Säätiedotus.

summer day

Säätiedotus töistä. Täällä sataa ja kyllä viduttaa. Olen ihan läpimärkä. Tai en ihan läpi märkä, koska tuolla kiveksien ja persereiän välissä jossakin tuntuu olevan pieni kuiva alue. Tosin ei sekään enää kovin kauan.

Ei muuta. Jatkakaa...

12

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • summer day..

Päivitystä aiheeseen.

Voi voi nyt meni sekin ei ole kuivaa enää ollenkaan.

• summer day

Ainakaan ette voi sanoa minua kuivaksi. Niin!

• summer day

Pitääkö aina minun nimmaria lainata. Mua nukuttaa. Hyvät yöt, vai oliko ne työt.

• summer day

Joo ei ole tuo summer day kuivakka mees....

• summer day
        summer day kirjoitti:

Joo ei ole tuo summer day kuivakka mees....

Minä olen alkuperäinen "summer day". Muut ovat kopioita, nimmarini lainaajia. Kaikki ylläolevat kommentit. Eikä avauskaan ole minun tekemä.

• summer day
        summer day kirjoitti:

Minä olen alkuperäinen "summer day". Muut ovat kopioita, nimmarini lainaajia. Kaikki ylläolevat kommentit. Eikä avauskaan ole minun tekemä.

Ei olekaan koska avaus on minun tekemä sillä minä olen aito summer day. Sinä olet wannabe summer day eli olet nimirosvo ja trolli. Et viitsisi ottaa omaa nimimerkkiä? N

• summer day
        summer day kirjoitti:

Ei olekaan koska avaus on minun tekemä sillä minä olen aito summer day. Sinä olet wannabe summer day eli olet nimirosvo ja trolli. Et viitsisi ottaa omaa nimimerkkiä? N

Avauksesi teit minun nimmarillani. En ole nimirosvo, enkä trolli. Äläpäs nimittele minua, sinä vajaaälyinen luuseri. Minun nimimerkkini on se ensimmäinen. Menikö jakelluun, onttoon aivokoppaasi.

• summer day

Onko palstalle saapumassa paskamyrsky, vai muuten vaan sonta iskee tuulettimeen??? Minä vaan kysyn.

• summer day

Ilmeisesti paskamyrsky iskee, eikä siitä ole tiedotettu säätiedotuksessa. Sitä saa, mitä tilaa, se pitäisi aina muistaa. Rapatessa roiskuu. On sulla pokkaa, lainasit nimmariani. Eikö oppi, jumakauta ole mennyt sinun homehtuneeseen kaaliin, että toisen nimmaria ei lainata. TAJUATKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, pösilö, jauhoaivo, pölyaivo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. JA PISTE.............................................................................................

• summer day

Jopa ulkomailta asti ihastellaan suomalaista kesäsäätä. Ollaan me vaan aika veijareita. Hyvä Suomi!

"Hakkaa päälle suomenpoika, ettei muut maat meitä voita.". tilulilulei.. Suomi menisi kirkkaasti voittoon "maailman vittumaisin kesäsää" kilpailussa.

• summer day

penii

• minä, summer day

Mikä penii? Eikö sulla ole omaa nimmaria. Onko nimmarisi hukassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      312
      7272
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1213
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe