EasyDriver Turku, huolestuttavaa...

_nikke_

Onko Akselintie hyväkin paikka kuherrella?
Ko. yrityksen toiminta senkuin jatkuu..9vuotta sitten kuulin ensimmäistä kertaa tapauksesta, jossa opettaja avoimesti vikittelee opetettavaa. Joulujuhlia järjestetään vanhoille oppilaille ja meno on villiä. Opettajat oppilaiden kimpussa.
Tämänpäiväinen näky ei toivottavasti ollut opettajan ja oppilaan välistä...
Oppilas kuitenkin voi olla alle 18-vuotias.
Oletteko ylpeitä toiminnastanne?

117

7352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos haluu saada on p

      Taidat olla hieman sekaisin,Mc Nikke T.
      Etkö enää muista kun lauloit "Ihminen ei voi elää vetämättä"?

    • höpö höpö

      Kilpailijalla pyyhkii huonosti, kun tällaista sissimaekkinointia yrittää.

      Erinomainen autokoulu on.

      • Eskopuuro

        Joo tainnu mennä ohi ja kattonu et kilpailijalla kävi flaksi :D


    • Hidasta menoa

      Tammikuussa aloitti autokoulun, ei vieläkään kaikkia ajotunteja saanut ajettua, opettaja oli 1 kk poissa eikä sijaista ollut, opettajalla ei iltapäivä/iltatunteja, tutut ja muut kiilaavat ohi kun on kuulema syntymäpäivät lähempänä.

      • ratin takaa

        Katsellut päivittäin ammatin puolesta tuonkin autokoulun opetus ajoja..ajellaan kaistaviivojen päällä..vilkun käyttö..liikkeelle lähdöt..Edelleenkin pitäisikö määrätyt perusasiat opetella jossain muualla kuin ruuhka liikenteessä?


      • Jusa 73
        ratin takaa kirjoitti:

        Katsellut päivittäin ammatin puolesta tuonkin autokoulun opetus ajoja..ajellaan kaistaviivojen päällä..vilkun käyttö..liikkeelle lähdöt..Edelleenkin pitäisikö määrätyt perusasiat opetella jossain muualla kuin ruuhka liikenteessä?

        Eiköhän ole huolestuttavampaa tiettyjen ammatiautoilijoiden ajo tapa,turun taksi kuskit ja linja-auton kuljettajat.Taitaa olla aika pientä vilkun käytöt ja kaista viivojen päälle ajo.


      • Matti V
        Jusa 73 kirjoitti:

        Eiköhän ole huolestuttavampaa tiettyjen ammatiautoilijoiden ajo tapa,turun taksi kuskit ja linja-auton kuljettajat.Taitaa olla aika pientä vilkun käytöt ja kaista viivojen päälle ajo.

        Liikenneopettajien taustat tutkitaan tarkkaan ennen koulutukseen pääsemistä,ei saa olla rikkeellistä taustaa.Vähän epäilen kuhertelu juttujasi.Jos jutussa perää,laita poliisit selvittää asia.Naurettavaa paskan jauhantaa.


    • palturia koko juttu

      Olin ennen ko. firman työntekijä ja edelleen samalla alalla. Tuntien jokaisen liikenneopettajan ko.firmasta voin sanoa että kaikki
      työkaverit mahtavia tyyppejä. En nyt ihan usko et tämmöstä tapahtuisi. Ihan
      selkeesti kilpailijan yritys mustamaalata, kuitenkin kyseessä menestynein ja Turun suurin autokoulu. Se, jos joku on jonkinlainen syy olla kateellinen! Jos asia on totta, eikö kannattaisi ottaa yhteyttä
      toimistolle, sieltä varmasti selvitetään asia pikaisesti. Siellä jokaisella opella on oma auto käytössä, joten asian selvittäminen lienee helppoa. Sitten ei tarvitse kysellä täällä onko autokoulu ylpeä toiminnastaan...
      Onkohan kommentin laittaja vuorostaan ylpeä itsestään, kun ei viestillään
      hauku suoranaisesti firmaa vaan sen työntekijöitä?

