Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊

138

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ollaan loistavia vaikka pimeää. Nähdään hyvä. Minulla on ihana mies ja paljon läheisyyttä. Talven hämärässä on kiva käpertyä syliin kainaloon. Sytyttää tulet toisissamme. Valon määrä lisääntyy meissä ja sitten vähitellen myös ulkona.

• UUSI

Kivat teille.

• Anonyymi
        UUSI

Muista sitte tehdä valoisana aikana muutakin kun stalkata naapureiden koteja.

• Anonyymi
        UUSI

Oi.. kaunista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muista sitte tehdä valoisana aikana muutakin kun stalkata naapureiden koteja.

Millä tavalla tämä naisena tarinoivan sedän kotien kyttääminen ilmenee? Eikö se ole ihan muotia larpata pitävänsä silmällä?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kivat teille.

Sun toivotuksias ei pahemmin kaivata.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla tämä naisena tarinoivan sedän kotien kyttääminen ilmenee? Eikö se ole ihan muotia larpata pitävänsä silmällä?

Gubbe ❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sun toivotuksias ei pahemmin kaivata.

Kannattaako tässä guben kekeilyssä sitten roikkua sanomassa joku määrittelemätön viimeinen sana?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä yhden naisen ex ukko se jaksat vaan.Sahaa sillä moottorisahalla vaikka itteltäs pää pois.Jätä ne hellyhansenit pois nuuskamuikkunen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe ❤️❤️❤️

Jakorasia🤪

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jakorasia🤪

Tovottavasti joku taipuu suhun vaikka humanitäärisenä tekona

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää keskitalven juhlaa. Läheisyys lämmittää ja on syy herätä unenpöpperöstään. Terveisiä kaikille joilla on oikea ihminen herätessä siinä vierellä. Joulun henki on toisen ihmisen hengitys iholla ja maailman murheet unhoittuu 👩🎄❤️😻

• UUSI

Onko sulla sellainen?

• Anonyymi
        UUSI

Ei unohdu. Sinäkin pelkäät menettäväsi hänet jollekin kauniille tai viisaammalle. Ellet sitten ottanut huomioon sitä jo valitessasi häntä ettei hän kelpaa kelkeen kuten T nainen teki.

• Anonyymi
        UUSI

Mene katkera esittämästä iloista muualle, tämä on ikävä palsta. Ei sinulla ole oikeaa. Muutenhan et olisi täällä. Sinä olet kiusaaja sekopää.

• Anonyymi
        UUSI

Sinä tuhosit toisella paikkakunnalla muita ihmisiä samalla taktiikalla kuin uudessa paikkakunnassa..Muka ystävä hän sulle oli. Kuollut on sinun sairautesi takia.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Onko sulla sellainen?

On minulla. Elin pitkään yksin, joten nyt tuntuu mukavalta. Tämmöinen tunnepaikka oli hauska löytö.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On minulla. Elin pitkään yksin, joten nyt tuntuu mukavalta. Tämmöinen tunnepaikka oli hauska löytö.

Jaa. No kivat teillekin. Minä olen kanssa eläny pitkään yksin, enkä tule ikinä löytämään tai saamaan ketään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei unohdu. Sinäkin pelkäät menettäväsi hänet jollekin kauniille tai viisaammalle. Ellet sitten ottanut huomioon sitä jo valitessasi häntä ettei hän kelpaa kelkeen kuten T nainen teki.

Menettämisen pelko on aina läsnä, jos rakastaa täällä, mutta ei se saa estää rakastamasta ja luomasta ihmissuhteita ja jälkiä täällä. Ne jotka rakastaa ja laajenee toisiin, saa eniten täällä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene katkera esittämästä iloista muualle, tämä on ikävä palsta. Ei sinulla ole oikeaa. Muutenhan et olisi täällä. Sinä olet kiusaaja sekopää.

Tupsahdin tänne ihan vahingossa. Oli kiva tuo otsikko Tunteet. Tajusin kyllä tässä nyt, että olen onnekas. Ei ollut tarkoitus loukata ketään. Iloa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Perus psykonauta kirsikka🍒Ding Dong🔔Joulun kellot kajahtaa🎶🎶miten kauan susi jaksaa vielä uskoa

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tupsahdin tänne ihan vahingossa. Oli kiva tuo otsikko Tunteet. Tajusin kyllä tässä nyt, että olen onnekas. Ei ollut tarkoitus loukata ketään. Iloa.

