Tervehdys, arvoisat trollit

12v tyty

Olen jo pitkään ihaillut tällä palstalla trollaustaitojanne. Olette suorastaa idoleitani (Justin Bieberin ja Robinin lisäksi). Joskus minustakin varmaan tulee teidänlaisenne trolli. Olette aivan megaihania pusi pusi hali hali

40

2952

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää kans

      Ihquu!!

      • IhanTerveOlen

        Nuolen sun anusta nyt.


    • Kyl MÄÄKI:.!1#%?+

      .

      "Kyl * MÄÄKI * olen aina ollu vähä tällainen Bieber"

      .

    • massapsykoosi

      Torajyvän saastuttama vilja ja siitä leivottu leipä on aiheuttanut kautta historian massapsykooseja.



      http://yle.fi/teos/huumesuomi/lsd/



      Nii, sellaista on massapsykoosi, voi voi.

      • öjkhökjg

        Sellaista ja tällaista on elämä:

        http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005202033.html?ref=rss



        Historioitsija tarjoaa selitykseksi eräänlaista joukkopsykoosia, jota edeltää yleensä suuri psykologinen stressi. Se ei ollut keskiajan Euroopan ihmisen elämässä mitenkään tavaton ilmiö, sillä heitä vaivasivat jatkuvat, kylmistä talvista ja paahtavista kesistä johtuvat nälänhädät.


    • Mut minäpä oon paras trolli, en oo mikään kiusaajatrolli, mutta olen kuitenki omalla tapaa tosi tehokas trolli, koska niin moni vihaa minua ja suuttuu mielipiteilleni.
      Onko ketään, joka saa yhtä paljon vihantunteita aikaan kuin minä???
      Toisaalta oon myös rakastettu tube-ja nettipersoona.
      Ja mulla on ikää 34v.
      Olen sairaseläkkeellä.
      Olen kuitenki mukana vähän työelämässä.

      • Heikki_Hurjasuoli

        Njaa...ehkä alkoholipalstalla mua vihataan aika paljon tissua ja yuggista lukuunottamatta. Ehkä vähän liikaa on tullut härnättyä erästä tyyppiä.

        Eihän tuo pulipalsta suinkaan ainut sivu ole missä kohdehenkilö kirjoittelee, mut pakko vetää vähän jarruja ettei taas tuu itkupotkuraivareita.

        On se sellainen vesseli, että oksat pois.

        Juu kyl määki kirjoittelen ja on ns. toisen tyyppinen persoona netissä ja hyvää palautetta on tullut. Mulla on youtubekanava vuosien takaa, mut en ole enään postannut mitään.
        Ihme, ettei pulipalstan huippustalkkerit ole vielä löytänyt sitä toista nettityyppiäni. Hymph..


      • Juhyffff

        Testi, onko bannit


    • Saanko antaa esimerkin?
      Tässä yksi=
      Minun mielestä koulukiusaaja on yhtä paha ellei pahempi kuin se kouluampuja, joka ampui koulukiusaajansa.
      Tommosen kommentin jätin kerran tubeen ja siitäkös porukka suuttui minulle.

      Tai tämmönen esimerkki=
      Persutus, persujen politiikka ja niiden äänestäjät ovat lähinnä vähemmän älykkäitä, populismiin uskovia, vihaisia äijiä, yleensä miespuolisia, yleensä vähän koulutettuja, yleensä onnettomia reppanoita, yleensä väkivaltaisia hulluja, narkkareita, rikollisia, usein natseja, usein rasisteja, useinpa myös on porvareita persuissa, sillä persuthan ovat ahneita kapitalisteja loppupelissä.

      Tai tämmönen esimerkki=
      Olen hyvä ihminen, olen aina kiusaajan yläpuolella ja se ei oo mikään mielipide vaan TOTUUS.
      Olen parempi ihminen kuin kiusaaja.
      SE ON TOTUUS.

    • RakastaKuinAnitaHirvonen

      Rrrakastan koko maaaaaaaaaaaailmaaaa!!!

    • jyytyypi
    • tervetuloa.-

      menkää vanhimpien 1 huoneeseen chattaan siellä ne parhaat trollit on liimatainen, kettu, kulkuri, leposide, kareniina35,

    • JoHelpottiKiitos

      Nuolen persettäs, dille! onks koksu loppunut,

    • Pääsiäiskakka

      Haista sinäkin jo piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä ja löyhkäävä ruipulikakka!

    • OlenLutkuttanutMunaa

      Haista sinä vittu perkele. Nuole paskaa ja kakkaa.

      • HankielämäJuha

        Kanerva ottanut taas alkoholillisen:D LOOOOSER!


      • Lenkkeilijäpoju

        Juha rauhoitu jo. Ei ole noin vakavaa.


      • MinäOlenTärkeäIhminen

        Haista vittu perkele!


    • IltasanomistaTere

      Vedä jo ittes kiikkuun saatanan kullijuustoperse, niin saadaan lööppejä. Jumalauta mitä paskaa sä jauhat saatana. Haista vittu noiden kuvies kanssa, spede.

      • NauranIloissani

        Rauhoitu Juhis. Ei ole noin vakavaa. Kirjoitat vain kunnollisia lööppejä, niin pääsi selviää.


    • TaasNäitä

      tunge nyt se muna hanurris haluut varmaan kanervan munaa se on mun,.

    • Jyystänmuijiitäböö

      no haluutko munaa?

      mä oon kova panemaan.

    • ismousko

      kuka on leposide!!
      ja miks kareniina sotketaan joka asiaan,vaikkei ees oo paikalla

      • JumalaAuttaaSinuakin

        Tämä on minun palstani. Tumppa läpees ja lähe menee L!


    • GayMenAreSexy

      Tumppaa läpees. et osaa LOL

    • VitunJuntit

      vitun luuserit painoi baltimorea -13.5 :D ihan oikein ahneille paskoille-)

    • Pelleluuseri

      no ne kuoli mitä välii.

      • Minullaonmoraali

        IS toivoo kuolemia, jotta saa mässäillä niillä.


    • NauraaKuollakseen

      Vedä kätees ja mene nukkumaan, no life.

    • Jatkavaan

      Nuoret jyrää ellet itse ole Trolli? Jos et,, olet sitä mitä kannatan ,nuorta tervettä maalasjärkeä osaat sytyttää nuotion tulitikuilla.(Olen ollut rannalla nuorten kanssa ja he etsivät huoltoasemalta ostamiensa puitten seasta tulta)

    • LopetaViinanJuonti

      LOSER:D

    • HerraAurinkoinen

      Voi kun kukaan ei enää ikinä vastais ap:lle mitään. Olis niin nautinnollista kun hän ei sais mitään huomiota ja joutuis meuhkaamaan yksinään.

      • Rukoilenkuolemaasi

        Vedä vittu tumppuus toivottavasti palat helvetin tulessa paska Kanerva.


    • Pyry_96

      On vain yksi henkilö, joka osaa oikeasti trollata. Ainoa syy, miksi käyn suomi24 palstoilla.

    • peikko763_

      Seuratkaapas hannuristojiimiestä ikäväpalstalla. Lapinsomalimakin tunnettu. Saattaa olla muitakin juttuka, mutta jätän toistaiseksi omaan tietooni.

    • Ekieki
    • HuhhuhMitäPorukkaa

      haista vittu kyrpäperse tapaittes osaaks sä

    • Jokester

      On kyllä taas niin hauskaa

      https://youtu.be/IzaMs5iaX7w

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4020
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3872
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3794
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2518
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      74
      2380
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2017
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      2000
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1839
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1529
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe