aloitetaan näin, että olen 25-vuotias. Näen välillä unta että minulla olisi nuori tyttöystävä (olen sinkku). Unessa on halailua ja suutelemista melko usein. Tyttöä en tunnista mutta unessa tuntuu olevan tosi läheinen. Mistä tälläinen uni voi johtua?
Nainen/tyttöystävä unessa
selvitys unelle
6
2504
Vastaukset
- joku ?
eikö kukaan tiiä? ei saa mielen rauhaa..
- Ulla-Leena
Siitä aatos mistä puutos, toiveunta. Kesä tuo tyttäystävän, jos viitsit hieman nähdä vaivaa itse, etkä vain odotaa.
- Viimeyönä
Olen itsekin nähnyt tälläisiä unia ja ne jäävät vaivaamaan
Kertoo läheisyydenkaipuusta.
- Uteliasvaintaas
Millaisen näköinen tyttö?
- Anonyymi
Kertokaa vähän miltä tyttöystävänne unessa näyttävät. Hiusten väri, silmien väri? Ihon väri, tytön pituus (onko lyhyempi kuin sinä, pidempi, suht saman pituinen? Mainitse myös oma pituutesi), tytön kasvojen/kehon muoto, jne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203093- 161952
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371844Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3531801- 311397
- 301330
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671142- 641019
- 53959
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57941