Tämä ei ole tunne, vaan ikävä palsta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Perus psykonauta kirsikka🍒Ding Dong🔔Joulun kellot kajahtaa🎶🎶miten kauan susi jaksaa vielä uskoa

Ei tuo mikään kirsikka ollut. Joku vaan joka halus tulla kertomaan miten on ihanaa naiskennella miehen kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ups 😂😂😂

Ikävä palstalle tulikin… poistu äkkiä ettei muilta mene pieleen perusankea

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ups 😂😂😂

Ikävä palstalle tulikin… poistu äkkiä ettei muilta mene pieleen perusankea

Juu ei täällä mitään iloita saa.
        Täällä ollaan hellästi harmaita ja uhriudutaan turvallisesti. Tuetaan toisia haikailussa ja hukataan elämää.
        Olipa erilainen aamu. Kiitos sinulle.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ollaan hellästi harmaita ja uhriudutaan turvallisesti. Tuetaan toisia haikailussa ja hukataan elämää.

Saa täällä iloita, mutta tuollainen hehkutus omasta ihanasta, saattaa saada kateutta aikaan.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tässä ole itsellä muutakaan. Elämä on kaikille itsevarmoille extroverteille. Näkee sen tuolla töissäkin.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Saa täällä iloita, mutta tuollainen hehkutus omasta ihanasta, saattaa saada kateutta aikaan.

Kateus vaan muistuttaa mitä kohti itse voi olla hyvä mennä.

Mutta ei tänne yksinäisten keskelle kannata tulla jos ei koske

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kateus vaan muistuttaa mitä kohti itse voi olla hyvä mennä.

Mutta ei tänne yksinäisten keskelle kannata tulla jos ei koske

Minä en tiedä miten sellaista kohti mennään? En ole tienny koskaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ihanista ihanin👩🍒❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ja tosi ikäväksi sinä tämän palstan oletkin onnistunut saamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Eipä tässä ole itsellä muutakaan. Elämä on kaikille itsevarmoille extroverteille. Näkee sen tuolla töissäkin.

💩💩💩💩💩

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Khyll

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Jaa. No kivat teillekin. Minä olen kanssa eläny pitkään yksin, enkä tule ikinä löytämään tai saamaan ketään.

Mene muualle narisemaan.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei tuo mikään kirsikka ollut. Joku vaan joka halus tulla kertomaan miten on ihanaa naiskennella miehen kanssa.

Sä et saa edes miestä 🍆💦

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Et ole aito introvertti jos kärsit tuosta.Introvertit ei kärsi.Se introverttiys ei ole sairaus.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei,vaan vihan saa, sillä sen tulkitsee kiusaamiseksi.Sama kun hautajaisissa alkaisit nauraan ja kuollut olisi ollut kaukana vitsibäniekasta ja olis esim.rattijuopon yliajamaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Menkää hehkuttaan muille palstoille!!!Se on kiusaamista ja sadismia hehkuttaa ja vielä kun tiedetään ettei oikeasti hehku kun se on sairas päästään .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Menettämisen pelko on aina läsnä, jos rakastaa täällä, mutta ei se saa estää rakastamasta ja luomasta ihmissuhteita ja jälkiä täällä. Ne jotka rakastaa ja laajenee toisiin, saa eniten täällä.

Oot nyt väärällä palstalla.Me halutaan vertaistukea muista ikävöijistä ei mitään hehkutusta.Häivy.Ota se yks ja menkää korvatunturille hehkuileen.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä me saadaan.Tsemiä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole aito introvertti jos kärsit tuosta.Introvertit ei kärsi.Se introverttiys ei ole sairaus.

Kyllä siitä myös kärsii, kun näkee miten hauskaa ja kivaa muilla on, ku itse ei kykene samaan.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Onko sulla sellainen?

Miks se ois täällä jos ois?Ei sillä ole edes päässä mitään muutako jauhoa valkoista.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole väittänyt sitä sairaudeksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Khyll

Sinä et sitten vieläkään hiffaa, että komppaat susiguben feikkidialogia itsensä kanssa, vaan yrität Katkeraan loppuun asti pitää tätä utopistista mielikuvaa yllä. Olen ymmärtänyt että nenomssn tämä susigubbekeskeisyys on ollut olennaista tässä hönöilyssä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et sitten vieläkään hiffaa, että komppaat susiguben feikkidialogia itsensä kanssa, vaan yrität Katkeraan loppuun asti pitää tätä utopistista mielikuvaa yllä. Olen ymmärtänyt että nenomssn tämä susigubbekeskeisyys on ollut olennaista tässä hönöilyssä

Tätä olen miettinyt molempien menestyjien kerhon kannalta, että onko syynä ollut yksinkertaisesti vain runsas esiintyvyys😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et saa edes miestä 🍆💦

Hulvatonta miten hänen käyntinsä osui. Sudet ulvoo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Khyll

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä siitä myös kärsii, kun näkee miten hauskaa ja kivaa muilla on, ku itse ei kykene samaan.

Kuulisippa yöllä kesällä miten kulissiliitto rakoilee😎

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

En ole väittänyt sitä sairaudeksi.

Sana kärsii yhdistetään johonkin sairauteen kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hulvatonta miten hänen käyntinsä osui. Sudet ulvoo.

Heti saisin 100 yli 50 vuotiasta käpyä jos haluaisin.Ei kiinnosta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Khyll

Osaatko sinä yhtään avata, että mistä syystä juuri susiguben hahmosta tuli niin keskeinen osa lakkien lallatusta?

• Anonyymi
      UUSI

Tänään on taikapäivä. Mennään metsään hakemaan joulukuusta. Viedään samalla ruokaa eläimille.

• UUSI

Kaikilla on joku ja minä elän vaan yksin.

• Anonyymi
        UUSI

Onneksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi.

No jos koet saavasi siitä jotain irti pullukka, että susimies on joku nainen jota herjaat

• UUSI

Hyvästi sitten.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvästi ja häivy💩💩💩💩

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvästi ja häivy💩💩💩💩

Pistäppä makkara suuhun oo hiljaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pistäppä makkara suuhun oo hiljaa.

Onko pojulla paha ressi päällä kun pitää yrittää spinnata susiguben kärhämää itsensä kanssa? Näkee ettei pää ole kunnossa..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko pojulla paha ressi päällä kun pitää yrittää spinnata susiguben kärhämää itsensä kanssa? Näkee ettei pää ole kunnossa..

Ja lisäys- miten nämä rituaaliset fallossymbolit sun muu oraalinen oireilu ja satuilu auttaa tätä nujertamisen kokemusta, kysym vaan

• Anonyymi
      UUSI

Huomenta🥱♥️🍒💤👩

• UUSI

Hyvää huomenta. 🥱♥️🌲🌞

• UUSI

Nyt laitoin uuden keittimen käyttöön. Puhdistan ensin. Kohta saa ensimmäisen satsin kahvia sillä. 😊♥️
        Kurkku on kipeenä ja väsyny olo. 🤒

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Nyt laitoin uuden keittimen käyttöön. Puhdistan ensin. Kohta saa ensimmäisen satsin kahvia sillä. 😊♥️

Kylläpä nukutti😊♥️🍒💤🌲❄️👩

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ootko ottanut sitä Buranaa😊♥️🍒👩❄️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko ottanut sitä Buranaa😊♥️🍒👩❄️

Joo, olen juuri äsken. Huomasin vaan, että se vähän tekee vatsan kipeäksi. Ei kannata tyhjään mahaan ottaa niitä. 😊♥️🎄❄️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä nukutti😊♥️🍒💤🌲❄️👩

Niin minuakin kyllä, mutta ihme kyllä en nukkunut kuin vajaan 8 tuntia. Ehkä nälkä herätti taas 😊♥️🎄❄️

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Niin minuakin kyllä, mutta ihme kyllä en nukkunut kuin vajaan 8 tuntia. Ehkä nälkä herätti taas 😊♥️🎄❄️

😊Sulla on niin kova se kulutus♥️🍒👩❄️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Se on totta. Mutta on minulla vähän ylimääräistäkin, josta haluaisin eroon. 😊♥️🎄❄️

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Olisit ottanu vähemmän wiinaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mukavista mukavin 💦💦💦💦🍆💦💦💦

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kivoista kivoin 👩🍒🍒🍒🍒❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Joo, olen juuri äsken. Huomasin vaan, että se vähän tekee vatsan kipeäksi. Ei kannata tyhjään mahaan ottaa niitä. 😊♥️🎄❄️

