Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
Hyvää talvipäivänseisausta
138
552
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ollaan loistavia vaikka pimeää. Nähdään hyvä. Minulla on ihana mies ja paljon läheisyyttä. Talven hämärässä on kiva käpertyä syliin kainaloon. Sytyttää tulet toisissamme. Valon määrä lisääntyy meissä ja sitten vähitellen myös ulkona.
- AnonyymiUUSI
Muista sitte tehdä valoisana aikana muutakin kun stalkata naapureiden koteja.
- AnonyymiUUSI
Oi.. kaunista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista sitte tehdä valoisana aikana muutakin kun stalkata naapureiden koteja.
Millä tavalla tämä naisena tarinoivan sedän kotien kyttääminen ilmenee? Eikö se ole ihan muotia larpata pitävänsä silmällä?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kivat teille.
Sun toivotuksias ei pahemmin kaivata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla tämä naisena tarinoivan sedän kotien kyttääminen ilmenee? Eikö se ole ihan muotia larpata pitävänsä silmällä?
Gubbe ❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun toivotuksias ei pahemmin kaivata.
Kannattaako tässä guben kekeilyssä sitten roikkua sanomassa joku määrittelemätön viimeinen sana?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä yhden naisen ex ukko se jaksat vaan.Sahaa sillä moottorisahalla vaikka itteltäs pää pois.Jätä ne hellyhansenit pois nuuskamuikkunen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe ❤️❤️❤️
Jakorasia🤪
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jakorasia🤪
Tovottavasti joku taipuu suhun vaikka humanitäärisenä tekona
- AnonyymiUUSI
Hyvää keskitalven juhlaa. Läheisyys lämmittää ja on syy herätä unenpöpperöstään. Terveisiä kaikille joilla on oikea ihminen herätessä siinä vierellä. Joulun henki on toisen ihmisen hengitys iholla ja maailman murheet unhoittuu 👩🎄❤️😻
- AnonyymiUUSI
Ei unohdu. Sinäkin pelkäät menettäväsi hänet jollekin kauniille tai viisaammalle. Ellet sitten ottanut huomioon sitä jo valitessasi häntä ettei hän kelpaa kelkeen kuten T nainen teki.
- AnonyymiUUSI
Mene katkera esittämästä iloista muualle, tämä on ikävä palsta. Ei sinulla ole oikeaa. Muutenhan et olisi täällä. Sinä olet kiusaaja sekopää.
- AnonyymiUUSI
Sinä tuhosit toisella paikkakunnalla muita ihmisiä samalla taktiikalla kuin uudessa paikkakunnassa..Muka ystävä hän sulle oli. Kuollut on sinun sairautesi takia.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Onko sulla sellainen?
On minulla. Elin pitkään yksin, joten nyt tuntuu mukavalta. Tämmöinen tunnepaikka oli hauska löytö.
Anonyymi kirjoitti:
On minulla. Elin pitkään yksin, joten nyt tuntuu mukavalta. Tämmöinen tunnepaikka oli hauska löytö.
Jaa. No kivat teillekin. Minä olen kanssa eläny pitkään yksin, enkä tule ikinä löytämään tai saamaan ketään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei unohdu. Sinäkin pelkäät menettäväsi hänet jollekin kauniille tai viisaammalle. Ellet sitten ottanut huomioon sitä jo valitessasi häntä ettei hän kelpaa kelkeen kuten T nainen teki.
Menettämisen pelko on aina läsnä, jos rakastaa täällä, mutta ei se saa estää rakastamasta ja luomasta ihmissuhteita ja jälkiä täällä. Ne jotka rakastaa ja laajenee toisiin, saa eniten täällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene katkera esittämästä iloista muualle, tämä on ikävä palsta. Ei sinulla ole oikeaa. Muutenhan et olisi täällä. Sinä olet kiusaaja sekopää.
Tupsahdin tänne ihan vahingossa. Oli kiva tuo otsikko Tunteet. Tajusin kyllä tässä nyt, että olen onnekas. Ei ollut tarkoitus loukata ketään. Iloa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Perus psykonauta kirsikka🍒Ding Dong🔔Joulun kellot kajahtaa🎶🎶miten kauan susi jaksaa vielä uskoa
Anonyymi kirjoitti:
Tupsahdin tänne ihan vahingossa. Oli kiva tuo otsikko Tunteet. Tajusin kyllä tässä nyt, että olen onnekas. Ei ollut tarkoitus loukata ketään. Iloa.
Tämä ei ole tunne, vaan ikävä palsta.
Anonyymi kirjoitti:
Perus psykonauta kirsikka🍒Ding Dong🔔Joulun kellot kajahtaa🎶🎶miten kauan susi jaksaa vielä uskoa
Ei tuo mikään kirsikka ollut. Joku vaan joka halus tulla kertomaan miten on ihanaa naiskennella miehen kanssa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ups 😂😂😂
Ikävä palstalle tulikin… poistu äkkiä ettei muilta mene pieleen perusankea - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ups 😂😂😂
Ikävä palstalle tulikin… poistu äkkiä ettei muilta mene pieleen perusankeaJuu ei täällä mitään iloita saa.
Täällä ollaan hellästi harmaita ja uhriudutaan turvallisesti. Tuetaan toisia haikailussa ja hukataan elämää.
Olipa erilainen aamu. Kiitos sinulle. Anonyymi kirjoitti:
Juu ei täällä mitään iloita saa.
Täällä ollaan hellästi harmaita ja uhriudutaan turvallisesti. Tuetaan toisia haikailussa ja hukataan elämää.
Olipa erilainen aamu. Kiitos sinulle.Saa täällä iloita, mutta tuollainen hehkutus omasta ihanasta, saattaa saada kateutta aikaan.
Anonyymi kirjoitti:
Olipa erilainen aamu. Kiitos sinulle.Eipä tässä ole itsellä muutakaan. Elämä on kaikille itsevarmoille extroverteille. Näkee sen tuolla töissäkin.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Saa täällä iloita, mutta tuollainen hehkutus omasta ihanasta, saattaa saada kateutta aikaan.
Kateus vaan muistuttaa mitä kohti itse voi olla hyvä mennä.
Mutta ei tänne yksinäisten keskelle kannata tulla jos ei koske Anonyymi kirjoitti:
Kateus vaan muistuttaa mitä kohti itse voi olla hyvä mennä.
Mutta ei tänne yksinäisten keskelle kannata tulla jos ei koskeMinä en tiedä miten sellaista kohti mennään? En ole tienny koskaan.
- AnonyymiUUSI
Ihanista ihanin👩🍒❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ja tosi ikäväksi sinä tämän palstan oletkin onnistunut saamaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Eipä tässä ole itsellä muutakaan. Elämä on kaikille itsevarmoille extroverteille. Näkee sen tuolla töissäkin.
💩💩💩💩💩
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Khyll
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Jaa. No kivat teillekin. Minä olen kanssa eläny pitkään yksin, enkä tule ikinä löytämään tai saamaan ketään.
Mene muualle narisemaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei tuo mikään kirsikka ollut. Joku vaan joka halus tulla kertomaan miten on ihanaa naiskennella miehen kanssa.
Sä et saa edes miestä 🍆💦
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Eipä tässä ole itsellä muutakaan. Elämä on kaikille itsevarmoille extroverteille. Näkee sen tuolla töissäkin.
Et ole aito introvertti jos kärsit tuosta.Introvertit ei kärsi.Se introverttiys ei ole sairaus.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Saa täällä iloita, mutta tuollainen hehkutus omasta ihanasta, saattaa saada kateutta aikaan.
Ei,vaan vihan saa, sillä sen tulkitsee kiusaamiseksi.Sama kun hautajaisissa alkaisit nauraan ja kuollut olisi ollut kaukana vitsibäniekasta ja olis esim.rattijuopon yliajamaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olipa erilainen aamu. Kiitos sinulle.Menkää hehkuttaan muille palstoille!!!Se on kiusaamista ja sadismia hehkuttaa ja vielä kun tiedetään ettei oikeasti hehku kun se on sairas päästään .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menettämisen pelko on aina läsnä, jos rakastaa täällä, mutta ei se saa estää rakastamasta ja luomasta ihmissuhteita ja jälkiä täällä. Ne jotka rakastaa ja laajenee toisiin, saa eniten täällä.
Oot nyt väärällä palstalla.Me halutaan vertaistukea muista ikävöijistä ei mitään hehkutusta.Häivy.Ota se yks ja menkää korvatunturille hehkuileen.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä me saadaan.Tsemiä.
Anonyymi kirjoitti:
Et ole aito introvertti jos kärsit tuosta.Introvertit ei kärsi.Se introverttiys ei ole sairaus.
