Kysymys

plim plom

Vaihdoin uudet renkaat ja vanteet Chrysler voyageriin.Ongelma on, että tietokone käskee huoltamaan renkaat välittömästi ja silloin tällöin kojetaulussa plimputtaa.
Millähän konstilla sais kyseiset huomautukset nollattua. Ei siitä muuta haittaa ole, mutta pikkasen ärsyttää. Ei viitsisi ostaa niitä tunniste systeemejä venttiileihin on vissiin 80-100 euroa kpl. Niin liikkeessä yrittävät nollata, tulos heikko.

5

212

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelpo Mies

Olet siis ostanut auton jossa on rengaspaineiden tunnistusjärjestelmä ja tiedät miten häiriö poistetaan, eli korjaamalla, mutta et halua tehdä sitä koska se maksaa rahaa.
      Tervetuloa nykyautoilun ja edistyksellisen teknologian maailmaan.
      Ja sitten joku vielä naureskelee kun jotkut ajelee "vanhemmilla" autoilla.

• plim plom

Hyvä vastaus sinänsä, mutta kuten huomasit kirjoituksestani, tiesin kyllä, että ostamalla uudet tunnistimet asia korjaantuu. Toisaalta et taas ymmärtänyt kysymystäni, onko muuta edullisempaa keinoa poistaa kyseinen häiriöilmoitus auton tietokoneelta. Ei muuten, mutta ostin just´ renkaat 235x55x18 kalliit vanteet siihen päälle. Mentiin yli 2000 euroa. Nyt ei millään viitsisi repiä renkaita vanteilta ja asentaa tunnistimia. Auto on minulle uusi, enkä tiennyt renkaanvaihdon aiheuttavan kyseistä ´´vikailmoitusta´´. Ei mulla muuta.

• uutta minullekkin

No missäs ne vanhat anturit on? Heititkö pois? Eikös niitä voi käyttää noissa uusissa roippeissa.

• plim plom

No ne on taas talvirenkaissa, vanhoissa kesärenkaissa ei ollut. Sitä paitsi, niitä ei voi kuulemma siirtää, ei saa enää pitäväksi, rengasliikkeessä sanoivat. Tämä on niin uusi asia suomessa, että ei siitä kukaan mitään tiedä. Mutta kohta tietää, nimittäin oliko 2015 vai 2016 kun systeemi tulee uusiin autoihin pakolliseksi. Niin ja tietysti auton ostajan kukkarolle mennään, tai no mihinkäs muualle. Ei auta valittaa, ettei halua kyseisiä härpäkkeitä, silloin ei saa myöskään autoa katsastettua.

• Tyhmyyttä

Marraskuun 1. 2014 astuu tuo laki voimaan. Taas tyhmät Suomalaiset menivät halpaan. Ruotsi ilmoitti, etteivät ota käyttöön. Pitävät asiaa kansallisen lainsäädännön alaisena, jota eu ei voi määrätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      140
      1041
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1007
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      748
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      688
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      686
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      676
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      525
    Aihe