Nyt kaduttaa :( Miten saisin pahan olon pois?
olen 14v ja menetin neitsyyteni 18-vuotiaalle
7
1237
Vastaukset
- The Escapist
Leuka pystyyn ja eteenpäin! Itseänikin harmittaa, et mun poikuus meni aikanaa kenel meni mut ei sil enää mitää voi ja täl hetkel asiat aikalailla mallillaa ni en valita, et historia on tähän johtanu =)
Jos sua nyt kaduttaa ni miten tää juttu pääsi käymää? Tuossa on myös lapsen seksuaalisen hyväksikäytön tunnusmerkit olemas... - olon pois?
Katuminen on turhaa itsensä kiusaamista. Elämässä tulee tehtyä monia asioita joita voisi katua, mutta se on tyhmää.
Pahan olon saa pois puhumalla asiasta ja hankkimalla hyviä elämyksiä.
Unohda menneet ja pidä vähintään 4-vuoden tauko seksissä niin voit aloittaa ”kuin puhtaalta pohjalta” - sakkolihaa
ilmota poliisille ja ota pojalta rahat pois
oot sakkolihaa - Arnold95
Jos olet poika olet alfa.
Jos olet tyttö olet hyväksikäytetty.
toimi sen mukaan. - fobbarules
Tämä on Fobba asia.
- horny man 43v
Eihän sinun tarvitse välittää "kukkahattutädeistä" niillä on aivot sulaneet ja järki mennyt!!
Et ole liian nuori jos hyvältä tuntuu tuo seksi. Mitä pahaa siinä on kun verrataan toisten tappamiseen sodissa.
Eli peleissä ja leffoissa saa näyttää kun veri lentää yms. Mutta auta armias jos persvako näkyy näissä jenkkien sarjoissa tai leffoissa!!!!!!!!!!!!!!!!! Heti on peitetty mosaiikkikuvalla? What the hell..On kyllä maailman tekopyhin kansa heidän touhunsa muutenkin.
Olet kuitenkin jo nuorinainen etkä mikään kakara.
Mottoni onkin "make love and no war"- notaryyy
Olen 15v ja voin auttaa sinua pääsemään katumuksesta näyttämällä mitä seksi on suht koht saman ikäisen kanssa. Sen jälkeen voit todeta teitkö virheen vai et. Kik: Notaryyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115307Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493412Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle923262Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403146- 811857
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271585Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311566Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1381264- 161159