Säätiedotus töistä. Täällä sataa ja kyllä viduttaa. Olen ihan läpimärkä. Tai en ihan läpi märkä, koska tuolla kiveksien ja persereiän välissä jossakin tuntuu olevan pieni kuiva alue. Tosin ei sekään enää kovin kauan.
Ei muuta. Jatkakaa...
Säätiedotus.
12
215
Vastaukset
- summer day..
Päivitystä aiheeseen.
Voi voi nyt meni sekin ei ole kuivaa enää ollenkaan. - summer day
Ainakaan ette voi sanoa minua kuivaksi. Niin!
- summer day
Pitääkö aina minun nimmaria lainata. Mua nukuttaa. Hyvät yöt, vai oliko ne työt.
- summer day
Joo ei ole tuo summer day kuivakka mees....
- summer day
summer day kirjoitti:
Joo ei ole tuo summer day kuivakka mees....
Minä olen alkuperäinen "summer day". Muut ovat kopioita, nimmarini lainaajia. Kaikki ylläolevat kommentit. Eikä avauskaan ole minun tekemä.
- summer day
summer day kirjoitti:
Minä olen alkuperäinen "summer day". Muut ovat kopioita, nimmarini lainaajia. Kaikki ylläolevat kommentit. Eikä avauskaan ole minun tekemä.
Ei olekaan koska avaus on minun tekemä sillä minä olen aito summer day. Sinä olet wannabe summer day eli olet nimirosvo ja trolli. Et viitsisi ottaa omaa nimimerkkiä? N
- summer day
summer day kirjoitti:
Ei olekaan koska avaus on minun tekemä sillä minä olen aito summer day. Sinä olet wannabe summer day eli olet nimirosvo ja trolli. Et viitsisi ottaa omaa nimimerkkiä? N
Avauksesi teit minun nimmarillani. En ole nimirosvo, enkä trolli. Äläpäs nimittele minua, sinä vajaaälyinen luuseri. Minun nimimerkkini on se ensimmäinen. Menikö jakelluun, onttoon aivokoppaasi.
- summer day
Onko palstalle saapumassa paskamyrsky, vai muuten vaan sonta iskee tuulettimeen??? Minä vaan kysyn.
- summer day
Ilmeisesti paskamyrsky iskee, eikä siitä ole tiedotettu säätiedotuksessa. Sitä saa, mitä tilaa, se pitäisi aina muistaa. Rapatessa roiskuu. On sulla pokkaa, lainasit nimmariani. Eikö oppi, jumakauta ole mennyt sinun homehtuneeseen kaaliin, että toisen nimmaria ei lainata. TAJUATKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, pösilö, jauhoaivo, pölyaivo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. JA PISTE.............................................................................................
- summer day
Jopa ulkomailta asti ihastellaan suomalaista kesäsäätä. Ollaan me vaan aika veijareita. Hyvä Suomi!
"Hakkaa päälle suomenpoika, ettei muut maat meitä voita.". tilulilulei.. Suomi menisi kirkkaasti voittoon "maailman vittumaisin kesäsää" kilpailussa. - summer day
penii
- minä, summer day
Mikä penii? Eikö sulla ole omaa nimmaria. Onko nimmarisi hukassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453