Katsoin prisessa Leonoren ristiäiset.Nehän olivat kauniit.Yksi asia vain kiinnitti huomiotani kun pappi sanoi että "ota tämä lapsi pimeyden valtakunnasta pois",Sanatarkasti en muista mutta tuo oli ajatus.Osaako kukaan vastata onko lapsi ennen kastetta pimeyden valtakunnassa??????
ristiäiset
14
147
Vastaukset
- valkoiset kepit pape
No ei taatusti ole, mutta se pappi joka sellaista höpäjää, sellainen kyllä on säkkipimeydessä.
Miksiköhän kirkko ei halua tulla valkeuteen kuka tietää !? - katselija4
Näin se kuului"vapauta Leonore pimeyden vallasta,kirjoita hänen nimensä elämänkirjaan.Miten vastasyntynyt lapsi voi olla pimeyden vallassa?????????????
- jhgtfre
se on mahdollista saatanaa palvelevien näkökulmasta lasta katsoen!
Pimeys on muinaisten ihmisten keksimä luulo, johon uskotaan vielä nykyäänkin. Se on eräänlaista taikauskoa.
- kjhgf
JOOOOOOOOOOOOOO!!!
Oli kaunis... oli oli...
ja niin Leonorasta tuli LAPSIAKIN TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN jne rikollisuuden herraa jumalaksi uskova uskovainen!
Mitenkän sen uskovapauden suhteen ruotsissa olikaan, siellähän ei kuninkaana saa olla katolilainen.
joopa joo...
Jeesus todisti lasten olevan Jumalan Valtakunnan kaltaisia, synnittömiä ja peristynnittömiä sillä sellaisia syntejä ei Jumalan Valtakunnassa ole:
Markuksen evankeliumi:
10:14 Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
Luukkaan evankeliumi:
18:16 Mutta Jeesus kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
Kenen opin mukaan Jumalan Valtakunnan kaltaisesta lapsesta pakko kastettuna tulee muuta kuin herra jumalan palvelija?
Jeesuksen "sallikaa" sanan ymmärrystä:
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää kastaa lapsia tappaneen rikollisuuden edustajan toimesta joka usein on myös vapaamuurari, lähetystyö rikollisuuden tukija ja kenties vielä pedofiilikin!
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin tappavan rikolliSjärjestön jäsenyyteen kastettavaksi JA teettää salakavalasti lasten vanhempien lastiksi rikos lapsikaste päätösestä!
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin seksuaalisesti hyväksi käyttävän rikollijärjestön edustajajien kastettaviksi!
OLISKO kumminkin niin, että Jeesuksen tahto tarkoittaa sitä, että lapsi saa OIKEUDEN pitää Luojaltaan saamansa JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDEN?
Mar 10:16
Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päällensä ja siunasi heitä. - vl..
Lapsella on jo syntyessään Pyhä Henki, näin opetetaan.
- hgfd
Totta, ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuus!
joten
se ja muutakin rikollisessa pakko lapsikasteessa lapselta pyritään riistämään!
ja
se on "portti" lasten pakkokoulutukseen LAPSIAKIN TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN JNE RIKOLLISUUDEN USKOVAISEKSI JA JOPA TAPETTAVAKSI UHRIKSI JA NÄYTTÖÄ ON LAPSEN/LAPSIEN LAUMA PEDOFIILIEN RAISKAUS RIKOLLISUUDESTA.
Kenellehän Jeesus ne myllynkivien käyttöohjeet antoi lapsia siunatessaan!!! Lapsella on syntyessään Aatamin kautta tullut synti, joten opetuksenne on täysin väärä. Ymmärrätte väärin Jeesuksen sanat.
- lapsi on synnitön
Muistan että raamatussa on sanat "Minä tunsi jo sinut idussa äitisi kohdussa".Siis Jumala tuntee lapsen vaikka se on pieni itu vasta.Lapsi on viaton ja synnitön vaikka kuolisi kohtuun niin taivas on hänen päämääränsä.Hän on Jumalan oma ilman kastettakin,mutta emme halveksi lapsikastetta koska Jeesus sanoi "sallikaa lasten tulla minun tyköni sillä senkaltaisten on taivasten valtakunta":
Eiköhän ne sudenpennutkin oikeita susia ole. Perisynnistä puhutaan monin kohdin Raamatusta. Lahkolaiset eivät usko Raamattua. Lahkolaisia ovat ainakin kaikki uudelleenkastajat, joista käytetään meille nimeä "vapaat suunnat".
Kohtia perisynnistä on paljon, eikä nämä Ukastajat usko mitään:
Room.5:12 "Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet-"
Room.3:10 "niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan"
Ef.2:3 "olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin".
Joh.3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.weha kirjoitti:
Eiköhän ne sudenpennutkin oikeita susia ole. Perisynnistä puhutaan monin kohdin Raamatusta. Lahkolaiset eivät usko Raamattua. Lahkolaisia ovat ainakin kaikki uudelleenkastajat, joista käytetään meille nimeä "vapaat suunnat".
Kohtia perisynnistä on paljon, eikä nämä Ukastajat usko mitään:
Room.5:12 "Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet-"
Room.3:10 "niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan"
Ef.2:3 "olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin".
Joh.3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.Vaikka Paavali luuli että hänelläkin on pyhä henki, silti hän tunnusti.
1. Tim. 1:15
Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.
Lapsikaste on pelkkä tapakristillinen rituaali, jonka keksi kirkko.
lappix, puhut omiasi, niin kuin kaikki lahkolaiset. Antamani kohdat perisynnistä on ihan Raamatun sanaa. Ei te niitä usko ja kierrätte ne jumalattomilla puheillanne, sen tiedän.
Vl kirjoittaa: "Muistan että raamatussa on sanat "Minä tunsi jo sinut idussa äitisi kohdussa".Siis Jumala tuntee lapsen vaikka se on pieni itu vasta.Lapsi on viaton ja synnitön vaikka kuolisi kohtuun niin taivas on hänen päämääränsä.Hän on Jumalan oma ilman kastettakin,mutta emme halveksi lapsikastetta koska Jeesus sanoi "sallikaa lasten tulla minun tyköni sillä senkaltaisten on taivasten valtakunta":
weha: "Tottakai Jumala tietää ja muistaa idunkin, mutta tuo ei tarkoita, että vauva voitaisiin jättää kastamatta ja osattomaksi kasteen liitosta. Kaste liittää Jeesuksen kuolemaan ja ylösnousemukseen osalliseksi (Room.6:3-5), joka kuuluu lapsillekkin. Raamattu sanoo näin: "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun" (ps.51:7).
Jeesus kutsui luokseen myös vanhempien tuomia lapsia. Koska Jeesus ei enää elä maanpäällä kuten silloin, niin viemme pienokaiset Vapahtajan luokseen kasteessa. Hän ottaa heidät syliinsä ja antaa heille omakseen Jumalan valtakunnan. Sitä Jeesuksen luo vieminen aina merkitsee (Gal.3:27).- njhgyt
Taaskaan ei weha raamatustaan löytänyt Jeesuksen Evankeliumia
mutta
löysi saatanaa palveleville herkkua!!!
Jumalaa ja Jeesusta palveleville IHMISILLE....
Markuksen evankeliumi:
16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
Jumalan ja Jeesuksen evankeliumia on vielä raamatussa jäljellä, tosin osittain väärennettyinä:
-Matteuksen evankeliumista
-Markuksen evankeliumista
-Luukkaan evankeliumista
-Johanneksen evankeliumista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591618
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671591Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1641370Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661237Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2791195Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1061191- 601059
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611056KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin91982Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57960