      • Esko P

        Yritys aika syvältä,mahtaa olla hyvä työpaikka.Eipä kukaan kauan viihdy paikassa.


      • Entinen työntekijä
        Esko P kirjoitti:

        Yritys aika syvältä,mahtaa olla hyvä työpaikka.Eipä kukaan kauan viihdy paikassa.

        Yrityksen johtaja aivan syvältä,työntekijät ei jaksa kauan katsella moista touhua.


      • palturia koko juttu
        Entinen työntekijä kirjoitti:

        Yrityksen johtaja aivan syvältä,työntekijät ei jaksa kauan katsella moista touhua.

        Tähänkö nyt sitten on tultu? Turussa riehuu ( taas vaihteeksi!) karmea hintasota autokoulujen välillä ja tällekö palstalle sitten huonommin pärjäävät tulevat purkamaan pahaa oloaan? viimeisistä viesteistä voi hyvin päätellä ettei kirjoittajina ole asiakkaat eivätkä muut ulkopuoliset vain kateelliset kilpailijat. Naurettavaa touhua! Kuten edellisessä viestissä mainitsin,toimin itse edelleen alalla. Tunnen kaikki kaupungin liikenneopettajat. Kyllä sen jo osaa lukea rivien välistä, kuka tänne kirjoittelee… Samantyyppisiä juttuja samoista henkilöistä ja firmoista kuulee katsastuskonttorin kahvipöydässä jatkuvasti. Samat henkilöt yleensä kertomassa! Voisin sanoa nimiäkin.Huomenna taas kun nähdään konttorilla, jutellaan mukavia! Näinhan Turussa aina toimitaan!
        Onhan se tosiaan syvältä jos toinen pärjää toista paremmin, joo! Itsekin olen tuntipalkalla, eikä tilipussini ole mitenkään plussan puolella kuun lopussa, mutta…
        Tällä palstalla on kuitenkin tarkoitus saada keskustelua aikaiseksi autokoulun-opetuksesta. Liikenneopettajat voisivat vastata autokoulussa asioivien henkilöiden kysymyksiin ja antaa neuovoja uusille kuskeille. Liikenneopettajana sapettaa tälläinen kun jotkut eivät muuten saa ääntänsä kuuluviin vain tulevat tänne ilkkumaan paremman tekemisen puutteessa. Aikuiset äijät!


      • Anonyymi
        palturia koko juttu kirjoitti:

        Tähänkö nyt sitten on tultu? Turussa riehuu ( taas vaihteeksi!) karmea hintasota autokoulujen välillä ja tällekö palstalle sitten huonommin pärjäävät tulevat purkamaan pahaa oloaan? viimeisistä viesteistä voi hyvin päätellä ettei kirjoittajina ole asiakkaat eivätkä muut ulkopuoliset vain kateelliset kilpailijat. Naurettavaa touhua! Kuten edellisessä viestissä mainitsin,toimin itse edelleen alalla. Tunnen kaikki kaupungin liikenneopettajat. Kyllä sen jo osaa lukea rivien välistä, kuka tänne kirjoittelee… Samantyyppisiä juttuja samoista henkilöistä ja firmoista kuulee katsastuskonttorin kahvipöydässä jatkuvasti. Samat henkilöt yleensä kertomassa! Voisin sanoa nimiäkin.Huomenna taas kun nähdään konttorilla, jutellaan mukavia! Näinhan Turussa aina toimitaan!
        Onhan se tosiaan syvältä jos toinen pärjää toista paremmin, joo! Itsekin olen tuntipalkalla, eikä tilipussini ole mitenkään plussan puolella kuun lopussa, mutta…
        Tällä palstalla on kuitenkin tarkoitus saada keskustelua aikaiseksi autokoulun-opetuksesta. Liikenneopettajat voisivat vastata autokoulussa asioivien henkilöiden kysymyksiin ja antaa neuovoja uusille kuskeille. Liikenneopettajana sapettaa tälläinen kun jotkut eivät muuten saa ääntänsä kuuluviin vain tulevat tänne ilkkumaan paremman tekemisen puutteessa. Aikuiset äijät!

