HÄTÄ VALHEITA
Näin tässä katolisten puolustelun heidän onnettomaan oppiinsa. He väittävät kun on LUUK.1:34. Niin Maria sanoi enkelille: "Kuinka tämä voi tapahtua, kun minä en miehestä mitään tiedä?"
He väittävät en miehestä mitään tiedä on preesens muodossa ja näin olisi ikuinen asia. HAH HAH HAAA!!! Kuka voi noin naurettavaa väittää???? Että sen hetkinen tila olisi pysyvä. Ei Maria ollut vielä silloin raskaanakaan ja se on myös preesens muodossa. Asia pitäisi olla futuuri muodossa että en koskaaan tule tietämään miehestä mitään. Eihän tällä hetkellä suomalaisista koulutytöistäkään n.10 vuotiaina moni vielä tiedä miehestä mitään, mutta jo 12-13 vuotiaana ovat ensimmäistä kertaa miesten (poikien) kanssa eli tulevat vielä tietämään nämä 10-vuotiaat muutaman vuoden kuluttua.
Samoin on hatara MATT.1:25. eikä yhtynyt häneen, ennenkuin hän oli synnyttänyt pojan. Ja hän antoi hänelle nimen Jeesus.
Selvästi ennenkuin ei ole että koskaan. Pitäisi tuo mennä jo vahvaan kalloonkin että asia on ettei Maria ole ollut ikuinen neitsyt.
HÄTÄ VALHEITA
1
<50
Vastaukset
- drgrdgd
"Pitäisi tuo mennä jo vahvaan kalloonkin että asia on ettei Maria ole ollut ikuinen neitsyt. "
Ei se ollut neitsyt silloin kun pamahti raskaaksi 12-vuotiaanakaan, hätävalhe että ei olisi joutunut kivitetyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175990
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 513036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332406Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452340Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222013Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381550
- 1731404