Metsäkaari

Banaanipuu

Täällä kun kaikki tietää kaikesta niin kertokaapas viisaammat että millaista asuinaluetta on tuolla Hakalassa Metsäkaaren varrella. Näyttäisi (Gookkelin mukaan) olevan melkoista iglukylää pääosin ja seassa pari kaupungin vuokrataloa ja joitain VVO:n kasarmeja.

Parikymmentä vuotta olen muualla asustanut ja tuolla en koskaan ole ehtinyt majailemaan niin ei ole mitään käsitystä nykytilasta.

Trollit ja irvileuat saa pistää parastaan, mutta joku asiallinen kommentti olisi paikallaan. Pitäisi päättää asunnon ottamisesta tämän kuukauden aikana.

3

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Memory lane

Asuin mainitsemassasi "kasarmissa" 5 vuotta heti niiden rakentamisen jälkeen. Ja tykkäsin asua, silloin ympärillä oli vielä rakentamatonta metsääkin. Ikkunassa nuuhkin ihanaa sun tuoksua.
      Asuimme 3. kerroksessa ja talo oli todella rauhallinen! Ei voi verratakaan tähän, minne jouduimme muuttamaan kun lama karsi asumistukia. Hakalan koulukin oli silloin sellainen, että sitä tultiin katsomaan kauempaakin. Nyt taitaa olla samaa mössöä muiden kanssa. Onneksi lapseni sai käydä Hakalan koulua 5 vuotta.

Ei tämä varmaan sinua auttanut :), mutta pitihän minun tarttua tuohon "kasarmiin".
      Minulla oli sinne kauan ikävä. Silloin eivät linja-autot kulkeneet kovin myöhään, mutta parannusta tapahtui melko pian. Asutusta kun tuli lisää. Toisaalta fillarimatka keskustaan kävi hyvästä työmatkaliikunnastakin.

• Banaanipuu

Itseasiassa juuri niistä kasarmeista asuntoa on tarjottu. :D Ja kolmannesta kerroksesta.

Ainakin täälläpäin VVO:n talot on rauhallisempia kuin kaupungin vastaavat. Googlen streetviewissä näkyi siinä VVO:n talon edustalla jätelava täynnä huonekaluja, tuli mieleeni että millainenhan paikka se oikein mahtaa olla.

Tällä hetkellä asustelen karaokea harrastavan mustalaisen alapuolella ja puolalaisten sähkömiesten yläpuolella. Seinän takana asusteli afrikkalaisia mutta nekin taisi jo lähteä muualle.

• Memory lane

Aargh, kirjoitin sun tuoksua :)))) tarkoitin siis "suon".

Melkein voisi kuvitella, että VVO:n asunto olisi rauhallisempi kuin nykyisesi?
      Tietenkin, ainahan voi olla huonoa tuuria...

Seähn on vaan hyvä, jos vaikka VVO on hommannut jätelavan asukkaiden poiskuljetettaville tavaroille. Meilläkin on joskus ollut ja toivoisin uudelleenkin.
      Kiertokapula perii helkatin paljon rahaa jos sieltä tilaa hakijan :(

Mun aikuisen poikani oli vielä käytävä piipahtamassa entisen kotitalomme porraskäytävässä pari vuotta sitten ollessamme fillarilenkillä. Oli kuulema tuttu haju (ei siis ainakaan paha vaan toi lapsuuden mieleen). Minä en edes voinut. En todellakaan olisi sieltä muuttanut ilman sitä asumistukiheikennystä.

Toivottavasti joku nykyinen asukas tai juuri pois muuttanut kertoo ajankohtaisempaa infoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1798
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      125
      1225
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1080
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      956
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      876
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      82
      826
    7. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    9. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      798
    Aihe