Mitään lääkettä ei saisi ottaa, ellei lääkäri ole määrännyt😊♥️🍒👩❄️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään lääkettä ei saisi ottaa, ellei lääkäri ole määrännyt😊♥️🍒👩❄️

Kyllä flunssalääkkeitä voi ostaa ja ottaa. Reseptilääkkeet on eri asia. 😊♥️🎄❄️

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä flunssalääkkeitä voi ostaa ja ottaa. Reseptilääkkeet on eri asia. 😊♥️🎄❄️

Okay😊♥️🍒👩❄️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okay😊♥️🍒👩❄️

Ibuprofeeni vaan voi ärsyttää vatsaa. Kannattaa syödä jotain ensin.
        Kiva kun aurinko paistaa nyt. Se ei kovin korkealle nouse ja laskee jo ennen kolmea. 😊♥️🎄❄️🌞

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ibuprofeeni vaan voi ärsyttää vatsaa. Kannattaa syödä jotain ensin.
        Kiva kun aurinko paistaa nyt. Se ei kovin korkealle nouse ja laskee jo ennen kolmea. 😊♥️🎄❄️🌞

Sitä tarkoitin😊onpa lyhyt valoisa aika🥱♥️🍒👩❄️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä tarkoitin😊onpa lyhyt valoisa aika🥱♥️🍒👩❄️

Niin on, vuoden lyhyin. Huomisesta alkaen alkaa pidentyä. Sitten kevättä kohti hiljalleen. 😊♥️🎄❄️🌞 Täällä käy linnut kurkkimassa ikkunasta sisälle partsilla 😄🐦

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit ottanu vähemmän wiinaa.

Sinä taidat itse kuluttaa aika paljon päihteitä kun turinoit surkuhupaisesti tälle gubelle. Jos se krrrsn uskottavalta tuntuu, että joku netissä jumissa oleva tietää toisten elintavoista sitä sun tätä, niin onhan se ankeaa jos tarina nääs lässähtää

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Niin on, vuoden lyhyin. Huomisesta alkaen alkaa pidentyä. Sitten kevättä kohti hiljalleen. 😊♥️🎄❄️🌞 Täällä käy linnut kurkkimassa ikkunasta sisälle partsilla 😄🐦

😊♥️🍒👩❄️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😊♥️🍒👩❄️

😊♥️🎄❄️🌞🐦

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😊♥️🍒👩❄️

Tuli muuten hyvää kahvia nyt 😊♥️🎄❄️☕

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Tuli muuten hyvää kahvia nyt 😊♥️🎄❄️☕

Uusi keitin tekee varmaa sen😊♥️🍒👩❄️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taidat itse kuluttaa aika paljon päihteitä kun turinoit surkuhupaisesti tälle gubelle. Jos se krrrsn uskottavalta tuntuu, että joku netissä jumissa oleva tietää toisten elintavoista sitä sun tätä, niin onhan se ankeaa jos tarina nääs lässähtää

Saattaa jäädä vähän laihaksi rakentavat keskustelut kun edes jostain rönsystä on pakko yrittää pitää kiinni. No mutta mutta

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uusi keitin tekee varmaa sen😊♥️🍒👩❄️

Täältä poistuu omatkin viestit. Mä taidan käydä vähän nukkumaan taas. 😊♥️🎄❄️

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Täältä poistuu omatkin viestit. Mä taidan käydä vähän nukkumaan taas. 😊♥️🎄❄️

Käy ihmeessä mä treenailen kohta😊♥️🍒👩❄️kivaa päivää sinulle

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käy ihmeessä mä treenailen kohta😊♥️🍒👩❄️kivaa päivää sinulle

Kiitos. Oikein hyviä treenejä ja kivaa päivää sinullekin. Palataan myöhemmin. 🤗♥️🎄❄️

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. Oikein hyviä treenejä ja kivaa päivää sinullekin. Palataan myöhemmin. 🤗♥️🎄❄️

Okay😊♥️🍒👩🌲❄️

• Anonyymi
      UUSI

Tilanteet muuttuu, ihmiset löytää toisensa, kun tarve on.

• UUSI

Ei tapahdu minun kohdalla enää koskaan. Kyllä sen jo tietää. Tässä enää muuta tapahdu, kuin vanhenemista.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei tapahdu minun kohdalla enää koskaan. Kyllä sen jo tietää. Tässä enää muuta tapahdu, kuin vanhenemista.

Mene saunan taakse!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene saunan taakse!

Onko sulla poitsu lähtenyt taas hammas irti juurineen? Et ole kyllä gubbea kummempi fundeeraaja

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos gubbe tuuraamisesta, ei sultakaan voi muuta odottaa kun loukkaantumista vastauksesta johonkin kommenttiin mitä et ole edes itse kirjoittanut.

• Anonyymi
      UUSI

Huomenta 🤗🍒🍑

• Anonyymi
      UUSI

Huomenta vaan kaikille,jotka on herännyt.

• Anonyymi
        UUSI

Saisi kyllä tapahtua jo tämä lopullinen herääminen juu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saisi kyllä tapahtua jo tämä lopullinen herääminen juu

Ihanasti sanottu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanasti sanottu

Jos se näin kerran koetaan.

• Anonyymi
      UUSI

Päivää jaahas mitäs tänään keksis tekemistä 🫡☕️

• UUSI

Päivää. Täällä paistelee nyt keskitalven aurinko.

• Anonyymi
        UUSI

Kaiva vaikka originelliakka välilehdeltä keskustelemaan kanssasi🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiva vaikka originelliakka välilehdeltä keskustelemaan kanssasi🤣

Voi kun olet jylmä jättäisit edes sen gugen keksimän hahmon näille lääväiltäväksi

• Anonyymi
        UUSI

Tai originelgahmo- kolmen kuvitteellisen mukelon äiti Vihdistä. Hostiilia menoa o

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai originelgahmo- kolmen kuvitteellisen mukelon äiti Vihdistä. Hostiilia menoa o

Mistäs sä tiedät, että sellainen on?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mistäs sä tiedät, että sellainen on?

Ei tarvitse olla kummoinen einstein ymmärtääkseni että nämä kaikki rekisteröidyt hahmot on sun näppäimistön takana gubbe, mutta toistetaan sitä nyt näiden toksisten kiusaksi esimerkiks näin

• Anonyymi
      UUSI

”Juu ei täällä mitään iloita saa.
      Olipa erilainen aamu. Kiitos sinulle.”

Ratkesin. Hyvää joulua kaikille!

• Anonyymi
        UUSI

Huumorin kukka on paras

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huumorin kukka on paras

Näin yritän uskoa kun menee snadisti yli😏

• Anonyymi
      UUSI

Miksi sä et vastaa viesteihin

• UUSI

En ole saanu mitään viestejä. Minne on muka lähetetty? Taidat olla erehtynyt henkilöstä.

• Anonyymi
      UUSI
      • UUSI

Kiitos samoin. Kiva lapin reissu jollain ollut. Menisin mielelläni itsekin sinne. Pitää vaan yksin lähteä jos meinaa.

• Anonyymi
        UUSI

Taisit gubbe hermostua tähän aloitukseesi ilmestyneistä kommenteista kun kaivoit kaksuemojin esiin. Toiset ei ymmärrä tuon taivaallista vieläkään

• Anonyymi
      UUSI

Lunta tulvillaan ja sydän rakkautta.
      Tänään on hyvä päivä olla yhdessä. Elämä ihanan leikkisä ja kiehtova kutsuu tanssiin kakeloimaan. Hiiteen elämätön kylmä eristyneisyys rakennelma, käsi toisen käteen ja ulos raikkaaseen uuteen. Auki ja lämpimästi todelliseen yhteyteen.

• UUSI

Yhdessä kenen kanssa? Ei ole ketään lähimaillakaan. Extrovertit vie kaikki naiset.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Yhdessä kenen kanssa? Ei ole ketään lähimaillakaan. Extrovertit vie kaikki naiset.

Ne käyttää vaan niitä rumia hyväkseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne käyttää vaan niitä rumia hyväkseen.

Lisään.Tiskikone,kokki,kaupassa käyjä,siivooja,lumityöntekijä,ruohonleikkaaja,turvamies(on pakko olla,on kiusannut viattomia ihmisiä).Impolta ei saa hellyyttä eikä seksiä joten katseet muiden miehiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään.Tiskikone,kokki,kaupassa käyjä,siivooja,lumityöntekijä,ruohonleikkaaja,turvamies(on pakko olla,on kiusannut viattomia ihmisiä).Impolta ei saa hellyyttä eikä seksiä joten katseet muiden miehiin.

Välillä kun tätä itseksesi kirjoittelua lueskelee gubbe, niin vaikuttaa kuin olisit jopa jossain ymmärryksessä sen suhteen, että mitä täällä kannattaa lätistä, jotta matalamieliset pysyisi jumissa näissä pähkähulluissa jutuissasi. Näin ei kuitenkaan ole

• Anonyymi
      UUSI

Kakeloimaan taikka karkeloimaan 😛 oma valinta sekin

• Anonyymi
        UUSI

No,niin nyt pääset nukkuun vihdoin.

• Anonyymi
        UUSI

Käykö horo ikinä kakeloimassa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saatko sinä tästä päämäärättömästi nimittelystä yhtään mitään väkiviinan tunnetta itsellesi, suamen huonoin häviäjä?😏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No,niin nyt pääset nukkuun vihdoin.

Etköhän se ole ollut sinä, joka olet taas päivystänyt yön netissä guben tekstejä ja yroiyämku keksiä jotain näyttävää showta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhän se ole ollut sinä, joka olet taas päivystänyt yön netissä guben tekstejä ja yroiyämku keksiä jotain näyttävää showta

Yrittänyt*

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käykö eunukki koskaan kalassa? Eksoottisesti olet kostamut naisiin liittyvää alemmuuskompleksiasi siihen syyttömälle henkilölle. Tonotaavsti joku takatukka jaksaa tukea tarinointiasi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saatko sinä tästä päämäärättömästi nimittelystä yhtään mitään väkiviinan tunnetta itsellesi, suamen huonoin häviäjä?😏

Ei tuo oo mikään nimittely.We toinen saman tapanen on.Tuo on meidän välistä kryptaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käykö eunukki koskaan kalassa? Eksoottisesti olet kostamut naisiin liittyvää alemmuuskompleksiasi siihen syyttömälle henkilölle. Tonotaavsti joku takatukka jaksaa tukea tarinointiasi

Sinä varsinainen ajatusten lukia oot.Miten voit yhdistää näotä lyhyitä lauseita johonkin tiettyyn.Sekä haukkua minua haukkujaksi.Prinssillä on nytten väärää tietoo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kakeloinnin seuraaminenko on normaalia käytöstä hä?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä varsinainen ajatusten lukia oot.Miten voit yhdistää näotä lyhyitä lauseita johonkin tiettyyn.Sekä haukkua minua haukkujaksi.Prinssillä on nytten väärää tietoo.

Tuo mikään prinssi ollu.

• UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Heippa ja oottelemaan pikkuhiljaa päivän pidentymistä 🌞.
      Älä ota minkään sortin flunssalääkkeitä. Kurkkuun ja yskään tujua salmiakkia. Mahdollisimman paljon C-vitamiinipitoista ruokaa. Jos selkeää kuumetta, saikkua ja vaaka-asentoa sopivasti lepäilemällä.Vitamiineja ei purkeista vaan ruoasta.
      Jess sulle uudesta kahvinkeittimestä 🤩.
      Sekin auttaa toipumisessa 👍.

• UUSI

Kiitos. Kyllä nyt taidan ottaa sitä c vitamiinia poretablettina. 😊

• Anonyymi
        UUSI

Juu yskänlääke lamaa yskän ,mikä taas on luonnon oma tapa poistaa pöpö pois elimistöstä.
        Molkosan herajuoma kannatta kokeilla.juusto sitten juoman päälle ettei hampaat haperru.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu yskänlääke lamaa yskän ,mikä taas on luonnon oma tapa poistaa pöpö pois elimistöstä.
        Molkosan herajuoma kannatta kokeilla.juusto sitten juoman päälle ettei hampaat haperru.

Ei onneksi ole mitään yskää nyt. Väsynyt olo vaan ja kurkku vähän kipeä.

• UUSI

Salmiakkia täytyy ostaa tänään. Se on kyllä aina hyvää. 🖤

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää iltapäivää!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      107
      3741
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      317
      1970
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1757
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      104
      1667
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      442
      1599
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1560
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      432
      1466
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1230
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      43
      1137
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      385
      1096
    Aihe