Kyllä siitä myös kärsii, kun näkee miten hauskaa ja kivaa muilla on, ku itse ei kykene samaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Onko sulla sellainen?
Miks se ois täällä jos ois?Ei sillä ole edes päässä mitään muutako jauhoa valkoista.
Anonyymi kirjoitti:
En ole väittänyt sitä sairaudeksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Khyll
Sinä et sitten vieläkään hiffaa, että komppaat susiguben feikkidialogia itsensä kanssa, vaan yrität Katkeraan loppuun asti pitää tätä utopistista mielikuvaa yllä. Olen ymmärtänyt että nenomssn tämä susigubbekeskeisyys on ollut olennaista tässä hönöilyssä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et sitten vieläkään hiffaa, että komppaat susiguben feikkidialogia itsensä kanssa, vaan yrität Katkeraan loppuun asti pitää tätä utopistista mielikuvaa yllä. Olen ymmärtänyt että nenomssn tämä susigubbekeskeisyys on ollut olennaista tässä hönöilyssä
Tätä olen miettinyt molempien menestyjien kerhon kannalta, että onko syynä ollut yksinkertaisesti vain runsas esiintyvyys😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä et saa edes miestä 🍆💦
Hulvatonta miten hänen käyntinsä osui. Sudet ulvoo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Khyll
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä siitä myös kärsii, kun näkee miten hauskaa ja kivaa muilla on, ku itse ei kykene samaan.
Kuulisippa yöllä kesällä miten kulissiliitto rakoilee😎
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
En ole väittänyt sitä sairaudeksi.
Sana kärsii yhdistetään johonkin sairauteen kyllä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hulvatonta miten hänen käyntinsä osui. Sudet ulvoo.
Heti saisin 100 yli 50 vuotiasta käpyä jos haluaisin.Ei kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Khyll
Osaatko sinä yhtään avata, että mistä syystä juuri susiguben hahmosta tuli niin keskeinen osa lakkien lallatusta?
- AnonyymiUUSI
Tänään on taikapäivä. Mennään metsään hakemaan joulukuusta. Viedään samalla ruokaa eläimille.
Kaikilla on joku ja minä elän vaan yksin.
- AnonyymiUUSI
Onneksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi.
No jos koet saavasi siitä jotain irti pullukka, että susimies on joku nainen jota herjaat
Hyvästi sitten.
- AnonyymiUUSI
Hyvästi ja häivy💩💩💩💩
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvästi ja häivy💩💩💩💩
Pistäppä makkara suuhun oo hiljaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pistäppä makkara suuhun oo hiljaa.
Onko pojulla paha ressi päällä kun pitää yrittää spinnata susiguben kärhämää itsensä kanssa? Näkee ettei pää ole kunnossa..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko pojulla paha ressi päällä kun pitää yrittää spinnata susiguben kärhämää itsensä kanssa? Näkee ettei pää ole kunnossa..
Ja lisäys- miten nämä rituaaliset fallossymbolit sun muu oraalinen oireilu ja satuilu auttaa tätä nujertamisen kokemusta, kysym vaan
- AnonyymiUUSI
Huomenta🥱♥️🍒💤👩
Nyt laitoin uuden keittimen käyttöön. Puhdistan ensin. Kohta saa ensimmäisen satsin kahvia sillä. 😊♥️
Kurkku on kipeenä ja väsyny olo. 🤒- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Nyt laitoin uuden keittimen käyttöön. Puhdistan ensin. Kohta saa ensimmäisen satsin kahvia sillä. 😊♥️
Kurkku on kipeenä ja väsyny olo. 🤒Kylläpä nukutti😊♥️🍒💤🌲❄️👩
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kurkku on kipeenä ja väsyny olo. 🤒Ootko ottanut sitä Buranaa😊♥️🍒👩❄️
Anonyymi kirjoitti:
Ootko ottanut sitä Buranaa😊♥️🍒👩❄️
Joo, olen juuri äsken. Huomasin vaan, että se vähän tekee vatsan kipeäksi. Ei kannata tyhjään mahaan ottaa niitä. 😊♥️🎄❄️
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä nukutti😊♥️🍒💤🌲❄️👩
