Olen täällä!$#@@!$!

summer day

Miksi minua ei huomioida tarpeeksi?

37

79

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • summer day

      Missä?

      • summer day

        Lopeta nimmarini lainaaminen. Tulihan asia selväksi.


    • summer day

      Summer who? Nevöhööd...

      • summer day

        Älkää ennää käyttäkö minin nimmariani. Tuliko asia selväksi. Mua rupee teidän ainainen nimmarini lainaaminen potuttamaan.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Älkää ennää käyttäkö minin nimmariani. Tuliko asia selväksi. Mua rupee teidän ainainen nimmarini lainaaminen potuttamaan.

        Elämä on!!

        Nimmarin lainaaminen on pyllyssäsi!


    • Auttakee:.!1#%?+

      .

      "Tuleeks telkusta tänään mitään * SOFT POORNOA *"

      har!11

      .

    • summer day

      Mitä ruokaa, mulla on nälkä.
      Moneltako teillä syödään?

    • alkuperäinen

      Avaus ja viisi kommenttia ei ole, minun alkuperäisen kommentteja. Alkuperäisen kommentit ovat antiikkia, muiden kommentit sekundaa. Tämä on tosi. Tuliko asia selväksi, vai pitääkö vääntää rautalangasta malli. Perkkele?

      • sumer day

        Väärin komennettu! Ai, mikä asia?


    • summer day (ap)

      Luotto vai pankki? Onks sulla plussakorttia?

      • summer day

        Minun komennukset eivät ole vääriä. Eivät olleet armeijassakaan. Siellä tarvittiin hermoja ja hyvää kuntoa. Heikoimmat pyörtyivät vahvuuslaskennassa. Nykyään 90 % pyörtyilee armeijan vahvuuslaskenassa iltaisin. Kunto, se kun on kovin huono monilla

        Mulla on luotto, pankki ja pluskortit, ja tietysti valttikortit. Heh, heh.....


      • summer day(original)
        summer day kirjoitti:

        Minun komennukset eivät ole vääriä. Eivät olleet armeijassakaan. Siellä tarvittiin hermoja ja hyvää kuntoa. Heikoimmat pyörtyivät vahvuuslaskennassa. Nykyään 90 % pyörtyilee armeijan vahvuuslaskenassa iltaisin. Kunto, se kun on kovin huono monilla

        Mulla on luotto, pankki ja pluskortit, ja tietysti valttikortit. Heh, heh.....

        Täällä on täyskäsi ja värisuora. Bingo!


      • summer day
        summer day(original) kirjoitti:

        Täällä on täyskäsi ja värisuora. Bingo!

        Ei ole, älä juksaa. Ei sinua kukaan usko. Etkä ole mikään orginal, tiedät sen itsekkin.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Ei ole, älä juksaa. Ei sinua kukaan usko. Etkä ole mikään orginal, tiedät sen itsekkin.

        Tuli pieni kirjoitusvihre.. Tarkoitin original.

        Älkää lainatko mun nimmaria TROLLIT::


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Tuli pieni kirjoitusvihre.. Tarkoitin original.

        Älkää lainatko mun nimmaria TROLLIT::

        Sinä olet se , suurin syyllinen, joka nimmariani lainaat. Kirjoitusvirheet ovat sinulta vain selitystä, vailla perusteluja. Muutenkin kirjoituksissasi on paljon virheitä. Et tie dä pisteiden ja pilkkujen paikkoja.

        Jos edes osaisit kommenteissasi pitää kirjoitusten kappalejakoa. Kirjoitat yhteen putkeen, et hallitse kappalejakoa.


    • summer day

      Mitä pelleilyä tämä nyt taas on? Päivän olen poissa niin taas on vitja täynnä nimimerkkilainaajia.
      Tämähän on yksi lastentarha. Aikuinen selkänsä kääntää niin kakarat hyppii seinillä ja verhoilla.

      Oisko mahdollista että keksisitte suvi-uunot ja jaakkopetterit ihan omat nicit..?

      • it's ounli natural:.

        .

        #Olemme trollipalstalla#

        .


      • summer day(original)
        it's ounli natural:. kirjoitti:

        .

        #Olemme trollipalstalla#

        .

        "Olemme" .. Ketä täällä muka on? Nimiä kehiin, muuten ei uskota.


      • paavo penis.&&%€
        summer day(original) kirjoitti:

        "Olemme" .. Ketä täällä muka on? Nimiä kehiin, muuten ei uskota.

        Minä paavopenis ilmoittadun.)"'hg/•-?"&%;#@afc
        )"%%::€/•\l")&'cgf::€!#@afg())?)('hg'jb)(&&%%%€€#;%&("•/?))""(


      • summer day

        Taidan rekata tän nimmarin, kun ei jää rauhaan! Ainoa juttu mikä harmittaa on se että pitää ottaa väliviiva nickiin.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Taidan rekata tän nimmarin, kun ei jää rauhaan! Ainoa juttu mikä harmittaa on se että pitää ottaa väliviiva nickiin.

        Saisinko sinappia?


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Saisinko sinappia?

        Kas tässä... Mites kelpaako ketsup?


      • summer--day
        summer day kirjoitti:

        Kas tässä... Mites kelpaako ketsup?

        Jo tokkiinsa kiitos.


      • summer day
        paavo penis.&&%€ kirjoitti:

        Minä paavopenis ilmoittadun.)"'hg/•-?"&%;#@afc
        )"%%::€/•\l")&'cgf::€!#@afg())?)('hg'jb)(&&%%%€€#;%&("•/?))""(

        On sulla hirvee nimma, ei toi pemmis, van toi loppukirjaimet. Paavo ihan yes!


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Saisinko sinappia?

        Saat sinappia tuupin täydeltä, johan kyllastyt.


      • ketsuup.
        summer day kirjoitti:

        Kas tässä... Mites kelpaako ketsup?

        Anna ketsuppia. siinä pitää olla tomattia kans.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Saat sinappia tuupin täydeltä, johan kyllastyt.

        Sinappiin en kyllästy. Aina sinappi maistuu, vaikka tuupin täydeltä.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Sinappiin en kyllästy. Aina sinappi maistuu, vaikka tuupin täydeltä.

        Eikö tässä talossa saa lainkaan kaffeeta? Vai pitääkö täällä kuivin suin sinappiin tyytyä?


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Eikö tässä talossa saa lainkaan kaffeeta? Vai pitääkö täällä kuivin suin sinappiin tyytyä?

        Yksipuhuja copytrolli! Sekä varas (lainaaja). Miun puolesta käytä nimimerkkiäni niinpaljon kuin lystäät, vaikka toisilla palstoilla. Näköjään puhe ei tehoa siuhun eikä kauniit pyynnöt.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Yksipuhuja copytrolli! Sekä varas (lainaaja). Miun puolesta käytä nimimerkkiäni niinpaljon kuin lystäät, vaikka toisilla palstoilla. Näköjään puhe ei tehoa siuhun eikä kauniit pyynnöt.

        Sulle ei kaadeta kaffeeta. Saat jyrsiä sinappisi kuivin suin. varas...


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Sulle ei kaadeta kaffeeta. Saat jyrsiä sinappisi kuivin suin. varas...

        Kahvinatsi!


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Yksipuhuja copytrolli! Sekä varas (lainaaja). Miun puolesta käytä nimimerkkiäni niinpaljon kuin lystäät, vaikka toisilla palstoilla. Näköjään puhe ei tehoa siuhun eikä kauniit pyynnöt.

        Miksi yllytät muita käyttämään sinun ohellasi nimimerkkiäni? Kysympä vaan ja vieläpä niin paljon kuin lystää. Keksi itsellesi oma nimimerkki ja kehoita muitakin käyttämään omaa nimimerkkiään. Minä olen alkuperäinen, joka tämnän nimimerkin otti käyttöön. Olet yllytyshullu. Älkää häntä uskoko.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Kahvinatsi!

        Lainasit nimmariani. En nimittele ketään.


      • summer day (alkup)
        summer day kirjoitti:

        Miksi yllytät muita käyttämään sinun ohellasi nimimerkkiäni? Kysympä vaan ja vieläpä niin paljon kuin lystää. Keksi itsellesi oma nimimerkki ja kehoita muitakin käyttämään omaa nimimerkkiään. Minä olen alkuperäinen, joka tämnän nimimerkin otti käyttöön. Olet yllytyshullu. Älkää häntä uskoko.

        Taas valheellista kukkua. Alkuperäisiä ei ole kuin yksi ja tiedät sen itsekin. Sinä et ole alkuperäinen ja haluatko tietaa mistä tiedän sen?


      • summer...
        summer day (alkup) kirjoitti:

        Taas valheellista kukkua. Alkuperäisiä ei ole kuin yksi ja tiedät sen itsekin. Sinä et ole alkuperäinen ja haluatko tietaa mistä tiedän sen?

        Ei mitään valheellista. Ennen minua ei kukaan käyttänyt nimmariani. Alkuperäisiä on yksi, kuten manitsit ja minä vain sen tiedän. Muut eivät tiedä. Luulevat vain tietävänsä. Lulleminen on luulosairaus luulemisien kohdalla.. Sinä et tiedä mitään. Tietosi perustuu luulemiselle ja luulemisella ei ole merkitystä, siinä ei ole faktaa, totuutta.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Lainasit nimmariani. En nimittele ketään.

        Kyllä nyt pikkasen lähtee paistomittari punaiselle, kun aina huomautellaan pienemmistäkin kolttosista. Me kiusankappaleet ollemme herkkänahkaisia mielensäpahoittajia.
        Kovaourainen arvostelu ja syyllistäminen tuottaa vain enenevässä määrin lisää palstahäirintää. Olen syvästi närkästynyt.

        (palstan kirjanpitäjä on hyvä ja mekitsee tämän vahvasti artikuloidun mielipiteen palstapöytäkirjaansa ylös. tack så mycket!)
        - Quod scripsi scripsi. -


    • summer day

      Kuka hikinen näppylänaamateini on oksentanut tähän ketjuun?
      Ilmoittaudu heti!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe