Väitti sen olleen paholaisen työtä.
Minä luulin että pappien.
Paavi ulkoisti pedofilian
5
143
Vastaukset
- >=3
Pitäähän se syy jonkun toisen niskoille panna. Paholainen on uskovaisten syntipukki.
- p.erkeleen kirkko ?
Olisko laittaa linkki manitsemaasi asiaan? Tuon perusteella ainoassa oikeassa apostolsessa toisten uskoa ohjailevassa / dominoivassa katolisessa kirkkoistituutiossa on muuriensa sisällä suojeltuna paljon perkeleitä ja paholaisia Jumalan palvelusta suorittamssa ja myös toisille esimerkkien roolissa toimien.
Entäs ne ristiretket, toisinajatelijoiden vainot, kiduttamiset, väkivallalla pakkokäännyttämiset ja laajamittaiset tappamiset / ihmisten lahtaamiset . Nekin olivat tuon "ainoan oikean apsotolisen kirkon" käsialaa.
Raamattu puhuu valkoisiksi kalkituista haudoista ja hedelmistä joista niiden tekijä tunnistetaan.
Millaista hedelmää katolinen itse itsensä korottaja-kirkkoinstituutio on tuottanut?- Ilmi tässä hei
Google: Pope Francis likens child sexual abuse to 'satanic Mass'
www.telegraph.co.uk/news/worldnews/the-pope/
- Anonyymi
Eikö lestoilla ole joku ongelma panemisessa ja haluista kun ei passaa kuunnella musiikkia eikä pesukoneessa saa olla lasiluukku.
- Anonyymi
Alkaa lessu ukkoa heti panettaa kun kuulee hyvän musiikki kappaleen, ja silloin olisi parempi ettei ole lapsia ja varsinkaan omia kovinkaan lähellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392095Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1861545- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151118
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886