Uskaltaako tänne vielä aloittaa?

jjoutava

olisiko tämäkin häiritsevää kun kirjoitusvirheet voidaan näköjään lukea oikein vaikka niitä en oikein luettavaksi ole tarkoittanut. Niin siksi kirjoitan nyt virheettömästi, ettei tulisi väärinkäsityksiä.
Huumorintajun puute vaivaa usiampia täällä kuin oikein olisin valmis uskomaan.

43

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heppulan Fiia

Moitteita taasen satelee.

• mutka-aivo

Totta puhuu jjoutava putkiaivoista, jotka ei monimutkaisempaa ilmaisua ponjaa. Kiukuttaa se tietysti asianomaisia kamalasti.

• hento rohkee

Ei oo, häirihe vaan rauhassa. Huumorii tosiaankii kaivattais, ite tässä nauran olemattomaan partaani.

Oon muuten niin tyytyväinen itteeni, kun opettelin äskön yhen uuen jutun, nyt hallitsen sen ko jään yksin taloon.
      Paistaos päivä!

• MIKSI?
      ET KIRJOITA REKATULLA NIKILLÄSI.
      hAJU ON HAMPAISSASI, MUTTA HÄN KERTOO AVOIMESTI OMAT YHTEYSTIETONSA JA ESITTI HETI ENSIMMÄISESSÄ MEILISSÄÄN OMAT TOIVEENSA, JOITA SINÄ EIKÄ KUKAAN MUUKAAN YRITA EDES NOUDATTAA.aINOATAKAAN VALITUSTA VÄÄRÄKSI KOETUSTA EI OLE KERROTTU REKATULLA NIKILLÄ MEILINÄ! !

• äimänä vallan

gauhia gamala, mist se ny suuttus?

• - pil

Yhteystiedot esillä ja toive, että asia olisi lopulta saatu pois päiväjärjestyksestä.
      - - - -
      Kerrohan viimein osoitteeseen:
      [email protected]
      6.5.2014 klo 24:00 mennessä!

• liehuvat helmat

Kerron sulle jo tässä ja nyt:

Kaik on ihan hyvin, ei oo mittään kerrottavaa eikä epäselvää palstalla, niin ettet suotta odota yömyöhään.

Päivä on kaunis kuin morsian, nauti toki sinäkin kesän kauneudesta.

Hyräilee mennessään: sulle salaisuuden kertoa mä voisin tra lalla laa

• En viitsi useinkaan rekkautua ja jjoutava olen minä.

• Ei ole niin nokon nuukaa, mitenkä kirjaimet laittaa kunhan pääsee perille mistä on oikein kysymys, anna tulla kuten ennenkin mitään kaihtamatta tai pois jättämättä, mitä olit ajatellut kirjoittaa tänne meidän luettavaksi ja miksi ei huumoriksikin, on tullut monet naurut huulilleni kun olen lukenut aivojesi työtä, se on tosiaan omaperäistä sanojen valintoja ja hyviä sellaisia.

Kaikilla ei tuo huumori puoli pelaa joten älä vaivaa sillä itseäsi.

• sanavalinta

Hauku vaan huumorilla, älä tosisas!

• Sanavalinta

Sinähän tänne haukkumaan tulit.

• hupsista heijaa
        monica kirjoitti:

Sanavalinta

Sinähän tänne haukkumaan tulit.

Ketä tuo sanavalinta haukkui?

Monica ei ole tapojaan ainakaan muuttanut, ei hauku ketään, eikä huomauttele!

• Monica ek
        hupsista heijaa kirjoitti:

Ketä tuo sanavalinta haukkui?

Monica ei ole tapojaan ainakaan muuttanut, ei hauku ketään, eikä huomauttele!

Mikä vastarannan kiiski sinä sitten olet, mitenkä on sinun laitasi?

• selvennyksenä evkirj
        Monica ek kirjoitti:

Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta sanavalinta oli kyllä osoittanut viestinsä aloitukseen, ei Sinulle.

Olisiko syytä opetella tuota viestien järjestystä kunnes se vanha puu palaa ja on helpompi seurata vastauksia.

Aina on pikkunuoli jos sinulle vastataan, ilman nuolta jos vastataan aloitukseen!

• jjoutava
        selvennyksenä evkirj kirjoitti:

Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta sanavalinta oli kyllä osoittanut viestinsä aloitukseen, ei Sinulle.

Olisiko syytä opetella tuota viestien järjestystä kunnes se vanha puu palaa ja on helpompi seurata vastauksia.

Aina on pikkunuoli jos sinulle vastataan, ilman nuolta jos vastataan aloitukseen!

Joo ja pikkunuoli puuttuu jos viestiin tulee useampia vastauksia.

• virheitähän tehdään
        Monica ek kirjoitti:

Monica ek

Fiksu ihminen olis pyytänyt anteeksi kun asiattomasti hyökkäsit, vaikka vastaus ei ollut sinulle edes osoitettu.

Fiksuus ja äkkipikaisuus voisivat kulkea käsi kädessä.

• virheitähän tehdään kirjoitti:

Monica ek

Fiksu ihminen olis pyytänyt anteeksi kun asiattomasti hyökkäsit, vaikka vastaus ei ollut sinulle edes osoitettu.

Fiksuus ja äkkipikaisuus voisivat kulkea käsi kädessä.

VIRHEITÄHÄN TEHDÄÄN,,,, yritätkö sinä antaa minulle oppituntia, ei se taida onnistua, mutta saithan sanottua kuitenkin.

Loppu,,,,, öitä

• jjoutava
        monica kirjoitti:

VIRHEITÄHÄN TEHDÄÄN,,,, yritätkö sinä antaa minulle oppituntia, ei se taida onnistua, mutta saithan sanottua kuitenkin.

Loppu,,,,, öitä

Fiksua tai ei, mutta käy prof'postissasi.

• elämä on

Mua naurattaa niin makoisasti nuo mutka-aivot, ja heppulan fiiat, enkä taatusti laita yhteystietojani, enkä edes rekattua nikkiäni!

Ollaan ihan piilosilla tänään.

• jjoutava

Työmiehet oli sitä mieltä, että siltainsinööri Jaatinen vaikuttaa mukavalta mieheltä kun hän heti alkuun ilmoitti olevansa veemäinen mies antavansa turpii'n sitä joka ei hänen sanomaansa heti usko.

• --------------------

Onneksi poistivat eilisen törkeän aloituksesi .

• jjoutava

Ethän teitenkään kestänyt sitä:DD

• jjoutava
        jjoutava kirjoitti:

Ethän teitenkään kestänyt sitä:DD

ja poistatit:DD

• kolomoset
        jjoutava kirjoitti:

ja poistatit:DD

Täällä tuntuu olevan tytöillä karvat pystyssä, vaikk' ei tarttiskaan.

Kummalista tämä helle, sekottaa päät ja panee vastaamaan semmoseenki mihin ei olis tarvekkaan, kuten yllä näkee.
        Semmosta se on, kun oikeuksiaan puolustaa, vaikk'ei ole puolustettavaakaan.
        Minäki ku heitän tikkaa, enempi on niitä ohilaukauksia, täällä ne näkkyy osuvan neki ja ihan ulukopuoliseen, jolle ei oo sanaakaan sanonu.

Viäräleuka savolainen hattuile vinolla suulla ja ossuu sivvuun.

• *Kukkahame*

Täällä luonto on riehaantunut viimisen päälle, tuulee niin että tukka lähtee, sireenipensaat pyörii ja latvukset ottaa maahan.
      Johan nuo linnun pesät kohta lentää hevonkuuseen, liekkö harakanpesää enää olenkaan.
      Ukkosta tässä odottelin kun tulin kotiin oli mahtavia tummia pilviä, taitaa tuuli repiä niitä hajalle, lämpöä kuitenkin riittävästi 28.9.

Tee vaan jj alotuksia aina ne ovat saaneet kirjoittajia mukaan.

• jjoutava

Nämä sanat ovat ylleesä aika vaikeaselekosia kun olen joskus itsiäni luullut idiootiksi, mutta kun errään kommenttia luin missä hän selitti idiootin alunperin tarkottavan Kreikan kielessä, 'yksityinen mies' enkähän minä muuta ole kuin vaan palstan idioottiryhmän yksityinen jäsen,

• *Kukkahame*

Kyllä osasit pyörittää vastausta kohtuuvella, ja sen verran että minun ymmärrys meni aivan solmuun, vaan haittaako?
      Selvää tekstiä jota en ihan varmuudella ymmärrä, mutta on muitakin miesten asioita joita en ymmärrä.

Kivaa se vaan on kun lukemisen ymmärtäminen jää vajaaksi, voisinkin ryhtyä tähän ryhmän varajäsenen kaiken pahan varalle.

;-DD

• jjoutava

Hyvinki sopiva olet palstan idioottiryhmän jäseneksi. Hakemuksia ei tarvita. Jäsen on hän jonka joku on idiootiksi kelpuuttanut, eikä idiootti ole halventavassa merkityksessä sanottu tässä ryhmässä.

• onnellinen anneli

No mikäs estää alottamisen, ainahan täällä on ollut käänteitä milloin minkäkin asian takia, johan tähän tottuu.
      Tietty joku jota ei heti tunnista on kai tuntuva '''uhka'''?
      Vai onko sittenkään?

Sitten tämä vakiotarvike pahis olkoon omillaan sitähän hän tahtoo.

• hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Tuo on aivan varma siintä, kuka sinä olet, vaikka ilman nikkiä kirjoitat, hän on epäilyjen mestari, varma epäilijä. ÄLLÖ-

• niih

täällä on yksi joka on kaikki pahat viestit hälle kirjuttana,,siittä hää pannoo ison pääsä pantiks !!

• jjoutava

Uskaltaahan tähän vielä kirjoittaa, tai voi paremminkin sanottuna. Ihan vain sen takia, että jotakin, vaikkei niin tärkeääkään, mutta muuta kuin joistakin keskipisteistä.

Tuulimyllyistä ja niiden vaikutuksista ympäristöön ja siitä miten apurahat eri tahoilta tekee ne kannattaviksi vaikka dieseleillä niitä pyörittäis, kuten joku oli asian ilmaissut.

• Kolavan kotka

Vesilasi (kaliumsilikaatti) ja sen suhteuttaminen rappauslaastiin on tässä nyt lähinnä sydäntä lähellä:)

• Hyvä vertaus kuin don Quijotesta, annetaan vaan kuka haluaa taistella tuulimyllyjä vastaan, minä taas nautin aamuisesta tuulenhenkäyksestä, ja puuvillamekkoni keveydestä:D paljain varpain.

En minä anna hyvää tuultani turhuuksilla pilata, mieluimmin tervehdin palstaa kepeästi, ja piipahdan taas jossakin välissä.

• Katleija

Yhdyn kanssasi hyvään tuuleen ja lintujen lauluun, joka kuuluu avoimesta ikkunasta. Nyt on mentävä ostamaan uusi tuuletin Gigantista, vanhan tuulettimen siipi hajosi aika ropinalla.

• jjoutava
        Katleija kirjoitti:

Yhdyn kanssasi hyvään tuuleen ja lintujen lauluun, joka kuuluu avoimesta ikkunasta. Nyt on mentävä ostamaan uusi tuuletin Gigantista, vanhan tuulettimen siipi hajosi aika ropinalla.

No niin, tässähän sen näkee, että ne kyllä ne voi siivet hajota. Tuulivoimalan siivet joidenkin mielestä eivät aiheuta vaaraa muuta kuin vain harvinaisissa tapauksissa eikä muutenkaan niiden olemassaoloa ei edes huomaa.

Tuon suuntaista keskustelua oli luettavissa erään paikkakunnan Isien suunnitelmasta rakentaa useita tuulivoimaloita asutuksen ja kauniin järvimaiseman viereen. Vastustetaan myllyjä - vastustetaan myllyjen vastustamista....vastustetaan vastustamisen vastustamista, niin ainakin minä teen. Vastustan!

• Kolavan kotka
        jjoutava kirjoitti:

No niin, tässähän sen näkee, että ne kyllä ne voi siivet hajota. Tuulivoimalan siivet joidenkin mielestä eivät aiheuta vaaraa muuta kuin vain harvinaisissa tapauksissa eikä muutenkaan niiden olemassaoloa ei edes huomaa.

Tuon suuntaista keskustelua oli luettavissa erään paikkakunnan Isien suunnitelmasta rakentaa useita tuulivoimaloita asutuksen ja kauniin järvimaiseman viereen. Vastustetaan myllyjä - vastustetaan myllyjen vastustamista....vastustetaan vastustamisen vastustamista, niin ainakin minä teen. Vastustan!

Ei niitä siipiä usein hajoa, mutta kyllä siinä vaara piilee kun alkaa muovinkappaleet lentää:)

http://yle.fi/uutiset/villiintynyt_tuulivoimala_sulki_reposaaren_sillan_porissa/7195932

• ullamirjami

• Ainut lihapala minun perunakeitossani,olet ja mikä ettei.Sinakin nallekarhu joutaisit joskus piipahtamaan aman aloitteellisuuden tuomiin haasteisiin.
      Olet järkähtämätön suomalainenmies,sinä puhut ja minä piän hevosta.

• jjoutava

Ritu. Kyllä sinä olet kuumaverinen nainen jonka aloitteellisuuteen olen usein jättänyt piipahtamatta aiheiden vaikeuden takia. Rohkea en ilmeisesti ole kun ethän sinä sentään minua syö vaikka kirjoittaisin jotenkin sopimattomasti aiheeseen nähden.

Itsehän en ole selvillä siitä olenko omaishoitaja vai hoidettu, mutta tässä vaiheessa ei ole suuremmin valittamista. Puheeni on kankeaa verrattuna sinun pajatukseen, mutta hyvää selviytymistä edelleen, sinä sisupussi.)

• jjoutava kirjoitti:

Ritu. Kyllä sinä olet kuumaverinen nainen jonka aloitteellisuuteen olen usein jättänyt piipahtamatta aiheiden vaikeuden takia. Rohkea en ilmeisesti ole kun ethän sinä sentään minua syö vaikka kirjoittaisin jotenkin sopimattomasti aiheeseen nähden.

Itsehän en ole selvillä siitä olenko omaishoitaja vai hoidettu, mutta tässä vaiheessa ei ole suuremmin valittamista. Puheeni on kankeaa verrattuna sinun pajatukseen, mutta hyvää selviytymistä edelleen, sinä sisupussi.)

Nyt heitit niin vahvaa tekstiä,että minäkin sanavalmiina lähes pökräsin.
        Ei se mitään,me jatkamme ilakointia ja jatkumo on se sana joka kuljettaa meitä eteenpäin.
        Sinä lupsakkana lähimmäisenä olet mukaansatempaavina aloituksinisi hyvä kilpakumppani

• Kolavan kotka

Korjasin äskön perämoottoria, purin kaasarin ja tietysti nurmikolla, konehan on kiinni veneessä ja vene trailerilla nurmella, paineilmalla puhdistin osia, n. 10mm pitkä ja 2-3mm paksu osa lensi heinikkoon, siinä lähes nenä maassa tunnin verran leikkasin heiniä pikku saksilla, lähes korsi kerrallaan, tunsin ILON läikehtivän rinnassa kun löysin osan.

Näinkin pieni tapahtuma saattaa tuottaa iloa? En olisi sitä iloa voinut tuntea ellen olisi ensin hukannut sitä osaa:)
      Siis, harmitus ja ilo kulkee käsikädessä?

• jjoutava

Ossaan aatella sen ilon. Kerran huomasin nurmikolla jotakin kiiltävää ja siinähän oli auton avaimet joita en vielä tiennyt kadottaneeni. Löytämisen ilo oli siten pienempi kuin jos olisin tiennyt kadottaneeni auton avaimet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      448
      2866
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      103
      2108
    3. 167
      1682
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      92
      1574
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1556
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      459
      1258
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      147
      1124
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      52
      1100
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      972
    10. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      942
    Aihe