        Olen ollut EasyDrivellä opettamassa yhdistelmää ja henkilöautoa ja isoa prätkää.... ajo-opetusta ja teoriaa ja ammattipätevyyttä. Ei ole mitään negatiivista sanottavaa kysesisestä yrityksestä ja henkilökunnasta ja kalustosta. Jos osaa työnsä niin nauttii toimitusjohtajan luottamuksesta.


    • Hardriver

      Kestääkö KOKO vuoden saada autokortti EasyDriveriltä????

      Ajo-opettajat on kuukauden poissa eikä sijaista ole.

      EasyDriverin työntekijöiden ja johdon tuttavat, sukulaiset ja parempiväki kiilaa ohi "koska syntymäpäivä on lähempänä"

      Iltapäivätunteja ei ole.

      Lopen kyllästynyt

      • meerhof

        TÄÄLLÄ VARMAAN JOKU OSAISI AUTTAA? JÄRKI KÄTEEN JA OTA YHTEYTTÄ AUTOKOULUUN!


      • Onk tuo nykyä

        noi vaikeet?mik kort eihä sil ajet!miäki oli ensimmäisel h täyn viinaa,mut ajokoulutukses opettaja ei tajun,miks vaihdoin kaist!ku oli tyypillne sokee!liikentees.
        Turh pahv enne,nyk muov!
        Pitäis ennakoida tuo koulu jo nykyää!


    • Siun koti ei oo tääl

      Mikäli et kirjakieltä osaa, kirjoita reilusti omaa itärajan myö/työ -murrettasi.
      Ja opiskelusi päätyttyä mene takaisin sinne, mistä tulitkin.
      Varsinais-Suomi ei ole sinun paikkasi.

    • Helppo(häntä)Heikit

      Aloittajan kanssa samanlaisia huomioita ja kokemuksia.. En suosittele!

      Naurettavaa syyttää vain kilpailijoita ja vedota tuntevansa ko. mulkvistit niin hyvin, että hairahtuu aiheetta (asiasta tietämättä, vai olitteko kenties paikalla) puolustelemaan heitä.

      Mukavaa on helppo esittää tyhmille hyväuskoisille ja pitkänkin aikaa kunnes..

    • hupsista ja anteeksi

      Oho! sekoitin autokoulujen nimet. Omat huonot kokemukset eivät koskenutkaan Easy drivers nimistä autokoulua.Nöyrimmät pahoittelut sekaannuksesta.

      • Amatöörit

        Suurin osa opettajista oppisopimuksella harjoittelemassa töissä,mahtaa olla ammattilaisia.Eivät osaa ajaa opettamaansa kalustoa,ei hyvältä vaikuta.


      • Vitsikirjan jatkoa
        Amatöörit kirjoitti:

        Suurin osa opettajista oppisopimuksella harjoittelemassa töissä,mahtaa olla ammattilaisia.Eivät osaa ajaa opettamaansa kalustoa,ei hyvältä vaikuta.

        Olet varmaankin istunut jokaisen kyydissä että tiedät kertoa? toihan kuulostaa jo "pikku-Kallen" jutuilta. Tiedättehän sen pienen hupaisan pojan, joka säätää ja sählää ja yleensä ymmärtää asiat omalla tavallaan. Mun mielestä nuorten ja innokkaitten opettajien kanssa on kiva opetella.


      • Kahvi pöytä.
        Vitsikirjan jatkoa kirjoitti:

        Olet varmaankin istunut jokaisen kyydissä että tiedät kertoa? toihan kuulostaa jo "pikku-Kallen" jutuilta. Tiedättehän sen pienen hupaisan pojan, joka säätää ja sählää ja yleensä ymmärtää asiat omalla tavallaan. Mun mielestä nuorten ja innokkaitten opettajien kanssa on kiva opetella.

        Halpaa työvoimaa.Tekevät töitä törkeen halvalla.Yrittäjä tekee isoa tiliä heillä.


      • timo2
        Kahvi pöytä. kirjoitti:

        Halpaa työvoimaa.Tekevät töitä törkeen halvalla.Yrittäjä tekee isoa tiliä heillä.

        Kortin hinta turussa niin alhanen,ei pysty maksaa hyvää palkkaa.Kokemusta omaava opettaja liian kallis palkata,ei jää koululle mitään näillä hinnoilla.


      • Entinen oppilas
        timo2 kirjoitti:

        Kortin hinta turussa niin alhanen,ei pysty maksaa hyvää palkkaa.Kokemusta omaava opettaja liian kallis palkata,ei jää koululle mitään näillä hinnoilla.

        Löytyy myös kokeneita opettajia,opetus hyvää ja tunnit saa hyvin sovittua.Ainaskin minun opettaja parhaasta päästä,ekalla tuli kortti ja myös tutkinnossa hyvät arvostelut.


    • Pöhlö-Hermanni

      Älä viitsi hei ny...
      Mä olin aikanaan vuoden verran Akselintiellä (tarkempaa osoitetta en kerro) töissä, enkä mä päässy kuhertelemaan kertaakaan:(
      Eli ei oo hyvä paikka siihen touhuun.

      • oppilas3

        Minua opetti joku hullu akka,aivan karseeta opetusta.Itkin useamman kerran opetuksessa ja kortti tuli kalliiksi uusien tutkintojen takia?


      • oppilas 7
        oppilas3 kirjoitti:

        Minua opetti joku hullu akka,aivan karseeta opetusta.Itkin useamman kerran opetuksessa ja kortti tuli kalliiksi uusien tutkintojen takia?

        Minua opetti myös ilkeä akka.Huusi,kiroili ja haukkui minua tyhmäksi.


      • Pokka E
        oppilas 7 kirjoitti:

        Minua opetti myös ilkeä akka.Huusi,kiroili ja haukkui minua tyhmäksi.

        Heh,heh.... Vai niin opetettiin.


      • nipsu6
        Pokka E kirjoitti:

        Heh,heh.... Vai niin opetettiin.

        Ei se hullu ämmä ole enää siellä töissä.Joutunu kilometri tehtaalle.


    • Onnetkinko

      En todella suosittele kenellekään,joka ei vielä
      ole ajotaitoinen.Opettaja lomalla pienin välein pitkiä aikoja.

    • Kerron suoraan kokemuksistani Easydriverin mp-koulutuksen osalta. Menin ajamaan A-korttia ihan nollasta, ei mitään kokemusta pohjalla. Mp-opettajaksi on siellä Kyösti. Alussa luulin että hän antaa vaan kovaa opetusta, mutta sehän on ihan jotain muuta: ilkeyttää just nuorille ja naisille, edellyttää että kaikki osaa heti. Heti parin epäonnistuneen yrityksen jälkeen kitisee "ei tästä mitään tuu, ihan älyttöntä touhua, älä ole tommonen". Hänen palaute ei ole rakentavaa vaan kaiken itseluottamuksen tuhoava , alentava ja törkeää. Hän vie muuten rauhallisetkin ihmiset itkun äärelle, minut myös. Viimeisellä ajotunnilla ennen inssiä antoi samamallisen mutta eri pyörän, millä oli näkyvästi kaaduttu: vaihdepoljin löysä, peili ei pysynyt paikoillaan, tasapainopiste eriläinen. Kun koitin sanoa että tässä on näitä vikoja, oli palaute vaan että "älä etsi vikaa pyörästä, katso peiliin, vika on sussa". Inssi aaamuna kun kysyin että saisinko sen toisen pyörän mikä oli alussa, sanos että älä näe unta, mulla ei oo semmost ollutkaan. Kun eka inssi epäonnistui (hermot petti), ja kädet tärisivät, se oli sanonut mun miehelle hetki myöhemmin ettei hän oo nähnyt että naisen kädet tärisee näin paljon muuten kun isoa kyrpää nähdessä. 