Niin minuakin kyllä, mutta ihme kyllä en nukkunut kuin vajaan 8 tuntia. Ehkä nälkä herätti taas 😊♥️🎄❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niin minuakin kyllä, mutta ihme kyllä en nukkunut kuin vajaan 8 tuntia. Ehkä nälkä herätti taas 😊♥️🎄❄️
😊Sulla on niin kova se kulutus♥️🍒👩❄️
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Se on totta. Mutta on minulla vähän ylimääräistäkin, josta haluaisin eroon. 😊♥️🎄❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kurkku on kipeenä ja väsyny olo. 🤒Olisit ottanu vähemmän wiinaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mukavista mukavin 💦💦💦💦🍆💦💦💦
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kivoista kivoin 👩🍒🍒🍒🍒❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joo, olen juuri äsken. Huomasin vaan, että se vähän tekee vatsan kipeäksi. Ei kannata tyhjään mahaan ottaa niitä. 😊♥️🎄❄️
Mitään lääkettä ei saisi ottaa, ellei lääkäri ole määrännyt😊♥️🍒👩❄️
Anonyymi kirjoitti:
Mitään lääkettä ei saisi ottaa, ellei lääkäri ole määrännyt😊♥️🍒👩❄️
Kyllä flunssalääkkeitä voi ostaa ja ottaa. Reseptilääkkeet on eri asia. 😊♥️🎄❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä flunssalääkkeitä voi ostaa ja ottaa. Reseptilääkkeet on eri asia. 😊♥️🎄❄️
Okay😊♥️🍒👩❄️
Anonyymi kirjoitti:
Okay😊♥️🍒👩❄️
Ibuprofeeni vaan voi ärsyttää vatsaa. Kannattaa syödä jotain ensin.
Kiva kun aurinko paistaa nyt. Se ei kovin korkealle nouse ja laskee jo ennen kolmea. 😊♥️🎄❄️🌞- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ibuprofeeni vaan voi ärsyttää vatsaa. Kannattaa syödä jotain ensin.
Kiva kun aurinko paistaa nyt. Se ei kovin korkealle nouse ja laskee jo ennen kolmea. 😊♥️🎄❄️🌞Sitä tarkoitin😊onpa lyhyt valoisa aika🥱♥️🍒👩❄️
Anonyymi kirjoitti:
Sitä tarkoitin😊onpa lyhyt valoisa aika🥱♥️🍒👩❄️
Niin on, vuoden lyhyin. Huomisesta alkaen alkaa pidentyä. Sitten kevättä kohti hiljalleen. 😊♥️🎄❄️🌞 Täällä käy linnut kurkkimassa ikkunasta sisälle partsilla 😄🐦
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisit ottanu vähemmän wiinaa.
Sinä taidat itse kuluttaa aika paljon päihteitä kun turinoit surkuhupaisesti tälle gubelle. Jos se krrrsn uskottavalta tuntuu, että joku netissä jumissa oleva tietää toisten elintavoista sitä sun tätä, niin onhan se ankeaa jos tarina nääs lässähtää
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niin on, vuoden lyhyin. Huomisesta alkaen alkaa pidentyä. Sitten kevättä kohti hiljalleen. 😊♥️🎄❄️🌞 Täällä käy linnut kurkkimassa ikkunasta sisälle partsilla 😄🐦
😊♥️🍒👩❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tuli muuten hyvää kahvia nyt 😊♥️🎄❄️☕
Uusi keitin tekee varmaa sen😊♥️🍒👩❄️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat itse kuluttaa aika paljon päihteitä kun turinoit surkuhupaisesti tälle gubelle. Jos se krrrsn uskottavalta tuntuu, että joku netissä jumissa oleva tietää toisten elintavoista sitä sun tätä, niin onhan se ankeaa jos tarina nääs lässähtää
Saattaa jäädä vähän laihaksi rakentavat keskustelut kun edes jostain rönsystä on pakko yrittää pitää kiinni. No mutta mutta
Anonyymi kirjoitti:
Uusi keitin tekee varmaa sen😊♥️🍒👩❄️
Täältä poistuu omatkin viestit. Mä taidan käydä vähän nukkumaan taas. 😊♥️🎄❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Täältä poistuu omatkin viestit. Mä taidan käydä vähän nukkumaan taas. 😊♥️🎄❄️
Käy ihmeessä mä treenailen kohta😊♥️🍒👩❄️kivaa päivää sinulle
Anonyymi kirjoitti:
Käy ihmeessä mä treenailen kohta😊♥️🍒👩❄️kivaa päivää sinulle
Kiitos. Oikein hyviä treenejä ja kivaa päivää sinullekin. Palataan myöhemmin. 🤗♥️🎄❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Oikein hyviä treenejä ja kivaa päivää sinullekin. Palataan myöhemmin. 🤗♥️🎄❄️
Okay😊♥️🍒👩🌲❄️
- AnonyymiUUSI
Tilanteet muuttuu, ihmiset löytää toisensa, kun tarve on.
Ei tapahdu minun kohdalla enää koskaan. Kyllä sen jo tietää. Tässä enää muuta tapahdu, kuin vanhenemista.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei tapahdu minun kohdalla enää koskaan. Kyllä sen jo tietää. Tässä enää muuta tapahdu, kuin vanhenemista.
Mene saunan taakse!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene saunan taakse!
Onko sulla poitsu lähtenyt taas hammas irti juurineen? Et ole kyllä gubbea kummempi fundeeraaja
- AnonyymiUUSI
Kiitos gubbe tuuraamisesta, ei sultakaan voi muuta odottaa kun loukkaantumista vastauksesta johonkin kommenttiin mitä et ole edes itse kirjoittanut.
- AnonyymiUUSI
Huomenta 🤗🍒🍑
- AnonyymiUUSI
Huomenta vaan kaikille,jotka on herännyt.
- AnonyymiUUSI
Saisi kyllä tapahtua jo tämä lopullinen herääminen juu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saisi kyllä tapahtua jo tämä lopullinen herääminen juu
Ihanasti sanottu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanasti sanottu
Jos se näin kerran koetaan.
- AnonyymiUUSI
Päivää jaahas mitäs tänään keksis tekemistä 🫡☕️
- AnonyymiUUSI
Kaiva vaikka originelliakka välilehdeltä keskustelemaan kanssasi🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaiva vaikka originelliakka välilehdeltä keskustelemaan kanssasi🤣
Voi kun olet jylmä jättäisit edes sen gugen keksimän hahmon näille lääväiltäväksi
- AnonyymiUUSI
Tai originelgahmo- kolmen kuvitteellisen mukelon äiti Vihdistä. Hostiilia menoa o
Anonyymi kirjoitti:
Tai originelgahmo- kolmen kuvitteellisen mukelon äiti Vihdistä. Hostiilia menoa o
Mistäs sä tiedät, että sellainen on?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mistäs sä tiedät, että sellainen on?
Ei tarvitse olla kummoinen einstein ymmärtääkseni että nämä kaikki rekisteröidyt hahmot on sun näppäimistön takana gubbe, mutta toistetaan sitä nyt näiden toksisten kiusaksi esimerkiks näin
- AnonyymiUUSI
”Juu ei täällä mitään iloita saa.
Olipa erilainen aamu. Kiitos sinulle.”
Ratkesin. Hyvää joulua kaikille!- AnonyymiUUSI
Huumorin kukka on paras
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huumorin kukka on paras
Näin yritän uskoa kun menee snadisti yli😏
- AnonyymiUUSI
Miksi sä et vastaa viesteihin
En ole saanu mitään viestejä. Minne on muka lähetetty? Taidat olla erehtynyt henkilöstä.
- AnonyymiUUSI
🎄 Hyvää talvipäivänseisausta ⛄
https://youtu.be/GBQQygGRygUKiitos samoin. Kiva lapin reissu jollain ollut. Menisin mielelläni itsekin sinne. Pitää vaan yksin lähteä jos meinaa.
- AnonyymiUUSI
Taisit gubbe hermostua tähän aloitukseesi ilmestyneistä kommenteista kun kaivoit kaksuemojin esiin. Toiset ei ymmärrä tuon taivaallista vieläkään
- AnonyymiUUSI
Lunta tulvillaan ja sydän rakkautta.
Tänään on hyvä päivä olla yhdessä. Elämä ihanan leikkisä ja kiehtova kutsuu tanssiin kakeloimaan. Hiiteen elämätön kylmä eristyneisyys rakennelma, käsi toisen käteen ja ulos raikkaaseen uuteen. Auki ja lämpimästi todelliseen yhteyteen.- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Yhdessä kenen kanssa? Ei ole ketään lähimaillakaan. Extrovertit vie kaikki naiset.
Ne käyttää vaan niitä rumia hyväkseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne käyttää vaan niitä rumia hyväkseen.
Lisään.Tiskikone,kokki,kaupassa käyjä,siivooja,lumityöntekijä,ruohonleikkaaja,turvamies(on pakko olla,on kiusannut viattomia ihmisiä).Impolta ei saa hellyyttä eikä seksiä joten katseet muiden miehiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään.Tiskikone,kokki,kaupassa käyjä,siivooja,lumityöntekijä,ruohonleikkaaja,turvamies(on pakko olla,on kiusannut viattomia ihmisiä).Impolta ei saa hellyyttä eikä seksiä joten katseet muiden miehiin.
Välillä kun tätä itseksesi kirjoittelua lueskelee gubbe, niin vaikuttaa kuin olisit jopa jossain ymmärryksessä sen suhteen, että mitä täällä kannattaa lätistä, jotta matalamieliset pysyisi jumissa näissä pähkähulluissa jutuissasi. Näin ei kuitenkaan ole
- AnonyymiUUSI
Kakeloimaan taikka karkeloimaan 😛 oma valinta sekin
- AnonyymiUUSI
No,niin nyt pääset nukkuun vihdoin.
- AnonyymiUUSI
Käykö horo ikinä kakeloimassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saatko sinä tästä päämäärättömästi nimittelystä yhtään mitään väkiviinan tunnetta itsellesi, suamen huonoin häviäjä?😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No,niin nyt pääset nukkuun vihdoin.
Etköhän se ole ollut sinä, joka olet taas päivystänyt yön netissä guben tekstejä ja yroiyämku keksiä jotain näyttävää showta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etköhän se ole ollut sinä, joka olet taas päivystänyt yön netissä guben tekstejä ja yroiyämku keksiä jotain näyttävää showta
Yrittänyt*
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käykö eunukki koskaan kalassa? Eksoottisesti olet kostamut naisiin liittyvää alemmuuskompleksiasi siihen syyttömälle henkilölle. Tonotaavsti joku takatukka jaksaa tukea tarinointiasi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saatko sinä tästä päämäärättömästi nimittelystä yhtään mitään väkiviinan tunnetta itsellesi, suamen huonoin häviäjä?😏
Ei tuo oo mikään nimittely.We toinen saman tapanen on.Tuo on meidän välistä kryptaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käykö eunukki koskaan kalassa? Eksoottisesti olet kostamut naisiin liittyvää alemmuuskompleksiasi siihen syyttömälle henkilölle. Tonotaavsti joku takatukka jaksaa tukea tarinointiasi
Sinä varsinainen ajatusten lukia oot.Miten voit yhdistää näotä lyhyitä lauseita johonkin tiettyyn.Sekä haukkua minua haukkujaksi.Prinssillä on nytten väärää tietoo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kakeloinnin seuraaminenko on normaalia käytöstä hä?
Anonyymi kirjoitti:
Sinä varsinainen ajatusten lukia oot.Miten voit yhdistää näotä lyhyitä lauseita johonkin tiettyyn.Sekä haukkua minua haukkujaksi.Prinssillä on nytten väärää tietoo.
Tuo mikään prinssi ollu.
https://www.youtube.com/watch?v=i7pYt23ZRTQ
Wolcensmen - Lorn And Loath- AnonyymiUUSI
Heippa ja oottelemaan pikkuhiljaa päivän pidentymistä 🌞.
Älä ota minkään sortin flunssalääkkeitä. Kurkkuun ja yskään tujua salmiakkia. Mahdollisimman paljon C-vitamiinipitoista ruokaa. Jos selkeää kuumetta, saikkua ja vaaka-asentoa sopivasti lepäilemällä.Vitamiineja ei purkeista vaan ruoasta.
Jess sulle uudesta kahvinkeittimestä 🤩.
Sekin auttaa toipumisessa 👍.- AnonyymiUUSI
Juu yskänlääke lamaa yskän ,mikä taas on luonnon oma tapa poistaa pöpö pois elimistöstä.
Molkosan herajuoma kannatta kokeilla.juusto sitten juoman päälle ettei hampaat haperru. Anonyymi kirjoitti:
Juu yskänlääke lamaa yskän ,mikä taas on luonnon oma tapa poistaa pöpö pois elimistöstä.
Molkosan herajuoma kannatta kokeilla.juusto sitten juoman päälle ettei hampaat haperru.Ei onneksi ole mitään yskää nyt. Väsynyt olo vaan ja kurkku vähän kipeä.
- AnonyymiUUSI
Hyvää iltapäivää!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1073741Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171970Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471757- 1041667
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4421599Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21560Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321466Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431230MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431137Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3851096