Haluaisin ruveta syrjäytyneeksi. Tällä hetkellä löytyy työpaikka, perhe, kavereita ja omakotitalo, mutta näistä pitänee kai hankkiutua eroon, jos haluaa syrjäytyä, vai kuinka? Voisiko joku edistyneempi syrjäytynyt neuvoa alkuun syrjäytymisuralla?
Miten syrjäytyä?
9
355
Vastaukset
- trololol123
Sulla ny mitää työpaikkaa, perhettä, kavereita ja omakotitaloo ole. Et sä muuten täällä olis paskaa jauhamas..
- noProblemo
Sanot vaan kaikille olevasi uussyrjäytynyt. Silloin ei tarvi luopua mistään ja olet yksi uuden trendin uranuurtajista. Tiedä vaikka tuo luokiteltaisiin sairaudeksi joskus, jolloin voi jäädä työkyvyttömyyseläkkeelle.
- lkuhariopö
mnäkinn olenn syrjätytynytt
- vankilassa
Kannattaa muistaa, että vakilassa on nykyisin mahdollisuus kouluttautua, säästää rahaa ja tehdä töitä. Ruoka on hyvää ja saat katsella elokuvia, kuntoilla, pelailla pelikonsolia ja harrastaa. Myös sosiaalista elämää on paljon ja terveydenhuolto on ilmaista. Kakun lusittua sinulle hankitaan asunto ja mahdollisesti myös palkallinen työharjoittelupaikka.
Itse olen valinnut vankilan elämäntavaksi. Yhteiskunta maksaa kaiken ja ei tarvitse miettiä eikä tapella tukien kanssa. Eikä tarvitse tehdä yhtään mitään ja valtio maksaa kaiken. Suomessa on merkittävässä kasvussa elämäntapavangit, jotka tekevät rikoksia vain päästäkseen vankilaan mahdollisimman pitkäksi aikaa. Jotta valtio maksaa kaiken ja ei tarvitse tehdä yhtään mitään. - Anonyymi
Koeta hankkia joku vanha mummonmökki ja muuta sinne itseksesi asumaan .
Tärkeintä on se, että et ole missään tekemisissä muiden ihmisten kanssa.
Se on sitten vasta oikeanlaatuista syrjäytymistä, kun hylkää kaiken entisen. - Anonyymi
Omaehtoinen syrjäytyminen on sitä kuuluisaa kurjuuden maksimointa. jos taas haluat erakoitua se on taas ihan päinvastoin. Luxusta. Mökki vene,kalavehkeet muutama astia ja torppa haja-asutusalueelta.Loistokas elämä odottaa jos se on missio ja sillä on tosiaan tarkoitus.
- Anonyymi
Se vasta on oikeaa syrjäytymistä kun ei ole yhteydessä sosiaalitanttoihin
eikä Kelan kyyläporukoihin vaan elää ihan omaa elämää
omin taloudellisin voimavaroin . Ei maksa veroja eikä pyytele almuja. - Anonyymi
Juu. Ei tuilla loisiva voi olla oikea syrjäytynyt eli omavarainen.
- Anonyymi
Onhan niitä tehokkaita kursseja syrjäytymiseen.
Niitä kutsutaan vain hämäyksen vuoksi kuntoutukseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705798KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2344556Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202558Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei272483Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT731480Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111383- 961305
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa961186Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191151