Hei! Löysin isoisoäitini kellarista kaksi todella vanhan näköistä jaffa pulloa. Molemmissa moitteettomassa kunnossa etiketit. Toisen etiketissä lukee "Lahden jaffa" ja toisessa "Hartwall, jaffa appelsiinijuoma". Voin laittaa kuvaa tarvittaessa. Ovatko pullot arvokkaita? Pyöreän mallisia, ei kovin pitkää kaulaa kummassakaan ja lasia siis ovat. En löytänyt googlettamalla yhtään mitään pulloista... En edes kuvia.. Onko kellään mitään tietoa arvoista?
Vanhat jaffapullot
5
633
Vastaukset
- pekkiss
"tulin itkien kotiin. olin ollut koko illan äijäporukassa ja olin niin pettynyt itseeni etten ollut koskaan ennen ollut niin surullinen. olen siis mies vain, 29 vuotta on ikäni ja asustelen helsinki nimisessä kaupungissa suomenlahden rannalla. olen tyytyväinen kun sain itkeä kaksi tuntia vasten äitini olkapäätä ja vuodattaa kyyneleeni hänelle. nyt jaksan taas kohdata maailman kasvoista kasvoihin ja en aio räpäyttää silmiäni ennenkuin maailma sen tekee"
Pekka Hollitupa, tuutulauluja aikuisille (1998)- Vanhajaffapullo
Tietääkö joku?
- heitä roskiin
Vanhajaffapullo kirjoitti:
Tietääkö joku?
1-5e pyyntihinnat kirppiksellä. en tiedä meneekö kaupaksi!
- Arvo nousee
heitä roskiin kirjoitti:
1-5e pyyntihinnat kirppiksellä. en tiedä meneekö kaupaksi!
koko ajan, säilytä hyvin ja pimeässä, niin ei haalistu etiketti, jos korkit jäljellä arvokkaampia, oma arvio näkemättä kohteita 7euroa kpl. Uusia pullonkerääjiä tulee vielä ja limonaadipullot hieno keräilyn kohde. Hyväkuntoisia näkee harvoin kirp. torilla ja yleensä ilman korkkia. Roskiin ei kannata heittää, moni keräilijä ottaisi ne mielellään kokoelmaansa, jos on niihin erikoistunut. Olisi mukava nähdä niitä lapsuuden limonaadipulloja jossain, ei ymmärtänyt niitä kukaan silloin joskus kerätä, kun olivat kyläkaupan hyllyllä. Huonona puolena yleensä pullojen keruussa on niiden vaatima tila, mutta keräähän joku autojakin, rahasta kiini kaiketi tila ja keräilynkohteet ynnä moni muukin seikka.
- mandariiniappelsiini
Vitsi ku mäki löysin ja laitoin ikkunan väliin ja parissa vuodessa etiketit ihan valkoset :D perskule
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067