niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti kiehtova ja vaikka mitä, mutta samalla ne ominaisuudet tekevät sinusta pelottavan.
Toivoisin etten jännittäisi
42
922
Vastaukset
- Anonyymi
Miltä se tuntuu vainota mua?
- Anonyymi
Missä ihmeessä se vainoaminen tapahtuu? Täälläkö? 🫣
- Anonyymi
Maalitat täällä oikeaa vainottua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo juppe on heränny yövuoroon. Alkaa taas tää tuskaneshow , kääntää asiat päälaelleen ja sotimaan ihmiset toisiaan vastaan. Joillakin vaan on semmonen energia. Joten älä välitä näistä jupeista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ihmeessä se vainoaminen tapahtuu? Täälläkö? 🫣
Siis sinulle piti olla tuo älä välitä viesti. Meni vahingossa jupelle.Sinulle p
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menen kyllä nukkumaan 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoppas kun sait sen jupen virnuilemaan kun et huomannut ekan kommentin olleen juurikin häneltä, mutta kiitti kun puolustat tota qubbea.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kuin olisi ollut mukana seuraamassa kuvailuja, ja saa nostetta liittämällä toisen hyviä piirteitä kuin omaksi saavutukseksi ja huonot puolet ei haittaa, ettei liikaa rima nouse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo juppe on heränny yövuoroon. Alkaa taas tää tuskaneshow , kääntää asiat päälaelleen ja sotimaan ihmiset toisiaan vastaan. Joillakin vaan on semmonen energia. Joten älä välitä näistä jupeista.
Vaikuttaa aika riivatun ihmisen käytökseltä, mikäli näin. Meitä on moneen junaan. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa aika riivatun ihmisen käytökseltä, mikäli näin. Meitä on moneen junaan. Sivusta
En voi tietää sun ajatuksias.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En voi tietää sun ajatuksias.
Siis tuon juben ajatuksia.
- Anonyymi
No onhan tuollainen aprikointi höpötystä.
Anteeksi kun sanon näin.- Anonyymi
Aprikoosipsykoosi lässytä vaan lisää
- Anonyymi
Ihminen jokainen on, ei sen kummempaa ja jokainen samalla viivalla. Pelkääminen kuuluu elämään ja saa pelätä, mutta usein ne ovat turhia pelkoja.
- Anonyymi
Tutustutaan rauhassa. Ei tässä ole kiirettä.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä, pidä hänestä kiinni.
- Anonyymi
Miksi pitäisi?
- AnonyymiUUSI
Minusta näiden palstaäijän juttujen ja päälleliimatun itsensä kehuskelun projektoiminen ei ole aivan normaalia käytöstä
- Anonyymi
Jos tutustuisit häneen niin huomaisitkohan, että hän on ihan oikeesti oikea ihminen? On luojan luomia luomia, inhimillisiä asioita mitä meissä kaikissa on.
Tutustumalla toiseen ottaa askeleen läheisyyteen.
Se on pelottavinta. Tärkeintä.
Levollista yötä tänne.
🌾- Anonyymi
Ja anteeksi. En ole hän jolle kirjoitit.
- Anonyymi
Älykkyyttä on niin monenlaista kuten viisauttakin.
elämänviisaus, ihmistuntemus,kokemus, tunneäly ja kirjaviisaus jne..- Anonyymi
Mitä noista aloittajalla on mielestäsi?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä noista aloittajalla on mielestäsi?!
Ihmistuntemus ja tunneälyä.
- Anonyymi
Olen erilainen, mutta en ollenkaan pahassa mielessä. Olen se, mikä olen.
- Anonyymi
Älykkyyden lisäksi on tärkeää, että ihmisessä on inhimillisyyttä, ei silloin tartte pelätä.
- Anonyymi
Sä olet ihan jelvetin tyhmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet ihan jelvetin tyhmä
Mielenkiintoista analysointia tuntemattomista. Itsekin analysoin ihmisiä, mutta pikkasen enempi tarttee yleensä tietää.
- Anonyymi
Jos on myös kiltti niin ei ole hätää
- Anonyymi
Et todellakaan näe ihmistä
- Anonyymi
Näin olen joskus kuullut. Mutta älä huoli, säkenöivästä älystäni huolimatta osaan olla ajoittain myös melkoinen puupää.
- AnonyymiUUSI
Ja siksi tykkään susta niin paljon, sinä senkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja siksi tykkään susta niin paljon, sinä senkin.
Sitten ei muuta kuin pelko pois, ja kerro siitä irl! Yritän olla olematta pelottava. 🐇
- AnonyymiUUSI
Koen lähes samoin Hänen seurassaan. En tosin pelkää, jännitän vain. Harvoin Hän puhuu muuta kuin tervehtii. Joskus vaihdamme pari lausetta ja Hän hymyilee.
- AnonyymiUUSI
Oletko niin kiireinen ettet ehdi jäädä kuuntelemaan 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko niin kiireinen ettet ehdi jäädä kuuntelemaan 🤭
Jään heti kuuntelemaan, jos Hän puhuu enemmän kuin tervehdyksen. Se on velvollisuutenikin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jään heti kuuntelemaan, jos Hän puhuu enemmän kuin tervehdyksen. Se on velvollisuutenikin.
Du prata on god und use high H ??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tule niin jutellaan oikein kunnolla ensi kerran kun tavataan ❤️🤗Haluan tutustua paremmin
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa opettajaan ihastumiselta.
- AnonyymiUUSI
Jännite on hyvä merkki. Se on sitä, vaikka siihen liittyy myös arkuutta, varovaisuutta, melkein "pelkoa". Tästä tulee vielä hyvä.
- AnonyymiUUSI
Mä en tiedä paljoakaan rakkaudesta,
mutta mä tiedän, mitä mä haluan, mä haluan sut ❤️ - AnonyymiUUSI
Tiedän, tiedän. Story of my life.
- AnonyymiUUSI
Eli tämä oli naisen kirjoittama ja varmaan miehelle? Kun ei ollut mitään sukupuolia mainittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174316
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842479Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella241211Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885- 106880
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820