EIHÄN mooveri EIHÄN....??

piparikauppiaat ky

15

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ymmärrä mover

      – Meillä on auttamisjärjestelmässä asiakkaita, joita pyrimme suojelemaan. Ja tietyllä tavalla on myös haastavaa, jos järjestelmän piirissä on henkilöitä, jotka pyrkivät hyväksikäyttämään suojeltavia henkilöitä, sanoo vastaanottokeskuksen johtaja Jari Kähkönen.

      Joutsenossa on tullut ilmi viitteitä ja epäilyjä, jotka pistävät vastaanottokeskuksen johtajan vakavaksi.

      "Pyrkivätkö turvapaikkaa hakevat nigerialaisnaiset käyttämään turvapaikkajärjestelmää ja ihmiskaupan vastaista suojelua väärin saadakseen jalansijaa prostituutiolle?

      – Kyllä se on juolahtanut mieleen. Tämä ei varmaankaan ole kokonaan poissuljettua, koska tietyllä tavalla järjestelmä sen mahdollistaa. Emme todellakaan tiedä näiden henkilöiden taustoja, koska ihmiskaupparikos ei ole tapahtunut Suomessa vaan Italiassa." KERTOO YLE

    • Saako edes ilmatteeksi

      Jos vaikka verokortilla tunnistautuu karnevaalin rahoittajaksi?

    • Siis eihän mitä...?

      • Talttahammas

        Paha rasti moverille hahahahahah..


      • Talttahammas kirjoitti:

        Paha rasti moverille hahahahahah..

        Täysin epäselväksi jäi minullekin tuo kysymys.

        Vai onko tässä mamukriitikon tuhansia kohtia sisältävän luettelon uusi todiste maahanmuuton haitallisuudesta? Luulen että tästä on kysymys. Mutta miksi kysymys on silloin Moverille? Luotsi ei suinkaan ole pakotettu puolustamaan kaikkia maahanmuuttoon liittyviä ongelmia, varsinkin kun ne eivät liity palstan aiheeseen.


      • Tyhmäkö olet d_ram
        d_ram kirjoitti:

        Täysin epäselväksi jäi minullekin tuo kysymys.

        Vai onko tässä mamukriitikon tuhansia kohtia sisältävän luettelon uusi todiste maahanmuuton haitallisuudesta? Luulen että tästä on kysymys. Mutta miksi kysymys on silloin Moverille? Luotsi ei suinkaan ole pakotettu puolustamaan kaikkia maahanmuuttoon liittyviä ongelmia, varsinkin kun ne eivät liity palstan aiheeseen.

        Jos sinulle d_ ram jää asiat epäselviksi niin selvitä ne äläkkä täällä itke tyhmyyttäsi.Mistä löysit tuhat haittaa maahanmuutosta oletko jokin rasisti? Luotsin tehtävä on ottaa täällä kantaa asioihin vaikka kukaan ei sitä erikseen haluaisikkaan. ilmaiset leffaliput nääs velvoittaa...


      • Tyhmäkö olet d_ram kirjoitti:

        Jos sinulle d_ ram jää asiat epäselviksi niin selvitä ne äläkkä täällä itke tyhmyyttäsi.Mistä löysit tuhat haittaa maahanmuutosta oletko jokin rasisti? Luotsin tehtävä on ottaa täällä kantaa asioihin vaikka kukaan ei sitä erikseen haluaisikkaan. ilmaiset leffaliput nääs velvoittaa...

        Asiat voi selvittää myös kysymällä, aivan niin kuin minä tein viestissäni.

        Vastaus sinun kysymykseesi: Älykkyyteni on testattu ja en ole tyhmä ainakaan älykkyysosamäärällä mitattuna.

        Olet ymmärtänyt luotsin tehtävän aivan väärin.


      • moverin perskärpänen
        d_ram kirjoitti:

        Asiat voi selvittää myös kysymällä, aivan niin kuin minä tein viestissäni.

        Vastaus sinun kysymykseesi: Älykkyyteni on testattu ja en ole tyhmä ainakaan älykkyysosamäärällä mitattuna.

        Olet ymmärtänyt luotsin tehtävän aivan väärin.

        oletko d-rammi niitä samoja mensalaisia kun se saapastyhmä mette-mummo...??? kirjoittelustasi päätellen KYLLÄ


      • d_ram kirjoitti:

        Täysin epäselväksi jäi minullekin tuo kysymys.

        Vai onko tässä mamukriitikon tuhansia kohtia sisältävän luettelon uusi todiste maahanmuuton haitallisuudesta? Luulen että tästä on kysymys. Mutta miksi kysymys on silloin Moverille? Luotsi ei suinkaan ole pakotettu puolustamaan kaikkia maahanmuuttoon liittyviä ongelmia, varsinkin kun ne eivät liity palstan aiheeseen.

        Minä tipahdan kärryiltä aina siinä vaiheessa kun esitettyäni perustellun (vasta)väitteen / tarkennettuani asiaa kysymällä (niin kuin nyt) saan vastaukseksi vain että se oli minulle "paha rasti" - tai jotain vastaavaa?

        Siinä kaikki.

        Jokainen joka palstaa on lukenut, tietää että itse olen

        a) esittänyt vääriä väitteitä

        b) perustellut väärin

        c) tukeutunut riittämättömään tietoon

        ja tunnustanut sen.

        Miksi ne, jotka tällä palstalla katsovat tietävänsä asian oikean laidan tyytyvät kirjoittamaan:

        "Paha rasti moverille hahahahahah.."

        Siinä kaikki.

        Jos joku omassa ilmaisussani nyt tulee todistettua lahoksi esitetyn uutisen rinnallaa - niin miksei sitä voi sanoa?!

        Kun tuota itseluottamusta selvästikin on vaikka naapureille jakaa.

        En siis ollenkaan väitä, että rasti - siis tämäkin - siis todella saattaa minulle ollakin paha, jos niin sanotaan.

        Mutta kyllä se tulee näyttää todeksi.

        Muutoin rastiin kapsahtaa itse.


      • nyyh nyyh äitiiiiiii
        Mover kirjoitti:

        Minä tipahdan kärryiltä aina siinä vaiheessa kun esitettyäni perustellun (vasta)väitteen / tarkennettuani asiaa kysymällä (niin kuin nyt) saan vastaukseksi vain että se oli minulle "paha rasti" - tai jotain vastaavaa?

        Siinä kaikki.

        Jokainen joka palstaa on lukenut, tietää että itse olen

        a) esittänyt vääriä väitteitä

        b) perustellut väärin

        c) tukeutunut riittämättömään tietoon

        ja tunnustanut sen.

        Miksi ne, jotka tällä palstalla katsovat tietävänsä asian oikean laidan tyytyvät kirjoittamaan:

        "Paha rasti moverille hahahahahah.."

        Siinä kaikki.

        Jos joku omassa ilmaisussani nyt tulee todistettua lahoksi esitetyn uutisen rinnallaa - niin miksei sitä voi sanoa?!

        Kun tuota itseluottamusta selvästikin on vaikka naapureille jakaa.

        En siis ollenkaan väitä, että rasti - siis tämäkin - siis todella saattaa minulle ollakin paha, jos niin sanotaan.

        Mutta kyllä se tulee näyttää todeksi.

        Muutoin rastiin kapsahtaa itse.

        Äläny mooveri turhaan itke kyllä me kaikki tiedetään että sä oot yrittäny kaikkes ja oot silti tosi mulk-ku


    • mivettaa

      On tämä kyllä sellainen sirkus. Tervetuloa vaan kaikki maailman huorat tänne turvaan. Täällä saa ainakin 1000e/kk vastaavan kansalaispohjapalkan ja huoraustulot verottomina päälle. Jos poliisi puuttuu huoraamiseen, niin rangaistuksen saa tietenkin pottunokkainen asiakas, eikä ammattihuora.
      Paremmat edut tietenkin jos huora on oikean värinen.

      • Vai meneekö homma näin?

        Käsittääkseni Suomessa asuvaksi rekisteröity oleskeluluvan omaava henkilö voi harrastaa myös prostituutiota vaikkapa sivubisneksenä. Turvapaikan saanut henkilö saa tehdä työtä Suomessa. Prostituutio on määrätyin edellytyksin laillista - tietenkin niin että verot maksetaan ja saatu tulo vähentää yhteiskunnan muuta tukea.


      • movettaa
        d_ram kirjoitti:

        Vai meneekö homma näin?

        Käsittääkseni Suomessa asuvaksi rekisteröity oleskeluluvan omaava henkilö voi harrastaa myös prostituutiota vaikkapa sivubisneksenä. Turvapaikan saanut henkilö saa tehdä työtä Suomessa. Prostituutio on määrätyin edellytyksin laillista - tietenkin niin että verot maksetaan ja saatu tulo vähentää yhteiskunnan muuta tukea.

        Näin on. Ja kun täällä bisnes hiipuu, voi lähteä Norjaan karkuun suomalaisia hyväksikäyttäjiä l. asiakkaitaan. Ja jatkaa huoraamista siellä.

        Veroja varmasti maksavat lainkuuliaisesti, sillä eiväthän he halua hyötyä sinisilmäisten hyysärien idiotismista.


      • movettaa kirjoitti:

        Näin on. Ja kun täällä bisnes hiipuu, voi lähteä Norjaan karkuun suomalaisia hyväksikäyttäjiä l. asiakkaitaan. Ja jatkaa huoraamista siellä.

        Veroja varmasti maksavat lainkuuliaisesti, sillä eiväthän he halua hyötyä sinisilmäisten hyysärien idiotismista.

        Niin

        Saako mielestäsi nigerialainen nainen hankkia tuloja seksiä myymällä?

        Kirjoitit suomalaisista hyväksikäyttäjistä. Ethän koe itse syyllisyyttä hyväksikäyttäjien toiminnasta, vai oletko itse hyväksikäyttäjä? Mitä tässä yhteydessä yleensäkin tarkoittaa hyväksikäyttö?

        "Veroja varmasti maksavat lainkuuliaisesti, sillä eiväthän he halua hyötyä sinisilmäisten hyysärien idiotismista."

        Aika luottavainen olet. Toivottavasti olet oikeassa.


      • movettaa
        d_ram kirjoitti:

        Niin

        Saako mielestäsi nigerialainen nainen hankkia tuloja seksiä myymällä?

        Kirjoitit suomalaisista hyväksikäyttäjistä. Ethän koe itse syyllisyyttä hyväksikäyttäjien toiminnasta, vai oletko itse hyväksikäyttäjä? Mitä tässä yhteydessä yleensäkin tarkoittaa hyväksikäyttö?

        "Veroja varmasti maksavat lainkuuliaisesti, sillä eiväthän he halua hyötyä sinisilmäisten hyysärien idiotismista."

        Aika luottavainen olet. Toivottavasti olet oikeassa.

        Saa. Mutta on silloin pottunokan myös saatava ostaa palveluitaan.
        Sen sijaan erikoiseksi menee, kun turvapaikkaa haetaan ja saadaan sillä perusteella, että on Italiassa toimittu huorana ja sitten jatketaan samalla alalla täällä, samalla yhteiskunnan tuet nauttien.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe