Jussi Halla-aho - Suomen sivari numero 1 tällä hetkellä

rauhan mies

Vai onko jotakin haastajaa näköpiirissä?

2

163

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupajaa

Niin se on oikeesti ollut vielä umpivihreä oikea viherpiiparokin miten miehellä on nuin mielimuutunut. Sekä vaimona maahanmuuttaja vaimokin. Niin miten se on oikein.

• Sivariksi ryhtyminen vaatii mieheltä tiettyä vakaumusta (ennemmin vakaumusta kuin keksittyä sellaista)!? Mikä on Jussi Halla-ahon vakaumus, kun aina on maahanmuuttajien kimpussa hyvin kohtuuttomalla tavoin...on nationalismin puolella kaiken päivää (sellainen on minusta hyvin ristiriitaista)! Sivarille tärkeitä on ihmisoikeus ja muuu ymmärrys, mutta kunhan Jussin ei tarvi aseeseen tarttua niin se ei tulisi riittää vakaumukseksi!?

Sitähän Halla-Aho poraa jatkuvasti monissa haastatteluissa, kunnei koskaan käynyt inttiä! Nyt yrittää hyvittää sen nationalismilla. Suomi on suomalaisten paikka elää ja seuraavaksi täältä tulisi lähteä pois kaikki kahden kansalaisuuden omaavatkin, jonka toinen vanhempi on suomalainen. Yksikään suomalainen ei ole mitään puhdasrotuista tai -kansalaisista. Suomalaiset jos alkaisivat hieman tutkimaan sukuaan niin saattaisivat tiedostaa sen että jokainen suomalainen on sukua joko ruotsalaiselle, saksalaiselle tai venäläiselle jne. Ei me oltais kyetty elämään kansana vain "insestin" varassa näin pitkään, jota monet Halla-Ahon kannattajat varmaan hyväksyisivät....joka olisi "insesti" että serkut panisi toisiaan!!

Olen selvitellyt sukuani ja itse olen päässyt häneen: http://fi.wikipedia.org/wiki/Burkhard_Christoph_von_Münnich

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe