Rakas äitini, anna mulle anteeksi koko mun elämä

tässäjanyt

Rakas äitini, mä en koskaan ole kuunnellut sua, en tehnyt niinkuin sä toivoit. En oo koskaan ollut ihana tytär, joka olisi kiltti ja reipas. Huudan sulle, sä huudat mulle, vihaan sua, ei puhuta. Sä oot ainut, joka on auttanut mua tässä elämässä. Tuntuu, että oon sen kaiken sulle velkaa. Sä yrität parhaasi ja mä paiskaan oven kiinni. Mä oon epäonnistunut kaikessa, sä oot saanu pettyä muhun monesti. Kai silti rakastat mua? Anna anteeksi! Et sä ansaitse huonoa kohtelua, mä tiedän et sul on vaikeeta muutenkin. Mut sä et oo yksin

3

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei, tässäjanyt

      Äitisi kuulostaa tekevän parhaansa, ja yleensä juuri sellaiset äidit rakastavat lapsiaan vielä paljon enemmän kuin lapset heitä. Itse en ole ainakaan vielä äiti, mutta olen silti huomannut, että sellaisia äidit vain ovat. Sitä paitsi äitisi on varmaan kuitenkin sen verran nuori (vaikka sinusta totta kai tuntuukin ihan ikälopulta, mutta se on ihan normaalia), että muistaa oman nuoruutensa, joka ei välttämättä ollut helppoa sekään, ja siksi ymmärtää sinua.

      Voin nimittäin ihan meidän kesken paljastaa, että harvan nuoruus ja lapsuus menee niin kuin High School Musicalissa, ja useimmat sen itsekin muistavat. ;) Jos voisin aikamatkustaa nykyisenä itsenäni stunttaamaan yläasteaikaista itseäni nykyisellä elämänkokemuksellani, kaikki olisi paljon helpompaa. Valitettavasti vain me kaikki joudumme erehtymään ja oppimaan paljonkin kantapään kautta.

      Kaikkea hyvää jatkossa sinulle ja äidillesi!

    • henrik ijäs72

      minähän kuulun ketjuun
      ääniä kuulen muilta

      • Rakkaus ei koskaan häviä

        Anna anteeksi lapseni, silloin kun sinä synnyit, sairastuin vakavasti, olin niin väsynyt sairauteni vuoksi etten jaksqnut olla sinulle äiti, olin niin väsynyt, niin väsynyt..et edes varmaan tule sitä koskaan ymmärtämään. Tein paljon virheitä kasvatuksesi suhtee, nyt ymmärrän sen..mutta lieneekö liian myöhäistä rakastaa äitiä. Anna anteeksi, en ole vieläkään oma itseni. Sairaus vei paljon ja on muokannut minunkin elämää mutta RAKASTAN SINUA ÄÄRETTÖMÄSTI.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      204
      8284
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4678
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2250
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1835
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1746
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe