Kuinka pian voi avioitua jos on elokuussa 2014 eronnut?

häävieraaksiko?

Eräs pariskunta on eronnut molemmat tahoillaan. kuinka pian ne voi avioitua, kun myöhempi erosii elokuussa 2014? Koska voi pitää häät (sisi ei kirkolliset)?

6

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrr

Eikös haureus eli seksipetos ole ainoa sallittava syy ottaa ero?

Kyllästyminen toiseen ei kelpaa syyksi.

Jos toinen ottaa eron ja toinen olisi ollut valmis jatkamaan niin miten nuo meneekään. Joskus muistin nämä kuviot nyt on unohtunut.

• Aikakone.

Täh. Elokuu on vasta tulossa.

• leeviläinen

Kyseinen pariskunta voi kyllä avioitua vaikka hetikohtavälittömästi, jos avioon meinaavat. Ei siihen ole mitään aikajanaa laissa määritelty. Eikä kaikkien uskovaisten lärpätyksiä sekä löperöpuheita tarvitse todesta ottaa, vaikka he mielipiteissään Raamattua siteeraisivat. Löperöpuhujien mielöipiteet yhestä korvata sisään ja toisesta ulos..

Se avioliittoon aikominen ja siihen ryhtyminen on aina kahden kauppa, johonka Isä Jumala antaa aina siunauksensa..

• Suosittelen kahden vuoden seurustelu ja sitten viiden vuoden kihloissa oleminen ennen naimisiin menoa. Silloin pari tietää rakastavatko he varmasti toisiaan.

• leeviläinen

Meinaatsie aivan tosissaan, että kyseisen pariskunnan olisi pidättäydyttävä keskkinäisestä kanssakäymisestä seitsemäksi vuodeksi, vaikka seurustelussa ollaan tosilähekkäin jossakin vaiheessa, kun tunteet kuumat kuohuvat kuin pinta Niagaran..

Mie sanon, että ei siihen ole syytä laittaa mitään aikarajoituksia edes uskovaisille. Vaan kun alkaa sille tuntumaan, että voisi yhteistuumin tuumailla asioita kokovuorokausitoimisesti, niin ei kun vaan vihille vaan ja vauhdilla. Siitä alkaen ne yhteiselämänkurvit ja kuviot näkönsä näyttää, kun ihminen toistansa hioo..

• raimo ra

Avioon mentäessä on ymmärrettävä että kuolema on ainoa erottaja liitosta.

Toisaalta olen ihmetellyt sitä kun taivaassa avioparit varmaan kohtaavat niin eikö ne sitten katso läähätysmielessä toisiaan. Tai siis ikuisuudenhan vietämme ilmeisesti maan päällä emmekä taivaassa, mitä olen nyt Kuningaskunnan tuuli tainkuningaskunnan jokin muu ohjelmassa kuullut.

Mainitkaapas Raamatusta missä siellä sanotaan että olisimme ikuisuutemme taivaassa? Maa siellä mainitaan, vai mitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4772
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3232
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2969
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1727
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1500
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1322
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1039
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      106
      981
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      29
      973
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      971
    Aihe