HÄTÄ VALHEITA

HÄTÄ VALHEITA


Näin tässä katolisten puolustelun heidän onnettomaan oppiinsa. He väittävät kun on LUUK.1:34. Niin Maria sanoi enkelille: "Kuinka tämä voi tapahtua, kun minä en miehestä mitään tiedä?"

He väittävät en miehestä mitään tiedä on preesens muodossa ja näin olisi ikuinen asia. HAH HAH HAAA!!! Kuka voi noin naurettavaa väittää???? Että sen hetkinen tila olisi pysyvä. Ei Maria ollut vielä silloin raskaanakaan ja se on myös preesens muodossa. Asia pitäisi olla futuuri muodossa että en koskaaan tule tietämään miehestä mitään. Eihän tällä hetkellä suomalaisista koulutytöistäkään n.10 vuotiaina moni vielä tiedä miehestä mitään, mutta jo 12-13 vuotiaana ovat ensimmäistä kertaa miesten (poikien) kanssa eli tulevat vielä tietämään nämä 10-vuotiaat muutaman vuoden kuluttua.

Samoin on hatara MATT.1:25. eikä yhtynyt häneen, ennenkuin hän oli synnyttänyt pojan. Ja hän antoi hänelle nimen Jeesus.

Selvästi ennenkuin ei ole että koskaan. Pitäisi tuo mennä jo vahvaan kalloonkin että asia on ettei Maria ole ollut ikuinen neitsyt.

9

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pasi Toivonen

      >>mutta jo 12-13 vuotiaana ovat ensimmäistä kertaa miesten (poikien) kanssa...>>

      Luterilaisessa Suomessa. Luther jätti meille hyvän perinnön.

    • Väärä palsta!

      Tämä ei ole katolilaisuuspalsta!

      • Myös luterilainen

        Katiliselta pksikön uolelta näyttää häipyvän nämä kirjoitukset alle aikayksikön orttodokset sentään sallii kritiikiä vaikka sitä omaansa sitten valheella puolustavatkin väittäen myös luterilaisuuden hyväksyvän Marian ikuisen neitsyyden mutta tuo on Raamatun vastaista ja sitä ei kyllä luterilaiset hyväksy


      • kfgbrtitoirtlitojibr
        Myös luterilainen kirjoitti:

        Katiliselta pksikön uolelta näyttää häipyvän nämä kirjoitukset alle aikayksikön orttodokset sentään sallii kritiikiä vaikka sitä omaansa sitten valheella puolustavatkin väittäen myös luterilaisuuden hyväksyvän Marian ikuisen neitsyyden mutta tuo on Raamatun vastaista ja sitä ei kyllä luterilaiset hyväksy

        Koska täällä ei ole moderaattoria ja sinäkin hullu pöllähdit tänne juuri heti sen jälkeen kun minä kyselin moderoijaa sieltä tännekkin palstalle.

        No.. täällä sulla ei ole kuulijakuntaa eikä kiistelykaveria vain samanlaisia hulluja kuin itsekkin olet.

        Kohta se sinäkin nikkeinesi väsähdät.


      • kfgbrtitoirtlitojibr kirjoitti:

        Koska täällä ei ole moderaattoria ja sinäkin hullu pöllähdit tänne juuri heti sen jälkeen kun minä kyselin moderoijaa sieltä tännekkin palstalle.

        No.. täällä sulla ei ole kuulijakuntaa eikä kiistelykaveria vain samanlaisia hulluja kuin itsekkin olet.

        Kohta se sinäkin nikkeinesi väsähdät.

        Moderaattorin tehtävä on poistaa vain asiattomat kirjoitukset ei asiallisia kuten minun on. Tuolla katolisella puolella toimii luotsi vastoin sääntöjä tai ei ole sääntöjä laisinkaan. On muistutus suoraan stasin toiminnasta


      • niin joo....
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Moderaattorin tehtävä on poistaa vain asiattomat kirjoitukset ei asiallisia kuten minun on. Tuolla katolisella puolella toimii luotsi vastoin sääntöjä tai ei ole sääntöjä laisinkaan. On muistutus suoraan stasin toiminnasta

        Voi kauheeta sentään ja täällä sinun aloituksiasi ei kukana lue.

        Kyllä hullu hullun tuntee.

        Huomiotako tulit tänne kerjäämään?

        Onko palstailu elämäntehtäväsi?


      • ernestasin naapuri
        niin joo.... kirjoitti:

        Voi kauheeta sentään ja täällä sinun aloituksiasi ei kukana lue.

        Kyllä hullu hullun tuntee.

        Huomiotako tulit tänne kerjäämään?

        Onko palstailu elämäntehtäväsi?

        Tämä sanamies on riidoissa kaikkien kanssa. On hankkinut naisensa aasiasta jotka jättävät hänet aina kun paljastuu hänen mielisairautensa johon liitttyy väkivaltaisuutta. Näillä palstoilla on riekkunut vuodesta 2001.

        Uhkailee toisia kirjoittajia vertahyytävillä uhkauksilla tai uhkailee paljastaa IP-osoitteen perusteella osoitteita joihin lähettää sitten tappajia:

        """"Tiedätkö arksa kuinka halvalla saan palkattua hakkerit jotka jäljittävät
        sinut ja samat voivat hoitaa sinut pois päiviltä. Jos haluat päivillesi jatkoa
        oppettele kirjoittamaan oikealla nimellä," " " "

        Satoja hänen pahimpia uhkauksiaan on poistettu ylläpidon toimesta. Täälläkin huorittelee naisia ja uhkailee "luuvitosella" heitä. On ollut bannattuna näiltäkin palstoilta mutta edelleen jostain syystä saa jatkaa. Useisiin muihin uskonnollisiin keskusteluryhmiin on saanut elinikäiset bannit.

        Tämä ihminen ei kerta kaikkiaan kykene normaaliin keskusteluun mielisairautensa vuoksi. Hänet tulisi sulkea pois näiltä palstoilta kokonaan.


    • Erkka Ope

      *hätävalhe* on YHDYSSANA

      jo otsikko siis virheellinen

    • low lewels

      **Näin tässä katolisten puolustelun heidän onnettomaan oppiinsa.** vaahtoaa Sanamies.

      TÄMÄ on sitten ORTODOKSISUUS-palsta.
      Sanamiehen näössäkö vikaa?

      dyslexiansa ja hahmotushäiriönsä hän on jo itse
      nyt todistanut kirjoitteluillaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe