Että mä tykkään siitä, että nainen pukeutuu kireisiin nahka- tai PVC-housuihin..
Onks täällä tiukkoihin nahka- tai PVC-housuihin pukeutuvia naisia, jotka tykkää just tosta ihonmyötäisyydestä ja kiiltävästä ulkonäöstä..
Tiukat PVC-housut
11
2908
Vastaukset
- pvc-fani
Oon kanssasi samaa mieltä että nuo tiukat kiiltävät pvc:t on tosi sexyt. Vielä kun naiset ymmärtäis että noi näyttää heidän päällään tosi sexyltä.
Aivan liian vähän noita näkee mut sillon ku joskus näkee niin kyllä taatusti miesten päät kääntää.
Mä ostin vaimolleni tollaset punaiset tiukat ja kiiltäväpintaiset pvc-housut, ja mä en saa millään pidettyä näppejäni irti hänestä sillon kun hän noi päällensä laittaa. - girl_80
Minä ainakin käytän tiukkoja PVC- ja keinonahkahousuja.
Minulla on kahdet PVC-housut, toiset on mustat ja toiset on punaiset. Sen lisäksi mulla on yhdet mustat keinonahkahousut.
Minä olen kyllä huomannut että miehet on erittäin kiinostuneita noista ja usein perääni katselevat ja viheltelevät. Eikä ole koskaan tarvinnut ravintolastakaan yksin kotiin lähteä.
Niin että älkää vaan te muut naiset alkako käyttämään, viette multa vielä joskus jonkun hyvän miehen.- Nikke
Joo, mä tykkään siitä ulkonäöstä...Mikä susta niissä on parasta?
Mailaa jos kiiostaa..
[email protected]
olen 27 vuotias "friikki"..tiedät varmasti mistä tykkään..;) - Leatherboy
Hi!
Totta joka sana!
Mailaa nahasta ja pvc:stä pitävälle
(ja itse myös pukeutuvalle) kundille!
narsk ;)
- Girl84
Minä käytän myös tollasia tiukkoja pvc-housuja.
Yleensä käytän kylläkin vain tiukkoja farkkuja, mutta toisinaan tekee mieli pukeutua nohinkin. - rub6969
Moi, jos sinua ja muitakin kiinnostavat kivat kuvat, joissa tytöt ovat pukeutuneina vinyylihousuihin ja moniin muihinkin kiiltäviin asusteisiin, niin oikea paikka on
http://groups.yahoo.com/group/kumia_ja_muovia
siellä muutkin niistä pitävät tapaavat... - Ei voi olla
Mun mielestäni ei ainakaan voi olla mitään sexympää. Miks ette naiset käytä noita???
- Anonyymi
Jaa no onhanse ihanaa katsoo kun nainen venytelee piukoissa pvc housuisa
- Anonyymi
Ahahahahahaaa!! Hupaisaa
- Anonyymi
Eikä menny lapselta kuin 20 vuodenkasvu tuon tajuamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä menny lapselta kuin 20 vuodenkasvu tuon tajuamiseen.
Tajusitkohan itse vieläkään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984