Hei! Löysin isoisoäitini kellarista kaksi todella vanhan näköistä jaffa pulloa. Molemmissa moitteettomassa kunnossa etiketit. Toisen etiketissä lukee "Lahden jaffa" ja toisessa "Hartwall, jaffa appelsiinijuoma". Voin laittaa kuvaa tarvittaessa. Ovatko pullot arvokkaita? Pyöreän mallisia, ei kovin pitkää kaulaa kummassakaan ja lasia siis ovat. En löytänyt googlettamalla yhtään mitään pulloista... En edes kuvia.. Onko kellään mitään tietoa arvoista?
Vanhat jaffapullot
5
718
Vastaukset
- pekkiss
"tulin itkien kotiin. olin ollut koko illan äijäporukassa ja olin niin pettynyt itseeni etten ollut koskaan ennen ollut niin surullinen. olen siis mies vain, 29 vuotta on ikäni ja asustelen helsinki nimisessä kaupungissa suomenlahden rannalla. olen tyytyväinen kun sain itkeä kaksi tuntia vasten äitini olkapäätä ja vuodattaa kyyneleeni hänelle. nyt jaksan taas kohdata maailman kasvoista kasvoihin ja en aio räpäyttää silmiäni ennenkuin maailma sen tekee"
Pekka Hollitupa, tuutulauluja aikuisille (1998)- Vanhajaffapullo
Tietääkö joku?
- heitä roskiin
Vanhajaffapullo kirjoitti:
Tietääkö joku?
1-5e pyyntihinnat kirppiksellä. en tiedä meneekö kaupaksi!
- Arvo nousee
heitä roskiin kirjoitti:
1-5e pyyntihinnat kirppiksellä. en tiedä meneekö kaupaksi!
koko ajan, säilytä hyvin ja pimeässä, niin ei haalistu etiketti, jos korkit jäljellä arvokkaampia, oma arvio näkemättä kohteita 7euroa kpl. Uusia pullonkerääjiä tulee vielä ja limonaadipullot hieno keräilyn kohde. Hyväkuntoisia näkee harvoin kirp. torilla ja yleensä ilman korkkia. Roskiin ei kannata heittää, moni keräilijä ottaisi ne mielellään kokoelmaansa, jos on niihin erikoistunut. Olisi mukava nähdä niitä lapsuuden limonaadipulloja jossain, ei ymmärtänyt niitä kukaan silloin joskus kerätä, kun olivat kyläkaupan hyllyllä. Huonona puolena yleensä pullojen keruussa on niiden vaatima tila, mutta keräähän joku autojakin, rahasta kiini kaiketi tila ja keräilynkohteet ynnä moni muukin seikka.
- mandariiniappelsiini
Vitsi ku mäki löysin ja laitoin ikkunan väliin ja parissa vuodessa etiketit ihan valkoset :D perskule
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829