Antti Rinteen haastattelu Kotimaa-lehdessä:
Olet kertonut arvostavasi kirkon tekemää
diakoniatyötä ja sitä, miten
se täydentää julkisen sektorin palveluita.
Millainen suhde sinulla on
kirkkoon?
– Olen aika tyypillinen kristitty. Käyn
harvakseltaan kirkollisissa tilaisuuksissa.
Miten näet kirkon roolin hyvinvointiyhteiskunnan
rakentamisessa?
– Kirkon arvot välittämisestä ja yhteisvastuusta
vastaavat pitkälle sitä arvopohjaa,
jolle hyvinvointiyhteiskunta
on rakennettu. Tällä kansan jakamalla
arvoperustalla on varmasti ollut rooli
hyvinvointiyhteiskuntaa rakennettaessa
Hyviä vastauksia, tolkullista pohdintaa. Mitä vahvempi kirkko, sitä varmenpi hyvinvointivaltio meille kaikille.
Tolkullinen Rinne
8
122
Vastaukset
- FUCKIFUU
Tämä takaa että SDP alamäki jatkuu. Ainoa mitä SDP voisi tehdä on nimittää Tuomiojan puheenjohtajaksi ja erottaa puolueesta lipposlaiset.
No äänet menevät pääosin nukkuvien puolueelle, sitten vasemmistoliitolle ja persuille. Onneksi sai erityisavustajakseen tolkun ateistin. :)
"Valtiovarainministeri Antti Rinteen erityisavustajina aloittavat Sonja Kekkonen, Paavali Kukkonen ja Joonas Rahkola."
http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/rinteen kabinetti-21698
Sonja Kekkonen on todennut mm. että kasteesta pitäisi luopua.
http://sonjakekkonen.fi/2013/10/25/lasten-pakkoliittaminen-uskonnollisiin-yhdyskuntiin-on-lopetettava/- a.matsoni
Lukekaa Kalevi Tikan kommmentit Sonja kekkoselle tosta jälkimmäisestä linkista. Hhuumorimiehiä?tahatonta huumoria mutta kuitenkin.
Sonjalta ihan napakat vastaukset Tikalle. - cghudhg
Eksyin tosta jälkimmäisest linkistä tuoreeseen uutiseen, jossa Urpilainen sanoo 3 v. ministerinpestistään: "Omatuntoni on puhdas."
Niin kristityillä aina, vaikka mitä olisivat tehneet. Tuskin inkvisiittorit ja noitavainoojat ja ristiretkeläiset paljon tunnontuskia kokivat, niistä kärsivät.
Tai nykypäivän kirkonkätyrit ja kirkonmiehet elutkukirkon perustettomista etuoikeuksista, uskonnottomien syrjimisestä. - ateistix
Kekkoselta ikävä kyllä harhaanjohtava kommentti:
"Vuonna 2003 uskonnonvapauslakia muutettiin siten, että lapsen uskonnoksi ei enää automaattisesti tullut äidin uskonto"
Lapsi ei ole koskaan tullut automaattisesti kirkon jäseneksi. Siihen on aina vaadittu kaste. Niin oli ennen ja niin on myös nyt.
- hght
Vannoiko ministerivalan käsi raamatulla vai lakikirjalla?
- ..........
Ilmeisesti käsi raamatulla, koska hän vannoi virka- ja tuomarinvalan, ei vakuutusta.
- Hyhhyhhuijaa
Kansalaisjärjestöjen merkitys on paljon suurempi kuin ev.lut. kirkon.
Sääli pokkuroijaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705818KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2444617Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202568Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841511Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 961315
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa981208Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191171