Naisella myynnissä Tori.fi palvelussa 18 eri PS3/XBOX peliä. Ostin häneltä pelin pari viikkoa sitten eikä peliä ole sen koommin näkynyt, eikä spostiin ole vastattu.. älkää siis ostako häneltä mitää, täyttä huijausta
Tori.fi huijaus/Sini Kaarela
8
727
Vastaukset
- huijattu18171
Linkkiä peliin: http://m.tori.fi/vi/12043396.htm
- nimi Erkki
Tätä naista ei taida olla olemassa ollenkaan. Saman huijauksen kohteeksi jouduin myös. Kuinka monta meitä lie?
- lyrtsi90
Hei,
Olen huijattu myös. Oletteko tekemässä rikosilmoitusta? - huijattu18171
Kaikki jotka ovat joutuneet uhriksi, tehkää välittömästi rikosilmoitus. Täällä tehty jo! Nähdään käräjillä. Toivottavasti henkilö joutuu vastuuseen tekemisistään!
- HuijattuXXX
Rikosilmoitus tehty.
- Marko84
Sama juttu. Olen joutuneet uhriksi. Oli Xbox360 Langaton Chrome Series ohjain myynnissä Tori.fi-ssä. Hinta 30€.
- Mimmi
Rikosilmoitus tehty ja jätkä saatu kiinni, raahelainen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826251- 353421
- 443028
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402252Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282161- 1202043
- 1901972
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291969Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241588Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171468