Voisitteko olla lainaamatta nimmariani. Voisitteko?

summer day

Tuntuu, että mielipiteeni menee lkuin tuhka tuuleen. Kyllä jokaisen npitäisi keksiä itselleen nimmari, jota avauksissaan ja kommenteissaan käyttää.. Mun nimmaria on lainattu jo niin paljon avauksissa ja kommenteissa, että kaikki menee ihan sekaisin. Käyttäkää omaa nimmaria, niin keskustelijat ja mielipiteet eivät sekoitu silloin. Ottakaa oma nimmarinne käyttöön. Sen voi kukin keksiä itselleen, sen nimmarin. Ei ole liikaa vaadittu.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • summer day..

      Väärin trollattu. Taas yrität kuksia mun nimmaria. Ei tule onnistumaan. Kyllä kansa tietää.

      • summer day

        Sinä kuksit nimmariani.


    • summer day

      Käytsä usein täällä?

      • Summer day

        Saako olla sinappia?


      • summer day

        Silloin tällöin, kun pitää teitä ojentaa, laittaa ruotuun, jotta ette sekoile typerinne vastauksinne.


      • summer day
        Summer day kirjoitti:

        Saako olla sinappia?

        Mistä tuo sinappi? Sinappia ja makkaraa, maistuuhan se. Se ei maistu, että nimmariani lainaat. Sulle sopisi hyvin nimmari "suvi uuno" Ota se käyttöösi.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Silloin tällöin, kun pitää teitä ojentaa, laittaa ruotuun, jotta ette sekoile typerinne vastauksinne.

        Kuka sekoilee? nimeä edes joku niin tietää kenestä puhutaan.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Mistä tuo sinappi? Sinappia ja makkaraa, maistuuhan se. Se ei maistu, että nimmariani lainaat. Sulle sopisi hyvin nimmari "suvi uuno" Ota se käyttöösi.

        Sinappi on hyvää? En halua olla suvi-uuno koska olen summer day. Ole sinä suvi-uuno.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Kuka sekoilee? nimeä edes joku niin tietää kenestä puhutaan.

        Sinäkin sekoilet. Käytät nimmariani. Miten tässä voi ketään nimetä, kun kaikki hullut, kuten sinäkin varastat nimmarini. Sinusta puhutaan, nimmarin kaappaajasta, Etkö tunnista itseäsi? Jätä viattomat ihmiset rauhaan. Älä häiritse heitä.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Sinäkin sekoilet. Käytät nimmariani. Miten tässä voi ketään nimetä, kun kaikki hullut, kuten sinäkin varastat nimmarini. Sinusta puhutaan, nimmarin kaappaajasta, Etkö tunnista itseäsi? Jätä viattomat ihmiset rauhaan. Älä häiritse heitä.

        Aika rajuja syytöksiä nimettömänä. Haukutaan hulluksi. Taidat olla puskista huutaja ja raukkis kun et uskalla omalla nimellä.
        Minä olen aina ollut vilpitön ja rehellinen koska olenhan summer day.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Sinappi on hyvää? En halua olla suvi-uuno koska olen summer day. Ole sinä suvi-uuno.

        Saanko mä olla suvi-uuno? Saanko isi? saankosaankosaankosaankosaankosaako.....
        jookojookojookojookojookojookojookojooko. Joojokosta jooko? joo joo?


      • Hywät Rouwat Rauhoit
        summer day kirjoitti:

        Aika rajuja syytöksiä nimettömänä. Haukutaan hulluksi. Taidat olla puskista huutaja ja raukkis kun et uskalla omalla nimellä.
        Minä olen aina ollut vilpitön ja rehellinen koska olenhan summer day.

        .

        "Hywät Rouwat Rauhoittukaa"

        .


    • summer day

      Mulla on parempaakin tekemistä kauniina kesäiltana, kuin vahtia teitä trollinpiruja täällä pastalla.
      Kuka on taas käyttänyt mun nimmaria. Käsi ylös!!!

      • summer day

        paavo penis ilmottautuu.%¤#(&=)(`?=`=)(&)/&¤#&¤#!&%¤&¤%=)(?=?=
        )&=(/&)(/(%UGV;MNBLUHÄKÖLJ


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        paavo penis ilmottautuu.%¤#(&=)(`?=`=)(&)/&¤#&¤#!&%¤&¤%=)(?=?=
        )&=(/&)(/(%UGV;MNBLUHÄKÖLJ

        Rehellinen paavo penis tunnusti käyttävänsä nimmariani. Mites te muut, tunnustakaa, Taas oli monta lainausta nimmarillani. En ole ketään pyytänyt nostamaan kättänsä ylös nimmarini lainaamisesta.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Rehellinen paavo penis tunnusti käyttävänsä nimmariani. Mites te muut, tunnustakaa, Taas oli monta lainausta nimmarillani. En ole ketään pyytänyt nostamaan kättänsä ylös nimmarini lainaamisesta.

        Pidä vaan vielä käsiä ylhäällä...


    • summer day

      Kylläpäs on kaunis auringonlasku ja lähes peilityyni järvenpinta. Wanha joutsenpari uiskentelee jo neljättä kesää samoilla hoodeilla. Eivät välitä meistä juurikaan, vaikka tässä rannassa touhutaan. Kyllä kesä on hienoa aikaa!

      • summer day

        Hieno kommentti auringonlaskusta ja joutsenista, vaikka ei ollutkaan minun kommenttini, vaan jonkun lainaama kommentti nimmarillani. En ole vihainen.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Hieno kommentti auringonlaskusta ja joutsenista, vaikka ei ollutkaan minun kommenttini, vaan jonkun lainaama kommentti nimmarillani. En ole vihainen.

        Pitäisi öljyt vaihtaa ruohonleikkuriin. Mitähän öljyä noissa käytetään. Laitetaanko rallivormulaa,kalanmaksaöljyä,ompelukoneöljyä vai jotakin muuta???


      • Pienkoneöljyä 30W:.
        summer day kirjoitti:

        Pitäisi öljyt vaihtaa ruohonleikkuriin. Mitähän öljyä noissa käytetään. Laitetaanko rallivormulaa,kalanmaksaöljyä,ompelukoneöljyä vai jotakin muuta???

        .

        "Pienkoneöljyä 30W"

        .


      • summer day.
        Pienkoneöljyä 30W:. kirjoitti:

        .

        "Pienkoneöljyä 30W"

        .

        Kyllä tuo jossakin vanhassa louskuttimessa menee. Omissa uusissa koneissa olen käyttänyt traania. Ja jos parasta haluaa kannattaa laittaa spermaseettia. Siinä on luonnolliset voiteluominaisuudet ja kone käy alhaisemmalla lämpötiloilla voiteluaineen vahamaisen rakenteen ansiosta. Lisäksi samasta syystä parantaa puristussuhdetta ja kone antaa enemmän tehoa. Eron huomaa erityisesti leikatessa pitkää ruohoa.


    • summer night

      Lähdetään yölaulajaretkelle kuuntelemaan viitakerttusia, satakieliä, pensassirkkalintuja, ruisrääkkiä...

      • summer day

        Meidän naapurissa örisee ja pieree yks viskisieppo, siinä on kesän ääniä enemmän kun tarpeeksi.


      • summer day

        Hieno yöajeleretki teille tulossa. Tunnette näköjään lintulajeja. Nauttikaa lintujen laulusta, on parasta musiikkia ihmiskorvalle. Eikä ollut, minun lainattu nimmari. Teiltä.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Meidän naapurissa örisee ja pieree yks viskisieppo, siinä on kesän ääniä enemmän kun tarpeeksi.

        Lainasit nimmariani. Mutta on minullakin ollut viskisiepon ääniä, ja monella muullakin ja varmaan sinullakin. Ei pidä liikaa seurata naapurin elämää, kun meillä jokaisella on omakin elämä, mitä pitäisi seurata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe