paras ja järvessä on myös ensimmäisenä lämmin vesi.. Joku homofoopikko tuolla vanhassa ketjussa yrittää mustamaalata rantaa ahdistelijoiden pesäksi? Olen lasten kanssa siellä käynyt vuosia, eikä koskaan kukaan ole häirinnyt millään tavalla. Miksi tuollaista tuubaa rannasta levitetään? Saako joku moisesta kiksejä?
Alasjärven uimaranta on tampereen
3
1215
Vastaukset
- ythgfhgfhgf
Mitä se sinua haittaa jos jotkut eivät rannasta pidä? Eikö ole mukava kun saa uiskennella rauhassa? Vai loppuiko sinulta tirkistetävät?
- Ei ihan sinisilmä
Käyppäs vähän sesonkiuintiajan ulkopuolella, niin huomaat. En ole homofoobikko, mutta pusikoissa lymyävät ja tulijat tarkistavat miekkoset ei miellytä ulkoilijaa.
Muutama vuosi sitten hiljaisena aikana joku pedofiili oli kalastussaappaat jalassa ja kulki poikaporukan vesileikkien perässä vedessä ja jututti ja seuraili heitä.
Kerran yksi äijä kuvasi pusikosta uijia.
Olen käynyt siellä paljon, niin tiedän ja kaikkea olen nähnyt. - minkälainen nyt
Onko siellä merkittynä nykyään äkkisyvät kohdat hyvin? Lapsia kannattaa vahtia koko ajan vieressä. Hyttyisiä siellä oli takavuosina runsaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755814Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274927Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett193034- 1792437
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1922127- 172076
- 1031511
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3191316- 721222
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171176