyttää todeksi.
Muutoin rastiin kapsahtaa itse.Äläny mooveri turhaan itke kyllä me kaikki tiedetään että sä oot yrittäny kaikkes ja oot silti tosi mulk-ku
- mivettaa
On tämä kyllä sellainen sirkus. Tervetuloa vaan kaikki maailman huorat tänne turvaan. Täällä saa ainakin 1000e/kk vastaavan kansalaispohjapalkan ja huoraustulot verottomina päälle. Jos poliisi puuttuu huoraamiseen, niin rangaistuksen saa tietenkin pottunokkainen asiakas, eikä ammattihuora.
Paremmat edut tietenkin jos huora on oikean värinen.Vai meneekö homma näin?
Käsittääkseni Suomessa asuvaksi rekisteröity oleskeluluvan omaava henkilö voi harrastaa myös prostituutiota vaikkapa sivubisneksenä. Turvapaikan saanut henkilö saa tehdä työtä Suomessa. Prostituutio on määrätyin edellytyksin laillista - tietenkin niin että verot maksetaan ja saatu tulo vähentää yhteiskunnan muuta tukea.- movettaa
d_ram kirjoitti:
Vai meneekö homma näin?
Käsittääkseni Suomessa asuvaksi rekisteröity oleskeluluvan omaava henkilö voi harrastaa myös prostituutiota vaikkapa sivubisneksenä. Turvapaikan saanut henkilö saa tehdä työtä Suomessa. Prostituutio on määrätyin edellytyksin laillista - tietenkin niin että verot maksetaan ja saatu tulo vähentää yhteiskunnan muuta tukea.Näin on. Ja kun täällä bisnes hiipuu, voi lähteä Norjaan karkuun suomalaisia hyväksikäyttäjiä l. asiakkaitaan. Ja jatkaa huoraamista siellä.
Veroja varmasti maksavat lainkuuliaisesti, sillä eiväthän he halua hyötyä sinisilmäisten hyysärien idiotismista. movettaa kirjoitti:
Näin on. Ja kun täällä bisnes hiipuu, voi lähteä Norjaan karkuun suomalaisia hyväksikäyttäjiä l. asiakkaitaan. Ja jatkaa huoraamista siellä.
Veroja varmasti maksavat lainkuuliaisesti, sillä eiväthän he halua hyötyä sinisilmäisten hyysärien idiotismista.Niin
Saako mielestäsi nigerialainen nainen hankkia tuloja seksiä myymällä?
Kirjoitit suomalaisista hyväksikäyttäjistä. Ethän koe itse syyllisyyttä hyväksikäyttäjien toiminnasta, vai oletko itse hyväksikäyttäjä? Mitä tässä yhteydessä yleensäkin tarkoittaa hyväksikäyttö?
"Veroja varmasti maksavat lainkuuliaisesti, sillä eiväthän he halua hyötyä sinisilmäisten hyysärien idiotismista."
Aika luottavainen olet. Toivottavasti olet oikeassa.- movettaa
d_ram kirjoitti:
Niin
Saako mielestäsi nigerialainen nainen hankkia tuloja seksiä myymällä?
Kirjoitit suomalaisista hyväksikäyttäjistä. Ethän koe itse syyllisyyttä hyväksikäyttäjien toiminnasta, vai oletko itse hyväksikäyttäjä? Mitä tässä yhteydessä yleensäkin tarkoittaa hyväksikäyttö?
"Veroja varmasti maksavat lainkuuliaisesti, sillä eiväthän he halua hyötyä sinisilmäisten hyysärien idiotismista."
Aika luottavainen olet. Toivottavasti olet oikeassa.Saa. Mutta on silloin pottunokan myös saatava ostaa palveluitaan.
Sen sijaan erikoiseksi menee, kun turvapaikkaa haetaan ja saadaan sillä perusteella, että on Italiassa toimittu huorana ja sitten jatketaan samalla alalla täällä, samalla yhteiskunnan tuet nauttien.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864