Oon etsinyt tän leffan nimee jo kauan mutten löytänyt (katoin leffan telkkarista mutten huomannut kattoo nimee), eli jos tiiät mistä puhun niin kerroppa nimi. Siinä oli mies joka paransi ihmisiä ja jopa koiran kuolleista, mutta täyty mennä aina uudestaan sen miehen luokse parannukseen, koska muuten vaikutus lakkasi.Eräät mies ja nainen koitti tappaa sen miehen muttei pystynyt koska sillä oli joukkoja tuonpuoleisesta. Lopussa mies kertoi että lapsena isänsä oli ristiinnaulinnut hänet (miestä luultiinlin Jeesukseksi kun sillä oli peruukki päässä). Elokuva päättyi siihen , että tuo ihmeellinen parantaja mies kuoli, kun ei saanut tapettua naista ajoissa, olisi se selviytynyt muttei suostunut vastaanottamaan apua muilta... Ja jossain kohtaa elokuvaa poika pyöri seinällä. Se leffa oli aika sekava mutta tosi hyvä !
Vastaukset 4
- jokujokunen123
Oon ihan varma että siinä pää näyttelijänä oli Edward Furlong, mutten silti löytänyt elokuvaa mistään...
- nimetön
ei enää mitää, löysin sen nimen
- mulleja
no mikä se oli? Jaatko meille muillekin kun rupesi kiinnostamaan :D
- jaetaanmuillekkin;)
Se oli The Visitation
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861583
- 851362
- 1041058
- 48909
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10790Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30631Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577