      Olen saanut saman alueen toisella laidalla olevan TT-drivers autokoulun mukavilta kavereilta enemmän vinkkejä ja apua, silloin kun olen omalla pyörällä käynyt harjoittelemassa. On oikeesti auttanut eteenpäin ja kasvattanut itseluottamusta lyhyessä ajassa. Suosittelen lämpimästi heitä, halvemmat hinnat, tehokasta ja loogista opetusta, rennot ja mukavat opettajat. PS. Easydriverissa opettaja ei istu ikinä pyörän selkään eikä näytä tehtäviä, kuivaa vaatimista vaan. 
      PSS: Easydriversin opetusalue on epätasaista, pujottelu alamäessä, kiihdytysalue epätasaista, vanhaa alfalttia, irtohiekkaa jms. 
      Minkäläisiä kokemuksia on muilla sen autokoulun mopo/moottoripyöräkoulutuksesta?

      • Anonyymi

        Mulla täysin samanlainen kokemus, mutta 2018 eli vuosi aiemmin. A:n ajoin. Aivan hirveä opetuksen taso, opela meni hermo HETI jos ei onnistunu. Huusi ja mäyhkäs. Ei näyttäny tehtäviä itse ajamalla, vaan kuvaili ne sanallisesti. Huhhuh.
        Lisäksi ajotunteja ehkä 2xkk, aivan liian harvoin alottelijalle. Säätöä kaikki tyynni.
        Muutin, otin uudella paikkakunnalla lisätunteja ja inssi ykkösellä läpi. En ois ikinä päässy inssiin asti Kyöstin opissa. En ikinä.


    • Anonyymi

      Itsellä oli easydriverillä Jassu opettajana vuosia sitten. Täysin väärällä alalla. Lähinnä kiljui ja sätti kun ensimmäisillä ajotunneilla kaikki ei heti onnistunut millilleen oikein. Yritin kerran pyytää häntä rauhoittumaan, koska hänen käytöksensä teki oppimisesta mahdotonta. Alkoi vain rääkyä kahta kovemmin. Opin ajamaan vasta kun vaihdoin autokoulua paikkaan, jossa opetus oli normaalia. Nyt oon ajanut vuosia ongelmitta. Voi Jassu, Jassu.. Toivottavasti löysit työn, jota osaat.

    • Anonyymi

      Jassu opetti minulle henkilöautolla ajamista, oli erittäin mukava. Yritti iskeä minut, melkein tissit paljaana opetti ajamaan.

    • Anonyymi

      seisoo ja kohta tulee

    • Anonyymi

      Raviristeilyjä järjestää Royal Ruuna oy, jonka keulahahmo ja hallituksen jäsen on mediapersoona Jaajo Linnonmaa.

      Linnonmaa kertoo tietävänsä tapauksesta yhtä paljon kuin Nöjd.

      – Epäilty on saatu kiinni, viety pois laivasta. Ei matkustanut meidän kanssa Turkuun. Ruotsin poliisi tutkii, eikä ole ollut minuun yhteydessä, Linnonmaa kertoo tekstiviestitse.

      Raviristeilyt vievät suomalaisia ravituristeja katsomaan kuuluisia Elitloppet-raveja Ruotsiin.

    • Anonyymi

      Varmaan hyvät kyydit saapi Jassulta, on aika tiukka kone varmasti

    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta
      Vienkin lapseni toiseen autokouluun

    • Anonyymi

      Opetus huonoa, rahastavat kaikesta. Ei saa tunteja illasta ja muutenkin tarjolla tunteja huonosti. En suosittele autokoulua.

    • Anonyymi

      Laitoin lapseni myös toiseen autokoulun. Törkeää toimintaa easy driverin opetus.

    • Anonyymi

      Ei ole enää kuin muutama opettaja töissä easy driverilla Turussa, kaikki lähteny epicille töihin.

    • Anonyymi

      Loppu alkaa häämöttää, ei pysy kehityksessä mukana. Juopot opettaa, haisevat pahalle ja hermot kireällä juoppo opettajilla

    • Anonyymi

      Laskuttavat kaikesta, korttia saa harvoin pakettiin kuuluvilla tunneilla. Lisätunnit hinnaltaan 100 euroa tunti ja vähintään 5 tuntia suositellaan aluksi. Opetuksen taso niin huonoa, joutuu ostamaan vähintään 10 tuntia lisää. Älkää ostako simulaattorilla ajettavia tunteja, kukaan ei opasta ja neuvo kuskia. Täyttä rahastusta ja kusetusta paikan toiminta.

    • Anonyymi

      Varmaan laskuttavat vessan käytöstä ja toimistolla asiointi maksu. Puheluista otetaan rahat oppilaalta, mitään ei enää tarjota asiakkaille. Köyhää on toiminta.

    • Anonyymi

      Kilpailijako aktiivisesti kirjoittaa ?

      Nimi reilusti alle

    • Anonyymi

      Monelta samaa kuullu paikan toiminnasta. Valitkaa joku tasokkaampi autokoulu, Epic tai Cap.

    • Anonyymi

      Epicillä ja capilla oppilaille annetaan karkkeja ja juotavaa ilmaiseksi. Easy driverilla karkeista laskutetaan oppilasta ja korkojen kanssa ottavat rahansa takaisin.

    • Anonyymi

      Sippen koulussa parempaa opetusta kuin essyssä. Miettikää vähä mihin raha sijotatte.

    • Anonyymi

      Manne juoppo yrittää puolustella easyä. Paskat housuissa rahastaa, ei osaa yhtään opettaa.

    • Anonyymi

      Sippen Autokoulussa hinta ja laatu kohtaavat. Hyvää opetusta halvalla ja oppilaalle voidaan tarjota vaikka munkki kahvit.

    • Anonyymi

      Easy kannattaa unohtaa. Huonoa opetusta ja ei asiallista kielen käyttö, tosi hermoilijoita. EPIC on paras autokoulu Turussa, opettajat ammattilaisia ja osaavat käydä suihkussa.

    • Anonyymi

      Paljon kuullu hyvää Epicistä. Opettajat kyllä vaihtunu , parhaat lähteny pois myös Epicistä.

    • Anonyymi

      Sipeltä aa halvalla kortin. Uusia auto käytössä ja nahka punkat.

    • Anonyymi

      Sippe ihan täysi huijari, varokaa haisevaa sikaa.

    • Anonyymi

      Easyn taso yhtä huonoa kuin Sippen autokoulu, ehkä vielä huonompaa opetusta.

    • Anonyymi

      Nuorille suunnattu Sekaisin-chat päivystää ma-pe klo 9–24 ja viikonloppuisin klo 15–24.

    • Anonyymi

      Easy Driverin opettajat tarvii hoitoa, alkoholismi on sairaus.

    • Anonyymi

      Puuha Petet easyn opettajina, työkkäristä tulee lisää kassi Almoja opettamaan.

    • Anonyymi

      Paska paikka easy Driver, aivan mätä yritys. Kannattaa valita sippen autokoulu, sippe suihkun raikas ja hyvät dödöt kainalossa.

    • Anonyymi

      Ei ole kaurapuurolla toimeen tuleva, varmaan hyvät mömmöt käytössä.

      • Anonyymi

        Homo.


    • Anonyymi

      Multa aiko kiskoa pään irti, en onnistunut ekalla taskuparkkiin. Hullu hemo hessi.

    • Anonyymi

      Pahalta kuulostaa paikan toiminta. Valitsen Epicin tai Capin.

    • Anonyymi

      Kannattaa harkita Sippen autokoulua, saa kortin halvalla. Sippe Turun paras ope ja parhaat autot, pesty ja imuroitu ja lasit pesty.

    • Anonyymi

      Sippe opettaa myös yöllä ja viikonloppuna. Opetusta saa myös juhla pyhinä ja voi ajaa kaikki tunnit kerralla.

    • Anonyymi

      Jassu on hyvä opettaja, seksikäs iso tissinen nainen. Suosittelen, antaa vastinetta rahoille.

      • Anonyymi

        Älkää ottako siitintä äkkiä pois vaan aikailkaa ja pitäkää reijässä.


    • Anonyymi

      Jassulla varmasti kokemusta, osaa antaa kunnon opit. Mukava ajaa, voi samalla vähän katsoa isoja tissejä. Saa nuoren pojan pään sekaisin, välillä unohtuu koko ajaminen. Hyvä, hyvä ope.

    • Anonyymi

      Haluun Easylle ajaa korttia Jassun kanssa.

    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvälle. Täytyy harkita jassuu.

    • Anonyymi

      Varokaa mannen ja hemo hessin opetusta. Molemmat tosi huonoja opeja.

    • Anonyymi

      Mulla oli opettajana joku papukaija, sinistä, vihreää ja punaisia laikkuja hiuksissa. Valitti ja tarttui rattiin koko ajan, löi jarrut pohjaan.

    • Anonyymi

      Meikä ope oli joku huru ukko, kehui koko ajan golffia. Tarvii rollaattorin liikkumiseen ja tosi hyhyitä tunnit.

    • Anonyymi

      Minä olin myös papukaijan kanssa ajamassa, ihme ämmä.

    • Anonyymi

      EPIC hyvä autokoulu,hyvät opettajat ja autot hyviä.

    • Anonyymi

      Vanha huru äijä opena mulla, tunnit alkoi myöhässä ja lopetti sovittua aiemmin. Kova kiire tauolle.

    • Anonyymi

      Kauheat pussit silmien alla, varmaan rapa juoppo.

    • Anonyymi

      Valitkaa joku muu autokoulu. En ole kuullu mitään hyvää easy Driverin toiminnasta pitkään aikaan

    • Anonyymi

      Laitan lapseni toiseen autokoulun. Kiitos vinkeistä.

    • Anonyymi

      Jassu on hyvä opettaa, hyvän näköinen seksikäs nainen. Suosittelen Jassua.

    • Anonyymi

      Päivi papu kaijasta ei mitään hyvää kerrottavaa, kauhean näköinen ämmä.

    • Anonyymi

      Huonolta kuulostaa paikan toiminta. Oli aikoinaan hyvin suosittu autokoulu.

    • Anonyymi

      Suoritin kortin 2022, opettajana oli joku mies,en muista nimeä,oli erittäin hyvä ja rauhallinen ope. Tunneilla oli hyvä meininki ja opettaja oli tosi puhelias ja tosi rento ope. Tosi hyvät muistot easy Driverin opettajasta.

    • Anonyymi

      Easy Driverin loppu on lähellä.. Asiakkaat vähissä huonon palvelun ansiosta ja ei ole enää ammattilaisia opettamassa. Harjoittelijat tekee ilmaista työtä ja tulee kalliiksi ajokortti. Hylättyjä melkein kaikki kokeet, Tarkistakaa traficomin palvelusta läpäisy prosentit.

    • Anonyymi

      Ei Easy Driverin autoja ole enää paljon Turun kaduilla, Epicin autoja näkee paljon.

    • Anonyymi

      Epicillä on monta Easy Driverin entistä hyvää opettajaa töissä.

    • Anonyymi

      pbs.twimg.com/media/F7xf-wjWUAAdFTX?format=jpg&name=medium
      pbs.twimg.com/media/F3kWvd8WMAA1CNF?format=jpg&name=900x900

    • Anonyymi

      En laita lastani kyseiseen autokoulun,kiitos vinkeistä.

    • Anonyymi

      Kiitokset vinkeistä autokoulun valintaan. Harkitsen Epicin tai capin autokouluja.

    • Anonyymi

      Oksettaa kun miettii vanhan huru ukon ajotunteja. Kehui koko ajan volkkaria ja oli ihan juopon näköinen. Pelkäsi koko ajan auton särkyvän, kitisi koko ajan jostain.

    • Anonyymi

      Epicillä on hyvät opettajat. Suosittelen autokouluja.

    • Anonyymi

      Kannattaa harkita Sippen autokoulua, hyvät maksu vaihto ehdot. Käteisellä saa hinnasta alennusta.

    • Anonyymi

      Manne opettaa mopo tyttöjä ja poikia easy driverilla. Laskuttaa kaikesta ja aivan käsi opettamaan.

    • Anonyymi

      Mua opetti myös se hullu hemohessi, joku helvetin idiootti harjoittelija.

    • Anonyymi

      Ei ole pakko ajaa korttia easy driverilla, löytyy myös hyviä autokouluja Turusta.

    • Anonyymi

      Easyllä ajan kortin, jos näin hyvät palvelut saa jassulta.

    • Anonyymi

      Ostan muutaman tunnin lisää, haluun päästä kokeneen naisen oppiin.

    • Anonyymi

      Varmasti saa rahalle vastinetta Jassun opeissa, hyvä ope.

    • Anonyymi

      Simulaattori pelleily ansiosta paikan suosio huono.

    • Anonyymi

      Simulaattori vastaa huonoa pelikonetta ja easyllä ei kukaan valvo opetusta,opetus erittäin huonoa. En suosittele kenellekään simulaattori tunteja.

    • Anonyymi

      Simulaattorit ja harjoittelijat opettaa easy driverilla, halvalla ei saa hyvää opetusta. Valitse SiPPEN autokoulu, tunnit ajetaan huippu autoilla ja todella ammattitaitoiset opettajat. Parasta mahdollista opetusta Turussa.

    • Anonyymi

      Kokemusta löytyy ja varmat otteet. Antaa kuumat ja kosteat löylyt.

    • Anonyymi

      Hyvä opettaja Jassu, suosittelen.

    • Anonyymi

      Hienoa palvelua Jassulta,tosi tyytyväinen mitä ostamalla kurssi hinnalla sai. Paljon enemmän sai mitä luvattiin.

    • Anonyymi

      Valitkaa SIppe, ei maksa kortti paljosta.

    • Anonyymi

      Ei mitään hyvää kerrottavaa zelenkyi näköisestä opettajasta, viinalle haisee ja tuntuu kärsivän ripulista.

    • Anonyymi

      Papukaija Päivi on huonoin opettaja, aivan seko ämmä. Älkää ottako opettajaksi, huutaa ja tarttuu rattiin koko ajan.

    • Anonyymi

      Päivi haisi pahalle, tuli varmaan töihin suoraan navetasta.

    • Anonyymi

      Valitkaa joku muu autokoulu, saatte terve järki sen opettajan, eikä ole rapa juoppo.

    • Anonyymi

      Maukas palvelu 10 points.

    • Anonyymi

      Ei mikään kaunis nainen papukaija, lauta, ei tissejä, luu viulu. Hiukset uittanu maali purkeissa, karsean näköinen.

    • Anonyymi

      Sippen autokoulussa hyvä palvelu. Opettajat ei haise viinalle ja autoilla saa opetella ajamaan. Opettajat ei kiillota autoa koko ajan ja virheet auton käsittelyssä ihan ymmärrettävää. Ei kitistä pienistä virheistä. Opetus parasta A luokkaa, easyn opetus C luokan tasoa. Valitkaa Sippen autokoulu.

    • Anonyymi

      Huonot kokemukset myös inva markusta

    • Anonyymi

      Ärsyttävä kitisijä.

    • Anonyymi

      Kannattaa kiertää kaukaa kyseinen autokoulu.

    • Anonyymi

      Autokouluilla huonot ajat, jostain on rahaa saatava ettei tule konkka. Oppilaita kusetetaan halvoilla kursseilla, suurin osa saa hylätyn ajokokeessa. Hylätyn kokeen jälkeen alkaa kusetus, tunnit hinnoiteltu todella kalliiksi.

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe