Oma taitoni ei riittänyt korjaamaan moisia koneita joten vei ne Valkeakoskella Tapionkatu viidessä toimivaan Huoltokanavaan.Nyt toimii leikkuri ja trimmeri moitteettomasti.Kiitos veljeksille hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta.Suosittelen!
http://www.huoltokanava.net/
Hyvä palvelu ja hyvä mieli Huoltokanavasta.
4
274
Vastaukset
- vanhassa vara parempi
Voi kun ton ois tiennyt aikasemmin.Ostin uuden trimmerin.Haluaisin enemmmän korjailla/korjauttaa vanhoja,ettei aina tars ostaa uutta,mutta aina sitä aattelee että korjaaminen tulee kalliimmaks,kuis sun kävi?Uuden kun saa muutamalla kympillä.
- Marko.
Veljekset tekivät noin kustannusarvion korjauskuluista ja lupasivat ilmottaa jos se ei riittäisi kun laitteita tarkemmin katsovat.Omassa tapauksessani olen tyyyväinen hintaan ja voin jatkaa askareitani vanhoilla/tutuilla välineillä.
- Tyytyväinen :)
Hienoa kun ei heti olla uutta laitetta myymässä,vaan katsotaan josko siittä vanhasta vielä saisi järkevästi korjaamalla.
- tarja 2
Kyllä taas kelpaa kun vehkeet toimii.KIITOS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858