Kannabis seula puhtaaksi

hatsiiii

Elikkä mitäs luulette saanko kustua negatiivisen seulan jos oon poltellu about joka viikko 2-3 kertaa kannabista ja seulat ois ehkä parin kolmen päivän päästä? Jos urheilen ja juon paljon vettä auttaako se asiaa?

128

38964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lucifär

      Kannattaa vesittää ainakin yks päivä. Eli juot vettä ja tyyliin c-vitamiini poretabletteja, ja itetehtyä sitruunavettä. Vesi poistaa ainetta jota tulee kusen mukana, joka näkyy seuloissa. Eli juot aivan perkeleesti ja käyt kusella jne. Sitku oot juonu niin paljon et virtsa on tosi haaleeta eikä haise kovi voimakkaalta niin toivottavasti seuloista puhtaat

      • Anonyymi

        Siis tärkeinhän on se.. alotat aamulla vesittämisen juomalla 1l b vitamiinivettä (eli siis poretablettia kehiin) ensin se 1l tauluun ja sitten vettä päälle muutama litra.. sen jälkeen kun kusihätä on kokoajan on se merkki siitä että vesikierto on päällä.. sit voitkin jo lampsia seuloihin ja pissiä keltaiset pissit purkkiin :)) nimim kokemusta on ja paljon.. aloita tankkaus 2h ennen seuloja!!

        Onnea ja menestystä


    • ganja 4 ever

      Menet ja vedät itsesi ympärijuovuksiin. Aina kun saat kutsun seuloihin, niin juo pullo kossua. Eivät he känniseltä testiä ota.

      Puolen vuoden kuluttua voit ilmaantua testeihin selvinpäin ja kusta puhtaat vihellellen. Niin ja syö joka päivä 10 askia salmiakkia ja pidä päätäsi ylösalaisin vähintään 2 tuntia päivässä. Tämä tehostaa pääsi verenkiertoa ja aineenvaihduntaa.

      • uppomunatkorvossa

        Pään käyttäminen korvossa jääkylmässä vedessä auttaa varmasti saamaan puhtaat seulat. Ota rytmi kertaupotus, nosto, kertaupotus, nosto, kertaupotus, nosto, kertaupotus, nosto, kertaupotus, nosto, kertaupotus nosto. Jäähileiden seassa uiminenkin antaa puhtaat seulat ja vastavirtaan uiminen.
        Kyllä tuon jälkeen kusettaakin.


      • Anonyymi

        Vitun pelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun pelle

        Tässä keskustelussa puhutaan jos olet vetänyt että mene vauva.fi sivulle viisastelee


      • Anonyymi

        yes
        '


      • Anonyymi

        hhhHhH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hhhHhH

        pääkii huoranpenikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun pelle

        vitun juntti huora


    • ölkjhg

      et saa. Puhtaan seulan saat kun et polta mokomaa turhaketta. Aikaa jää elämiseen, mieli rauhallinen, voit kusta mennen tullen kaikkiin purkkeihin, ei poliisit kuumota, persoonasi kehittyy ja kyky elä ja kohdata todellisuus ilman aineisiin pakoa.

      • Anonyymi

        tai sit vaa poltat iha saatanasti ja vesität saatanasti ennen seuloja


      • Anonyymi

        🙏😊😊


      • Anonyymi

        Tai vaihtoehtoisesti etsit tietoa ja muodostat mielipiteesi itse, etkä toistele samoja vanhoja stereotypioita, tietämättä aineesta ja sen hyödyistä mitään.
        Kuulostat niin "persoonalliselle", että mieluummin kyllä viettäisin aikaa vaikka kiven kanssa :)

        Mutta hei, aina voi oppia ja kehittyä. Yritystä peliin!


      • Anonyymi

        oot kyllä yks vitun iso pelle


      • Anonyymi

        Vaikutat jeesukseen koukuttuneelta mulkulta, joka ei kestä todellisuutta ilman jeesusta. Jumalauta..


      • Anonyymi

        Nämä pössyläppätoistimethan vaikuttavat tosi kehittyneiltä ja persoonallisilta.


    • kokemusta on

      Ei auta mikään. Pahimmillaan näky 3kk vikan kerran jälkee... Onnee vaa matkaa!

      • Edelleenpoltan

        Ahahahahahahahahha oon polttanu 6v eikä ikinä oo näkyny 3kk ees labrakokeissa korkeintaan 4viikoa riippuu ihmises ylipainoisilla näkyy kauemmin koska kannabis rasvaliukoinen


      • ganjaman

        Juu kyllä mulla ainaki noin viikossa lähtee ja vihreä tee auttaa asiaa


      • Iiiina

        Haha ei vittu :D itsehhä polttelen 5-7 päivänä viikossa. Seuloja mul on noin 3 viikon välein (vaihtelee paljon) ja jokaisesta seuloista tullu negat. Takana ehkä 15 seulaa.
        Pidän aina 3-4 päivän tauon, jonka aikana juon vitusti vettä, saunon, hikoilen, c vitamiinia jne.. Sitten vaan kusemaan ja puhtaat tuli :-D vitun helppoo.
        Sit jos tulee iha yllätysseulat, ni ei vaan kuse. Menee sen 3 päivän kuluttua.
        Et nyt oikeesti lopettakaa kuumottelut, ihan turhaa.
        Muaki peloteltii aluks et kusessa näkyy 2 viikkoo ja veressä vaikka parikin kuukautta.
        Haha vitut, kusessa mulla ei näy enää 3. päivän jälkee ja verestä oli hävinny myös 4päivän kohalla.
        Oon toki myös hoikka ja 17v et nehän vaikuttaa asiaan.


      • Anonyymi
        ganjaman kirjoitti:

        Juu kyllä mulla ainaki noin viikossa lähtee ja vihreä tee auttaa asiaa

        Vesittää eli juo vettä niin että ei haise juuri kuselle mutta muista sekoittaa greatiiniä ja esim. C vitamiinia aloita juominen 3h ennen seulaa ja kyypakkauksestaki on apua ja puhun nyt thc.n hävittämisestä eli kyy.. ei pakollinen jos vesität mutta varmistaa ja siksi greatiiniä että eivät voi väittää että liian laimeat kun se katsotaan grea arvoista. Nimimerkillä. 11.v aloitin pirin miedot jo aiemmin niin on joutunut kaikkea keksimään ja oppinut ajan kanssa 29v aktiivista käyttöä ja nyt taas hoidossa ja poltelin ja teen niin kuin neuvoin hyvää joulua.


      • Anonyymi
        Iiiina kirjoitti:

        Haha ei vittu :D itsehhä polttelen 5-7 päivänä viikossa. Seuloja mul on noin 3 viikon välein (vaihtelee paljon) ja jokaisesta seuloista tullu negat. Takana ehkä 15 seulaa.
        Pidän aina 3-4 päivän tauon, jonka aikana juon vitusti vettä, saunon, hikoilen, c vitamiinia jne.. Sitten vaan kusemaan ja puhtaat tuli :-D vitun helppoo.
        Sit jos tulee iha yllätysseulat, ni ei vaan kuse. Menee sen 3 päivän kuluttua.
        Et nyt oikeesti lopettakaa kuumottelut, ihan turhaa.
        Muaki peloteltii aluks et kusessa näkyy 2 viikkoo ja veressä vaikka parikin kuukautta.
        Haha vitut, kusessa mulla ei näy enää 3. päivän jälkee ja verestä oli hävinny myös 4päivän kohalla.
        Oon toki myös hoikka ja 17v et nehän vaikuttaa asiaan.

        Täällä päin pitää antaa 24h sisällä mutta vesitys auttaa ja kyy...


      • Anonyymi

        Jep itteltä lähti 3vk ilma vesitystä


      • Anonyymi
        Edelleenpoltan kirjoitti:

        Ahahahahahahahahha oon polttanu 6v eikä ikinä oo näkyny 3kk ees labrakokeissa korkeintaan 4viikoa riippuu ihmises ylipainoisilla näkyy kauemmin koska kannabis rasvaliukoinen

        Itelläni on näkyny sen reilu kolme kk ja ei ees ollu ylipainoo sillon ku korkeintaan lievä jonku mittarin mukaan mut todellisuudessa pitkä ja hoikka nainen olen. Tarkkuusseuloista siis kyse.


      • Anonyymi

        Yleensä pössypäät ovat niin tikkuja, ettei niihin mikään varastoidu. Testeihin vaan.


    • fgh

      nuorempana kun jouduin seuloissa ramppaamaan,sain ne loppuvaiheessa aina puhtaaks, kunhan opetteli juomaan. jos pystyt juomaan 7,5 litraa vettä suunnilleen putkeen,kusella juosten ennen seuloja. jotkut valittaa et kusi on liian kirkasta mut ei ne voi sille mitään.

      • Anonyymi

        Siihen kirkkauteen c.vitamiini ja greatiiniä niin eivät voi sanoa että liian laimeat. Nimimerkillä 11v aloitin pirin ja miedot jo aiemmin eli kokemusta on.


    • Veikko pilvi

      Kannattaisiko miettiä miksi edes seuloissa käyt?
      Tai sit ala käyttämään synteettisiä kannabinoideja tai sitten vaik pirii. Ei näy ku pari pv.. Synt. Kannabinoidit ei eesnäy..nojoo.en missää nimes suosittele! Kunhan heitin tässä käryis ollessani jfotain.
      Satunnaine näkynee viikon pari kork. Viikottaine ehkä joku kk ja päivitääin monta kk..
      Seuloihi ei auta mitkää kyypakkaukset jne.. Sellastä väitellään moånes paikas..
      Mikši muuten käyt seuloissa?

    • gyuiuoij

      Kyllä tuo käyttö näkyy. Nopein negatiivinen jonka tiedän oli 2 viikkoa pitkään jatkuneen käytön jälkeen. Jätkä on tosi laiha, on aina ollut ja rasvaan ne näkyvät jäämät kertyy niin ehkä siksi niin äkkiä puhdas näyte?

      Varaudu positiiviseen kun urheilu ja veden runsas juonti ei auta yhtään.
      Jos haluat huijata niin pyydä joltain ei polttavalta kaverilta kusta pussiin ja lorota sitä letkusta oman vehkeen alta. Akuuttia päihtymystä kun kusitesti ei todista niin siksi siinä saa mun mielestä huijata.

      • Whizzinaattori

        Niin tai sitten hommaat tällaisen aidon näköisen tekokullin(oletan, että olet kundi):

        http://www.thewhizzinator.com

        Ton mukana tulee synteettistä virtsaa eli ei tartte lainata kannabista käyttämättömän kaverin kustakaan.. ;)


      • Anonyymi
        Whizzinaattori kirjoitti:

        Niin tai sitten hommaat tällaisen aidon näköisen tekokullin(oletan, että olet kundi):

        http://www.thewhizzinator.com

        Ton mukana tulee synteettistä virtsaa eli ei tartte lainata kannabista käyttämättömän kaverin kustakaan.. ;)

        Miten muka luulet jonku onnistuvan pussikusella ku 6 kameraa vessassa joka nurkassa sekä pöntössä yks ja niitä valvoo toisessa huoneessa oleva hoitaja


    • ääääääääääääåååååååå

      millään pussikusella ei onnistu. seula on valvottu ja valvojan pitää katsoa mistä aukosta näyte tulee. Terv. vanha valvoja

      • Kalu-Kasperi

        Pitääkö testaaja kiinni kalusta ja ravistaa vielä? Vieraiden naisten käsissä kun tuo elin tahtoo turpoamaan ja saattaa näyte tulla palleista. Haitanneeko tuo tulosta?


      • Testitulos
        Kalu-Kasperi kirjoitti:

        Pitääkö testaaja kiinni kalusta ja ravistaa vielä? Vieraiden naisten käsissä kun tuo elin tahtoo turpoamaan ja saattaa näyte tulla palleista. Haitanneeko tuo tulosta?

        Ei haittaa, kun kiinnipitäjänä on satakiloinen, parrakas ikäneito. Tässä tasa-arvon ja demokratian maassa kaiken hyvän jakaminen vain lisää tuottavuutta ja vientikin alkaa vetää, kunhan ikäneito laakista selviää. Sitä en mene vannomaan, että ravistaako hän vai pumppuaa. Ohjeistuksessa ei ole siihen kohtaa.

        Testitulosta voi tiedustella torstaisin klo 13 - 15 välillä.


      • Homokekskdkkdks

        Ynäin itse kun käyn seuloissa voin sanoo että mulla ne ei pAhemmi kato mistä se tulee laittaa hana päälle seisoo vieres eikä ees kato😂


      • Anonyymi
        Kalu-Kasperi kirjoitti:

        Pitääkö testaaja kiinni kalusta ja ravistaa vielä? Vieraiden naisten käsissä kun tuo elin tahtoo turpoamaan ja saattaa näyte tulla palleista. Haitanneeko tuo tulosta?

        Etkö oo käyny valvotuissa seuloissa? Kyl se hoitaja siinä vierellä kattoo että se kusi tulee kullinpäässä olevasta reiästä eikä handuun tai hihaan piilotetusta spärdäristä. Tai no, onhan siinä peili välissä mut se hoitaja näkee peilin läpi, sä et.


      • Anonyymi

        Iisalmessa otetaan katetriila niin toi pussi kusi paskaa muutenkin. Ennemmin ompelet housussa käytettävän kuminauha paidan kaulukseen ja se tietty kulkee paidan alla ja sen päähän 10mil tai isompi pumppu (perä) ja siihen puhtaat kuset esim. Jos olet säilyttänyt mehupullossa puhtaita tai jääkaappissa niin sitä puolet kusta ja puolet tulikuumaa vettä että ne on lämpimät koska sen ne näkee niistä purkeista. olin itse panta jalassa niin silloin tein niin ja tietysti istumaasento ehkä helpompi mutta onnistui seisaaltaan varsinkin kun ravaa ylös alas niin eivät jaksa seurata tosi helppoa oli kun on valmis paita tehtynä kun ilmoittavat 5min ennen toimii tuttu muuallakin ripuu miten se otetaan ei haittaisi vaikka kamerat vessassa. 29v käyttänyt


    • kokemusta on

      6 kuukautta näkyy kerran jälkeen.

      • ja paskat

        Jos elimistössä ei ole yhtään thc:tä niin yksi polttokerta näkyy tavallisella terveellä urheilevalla ihmisellä korkeintaan viikon.


      • Paskatmitääkokemusta

        Älkää nyt vittu tulko pätee ku ette tiedä asiasta mitään


      • Anonyymi
        ja paskat kirjoitti:

        Jos elimistössä ei ole yhtään thc:tä niin yksi polttokerta näkyy tavallisella terveellä urheilevalla ihmisellä korkeintaan viikon.

        Ja vitut 3 päivää enintää terveellä urheilijalla


    • ei auta

      THC on rasvaliukoinen. Pitäs urheilla ja olla polttamatta vähintään kaksi kuukautta. Onnea matkaan.

      • Anonymous

        Haistakaa kaikki vittu aktiivisen käytön jälkeen viikko polttamatta detox kuurilla ja vedellä puhtaat.


      • JiipU

        Just joo...


    • narkkkkkiiiiiiiii

      kuset kusivalvoja kengille ja paskot housuun niin ne kaikki narkit tekevät. näin pelaavat aikaa. uusi aika myöhemmin ja voit narkata lisää ja seuraavalla kerralla samalla tavalla.

    • eiteilookokemust

      Haha päivittäistä polttoo takan noin 2v ja viiden päivän tauolla negatiiviset, että ihan ihmisestä kiinni tä juttu

    • 2332

      Oisko ihan niin että lopetat polttamisen jos et voi polttaa. Tai sitten olet suoraselkäinen ja sanot että aiot polttaa jatkossakin ja sillä selvä että seuloissa käyminen on turhaa. Hoidat vaan asias sit hyvin ja menestyt. Hamppuahan on koko elämä aikaa polttaa, että sitä voi kyllä jatkaa sitten kun on vähän vanhempi ja kukaan ei hengitä niskaan.

    • huumenarkkari

      Mulla on joskus aikoinaan hävinny parissa päivässä vaikka olin poltellu lähes joka päivä monta kuukautta. Olin tuolloin 17v nassikka . Kaikki riippuu ihmisen aineen vaihdunnasta. Nyt olis seulat ens viikolla ja poltin torstaina parit kukka paukut,saa nähä miten äijän käy :)

    • Dongilee

      Oon poltellu about vuoden joka päivä ja viimeksi 6 päivää sitten pari hittiä bongista. Oon juonu joka päivä paljon vettä kuumotuksissani ja vetänyt sitruunaa siinä seassa. Pitää toivoo et vesitys onnistuu muuten tulee kenkää koulusta:D

      • Anonyymi

        Muistan greatiiniä ja c. Vitamiinit. Kun alat vesittää noin kolme tuntia ennen kerroinkin jo tulla aikaisemmin 29. Vuotta puljanut ja aina läpi


    • sdasdsadasasw

      toivottavasti jäät kiinni hähäähähähhähäh

      • Anonyymi

        kaua savu näkyy poltin keskiviikkona nyt maanantaina seulat poltin keskiviikkooa ennen 2 viikkoo sitte


    • reppanoitanoita

      Suuria kysymyksiä... Miten saada tehty tekemättömäksi...miten onnistua valehtelemaan tekemisistään... Miksi pitäisikään? Eikö aikuinen ihminen mene miten haluaa ja vastaa sitten menemisistään? Ai niin...ongelmanahan on se vastuu...voi vaikuttaa ajokorttiin, aselupiin, hoitosuhteeseen, lääkehoitoon, lastentapaamiseen... Voi rähmä...millä pillerillä sitä vastuullisuutta saisikaan...no vedetään savut ja mietitääntääntääntään..

      • Anonyymi

        Mitäs jos menisit laukoo muualle noita mielipiteitäs. Mikä vitun moraalisaarnaaja sä oot? Roikut silti täällä... Oot selvästi joku katkeroitunu ämmä jolla ei oo muuta elämää kun roikkua keskustelupalstoilla paina as muita alaspäin koska siellä pohjamudissa on varmaan tosi yksinäistä. Voi kyynel


      • Anonyymi

        Äitisnussija joko sulla on vinkkejä sen poistamiseen tai sitten painut helvettiin täältä pätemästä huoranpentu


    • Varmastitodistetusti

      Kaikista konsteista on paras se että tilaat (kotitesti) sivulta thc testaus tikkuja kotias ja sitte ku ne on sulla nii kuset positiiviset kuset purkkii ja laitat vaikka iha vähä saippuaa sekaa nii siinä on todiste että saippua sekoittaa seulaa niin paljon että puhas negatiivinen tulee varmasti. Tai sitten voit testailla kotonas niillä testi tikuilla kaike laisia eri keinoja mikä puhistais seulan parhaiten koska (yksilöllistä on kaikki) ja sitte vaa hyvällä mielellä seulaan. Ja noilla testi tikuilla voit testata kaikki konstit mitä tiiät tai mitä netissä lukee. Ei tarvii inistä että toimiikoha vai ei! Itse kokeilemaan ja todistamaan asia niilä tikuilla ja turvat kiinni.ps ite ja kaikki kaverit jotka on laitoksessa ja joutuu viikottaik kusemaan purkkiin niin saippua on aina ollu paras vaihto ehto ja todistetusti totta että se peittää thc:n kusesta. Hierot vaikka munas päähä sitä saippua enne seulaa ja meet kusee ja sekotat sen saippuan jotenki sinne nio varmat negatiiviset ja lupaan että kuumottelu loppuu! Aina voit mennä hyvällä miele seulaa vaikka oisit sinä hetkenä paskana ku annat seulaa :D

      • Kotitakka

        Miten sen vaahdon kanssa? Miten naiset antaa neuvoillasi puhtaan testituloksen? Käsittääkseni heillä saippuan tarve on suurempi ja kuinka sen saa stemmattua, ettei
        vaahtoa koko hameenalus?


      • Anonyymi

        Joo toimii toi saippua mutta itsellä katetriila ottavat niin ei auta kun pumpulla ennen menoa tunkea vähän sinne itsensä reikään ei mukava mutta toimii siten jos muuten saa antaa niin kynnen alle ja kusee läpi tavallaan.


    • Hädäs

      Näkyykö seulassa jos polttanut kolmet savut 2.5 viikkoa sitten?

      • Mmmsbb

        No vittu ei todellakaan. Alle viikon.


    • konstit

      No täälläpäin työntekijä katsoo manipulaatiotestillä näytteen , laimea vesitetty näkyy, tarkoittaa että peukaloitu, samoin kaikki saippua ja sitruunajutut kyllä ph -testis jne.. kyllä kaikki työntekijät tietää et voi peukaloida, jotkut katsoo testeillä ja ilmeisesti kaikki ei ?. Mitää järkee ei ole kusetta, itseään kusettaa siinä ja ei voi olla ylpeä tai arvostaa oikeasti itseään jos on niin heikko ettei pysty oleen vetämättä. Sillon pitäs mennä hoitoon ja pitkäksi aikaa, et pää ja ajattelu selvenee. Voi tietysti myös olla mies ja sanoa että käyttää ja aikoo sitä jatkaa, jos kerran niin tekee. Piiloleikit on lasten hommaa ja aikuset kantaa itse vastuun elämästään. Päihderiippuvuudessa se tarkoittaa totuuden kohtaamista ja muutosten tekemistä eikä ruikutusta kui vaikeeta kaik on. joillekin kaverit ja niiden sanomiset on tärkeempiä ku oma elämä, terveys, tahto ja elämän suunta. Aikuistuminen on sitä, että asiat kohdataan ja päätöksiin vaikuttaa oma tahto, makso mitä makso, vaikka kaveripiirin joutus vaihtaan ja hetken oleen yksin.

    • Sälli77

      Olin juonu vitusti vettä ja tein seulan noin tunti sitten niin negatiivista näytti, onko seula vielä huomen aamulla negatiivinen?

      • Anonyymi

        Ei jos et vesitä muista gretiini ja c vitamiiniä niin grea auttaa että ei voi sanoa että liian laimeat c se väriä


    • ewy87

      pysyä vaan viinassa ja jätät ne huumeet niin ei tarvii miettiä jäätkö kusitestissa kiinni

      • Anonyymi

        kannabis ei ole huume vaan nautintoaine/yrtti. en itse osaa verrata sitä mihinkään muuhun. kannabis ei tee mitään pahaa fyysisesti ja henkisesti jos tekee niin sen huomaa eikä tee mieli polttaa , niin petollisiin ja myrkyllisiin huumeisiin tai alkoholiin ei pysty vertaamaan hamppuva.. turhaan arvalla kielletty suomessa ganja. ps. jopa pohjoiskoreassa laillista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kannabis ei ole huume vaan nautintoaine/yrtti. en itse osaa verrata sitä mihinkään muuhun. kannabis ei tee mitään pahaa fyysisesti ja henkisesti jos tekee niin sen huomaa eikä tee mieli polttaa , niin petollisiin ja myrkyllisiin huumeisiin tai alkoholiin ei pysty vertaamaan hamppuva.. turhaan arvalla kielletty suomessa ganja. ps. jopa pohjoiskoreassa laillista.

        Itse olen eri mieltä tolta kantilta ettei tee pahaa henkisesti (riippuu varmaa tietenkii ihmisest) koska itelläni toi savu veti henkisest ihan paskaks ja mun oli pakko jatkuvast polttaa ja jos en noin puoleetuntii polttannu alko kylmähiki virtaamaa yms oli kyl perseest
        Pääsin kyl jokunen kk sit eroo ku alotin bentsojen runsaan käytön ja niist johtuen jouduin psykiatriselle osastolle joksuu aikaa ja siäl pääsin eroo noist
        Kyl joo vielkii tekee miäl poltella mut ei oo enää pakottavaa tarvetta onneks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kannabis ei ole huume vaan nautintoaine/yrtti. en itse osaa verrata sitä mihinkään muuhun. kannabis ei tee mitään pahaa fyysisesti ja henkisesti jos tekee niin sen huomaa eikä tee mieli polttaa , niin petollisiin ja myrkyllisiin huumeisiin tai alkoholiin ei pysty vertaamaan hamppuva.. turhaan arvalla kielletty suomessa ganja. ps. jopa pohjoiskoreassa laillista.

        Kyllä se nyt vaan on meillä täällä pohjolassa lailla määritelty huumeeksi eikä yrtiksi tykkäsit siitä tai et.


    • epätoivoinenpolttelija

      Heeissan toverit, nyt tarttis apuu! Mul on 10 päivän päästä seulat, oon vesittäny nyt kaks päivää ja käyny saunassa sellasii tunnin sessioita ja mun kusi on ihan kirkasta. Auttaako se vesi ja hikoilu oikeesti? mietin et vesitän ja hikoilen mah. paljon ja sit pari päivää enne seulaa, syön ja juon iha normisti nii kusi ei ois nii kirkasta. mitä luulegte, toimisko??://

      • Anonyymi

        Vesistö niin kuin neuvoin jo monesti tuossa aiemmin että mitä se vesitys tarvitsee että ei jää kiinni


    • Fuqqqqq

      Poltin puol jointtii 12 päivää sitten, jonka jälkeen joka päivä runsasta vedenjuontia, sekä ennen seuloja join pelkkää vettä koko päivän ja silti tuli positiiviset.

      • apashi

        niin vedenjuonti on suhteellisen turhaa,kannabis on rasvaliukoinen ei liukene veteen,kyllähän vesi voi vähän nopeuttaa yleistä aineen vaihduntaa mutta olematon thc liuottaja. Kannabikseen tepsii ehkä viina ,, vihreä tee ja mm chili nopeuttavat nimenomaan rasva aineen vaihduntaa,


      • Anonyymi

        et tehnyt sitä silti oikein. vesikierto pitää olla päällä. eihän sitä thc:ta voi mitenkään erittyä virtsaan jos se kusi on ollut rakossa vain muutaman kymmenisen minuuttia. olet vissiin antanut liian myöhäset kuset. ps kokemusta on.


    • uusinidea

      Pilveä tupakkaan.

    • Jopetron

      Huomenna seulat, sama vetää vitusti.

    • dcyoungflypeepcocaine

      selviää pian mite käy ku 7 vuotta polttanu päivittäin siis en muista päivää jolloin en olisi polttanut.
      kusarit ois edessä nyh ja päätän mennä takki auki kusettamaan nii vitusti kyy c vitamiini saippua . poltin eilen vois mennä viikon päsätä ekat

      • Retroapina

        Kerrohan kuinka käy? Vähän sama tilanne ja huomenna pitäs käydä kusaseen...


    • pööpööpöö

      vitunko väliä sillä muutenkaa on kuseeko positiiviset? Noh töitä et saa mut sit meet vaan kusemaan ens kerralla ne puhtaat. Jos poliisi vaatii testit ni siinäs kuset ja maksat huimat 70 euroa sakkoa. No big deal..

    • Toivo21

      Mielipidettä, polttanu 2 vuode aja päivittäin 1-2 g/viikko, sitten totaalitauko ja 2,5 vko jälkee 2 puhasta tulosta ce-merkityillä kusitesteilä. Nyt poltta yhteensä noin 0.5 g 3 pvä/ 7:stä, seulat 2.5 vko päästä voiko olla huoletta?

    • jazu

      Heittäkääs vinkkiä miten seulat puhtaaksi, ihan toisesta syystä joudun kyllä ottamaan että ovatko yhtä tarkkoja kun ns '' oikeissa huumeseuloissa '' mutta tässä poltellut eilen muutaman kerran ja ensi viikolla jokin päivä seulat tulossa ja puhtaat pitäs vetää!

    • TerveisinMinä

      No tässä ketjussa ollu hiljasta, mutta laitanpa nyt oman esimerkkini tähän. Jouduin itse käymään seuloissa n. 2-3vkn välein ja sanotaanko että sinä aikana polttelun määrä vaihtelee. Näin esimerkkinä annan yhden kerran noin 4 vuotta sitten kun tuli päissää poltettua savut ja totta kai seuraavana päivänä seulat. Kännissä kun ei ajattele. Noh ei siinä mitään. Aloin juomaan nelisen tuntia ennen seuloja vettä ja kahvia (toki parempi jos enempi aikaa mutta seulat oli suht aikaste ja krapulassa ei jaksanu herätä hyvisä ajoin). Join nesteitä ja kävin kusella mahdollisen monta kertaa kusella niin kauan että kusi muuttui kirkkaaksi ja silti jatkoin samaan tahtiin seuloihin asti ja kappas puhtaat tuli. Sama on onnistunut vaikka polttanut useamman kerran viikossa. Mutta toki liika on liikaa polttamisenkin kanssa että varsinkin ilman välipäiviä niin ei se lähde kusesta vaikka kuin koittaisi. Tämänkin olen kokenut. Mutta jos polttaa 2-3vk aikana vaikka joka viikko pari kolme kertaa niin nuin sen saa todennäköisesti pois seulojen ajaksi kusesta. Välipäiviä silti on hyvä pitää 3-4 ennen seuloja niin varmempi nega tulee. Myös netistä saa tilattua kotiin thc seuloja joilla voit itse varmistaa vielä että tuleeko puhasta. Ja jos lääkäri valittaa kusen kirkkaudesta niin sanoo että mulla on sellanen ujopissa, että ilman suurta veden tankkausta kusi ei vain suostu tulemaan, että minkä minä sille voin.

      Näin itse olen enimmät seulat vetäny jos on tullut poltettua. Toki nykyään olen sen todennut että helpoin tapa on vain olla polttamatta jos täytyy seuloja antaa, koska ei tuo nesteiden suurten määrien litkiminen kovin mukavaa ole saati tervettä, mutta ymmärrän että hiisailu on mukavaa hommaa varsinkin jos sitä silloin tällöin polttelee.

      Keep it real 420

    • lähiönuori

      Mä tosiaan ite olin polttanut älystä 4-5 pesää sekä spliffistä muutaman hitin eikä näkynyt seuloissa Oli siis taukoa noin 6 pv vaikka en edes yrittänyt mitään ihmeellisiä konsteja ja amfetamiinikään sekä meta ei näkyny vaikka oli about 2-3 pv ennen seuloja muutamat viivat vedelly.
      Bentsot näkyi ja niistä sanoinkin että syön paniikkikohtauksiin vaikka ei ole reseptiä
      nyt vaan kuumottaa helvetisti kun oon viime sunnuntaina polttanu runsaasti taas budia syönyt bentsoja ja käyttänyt alista.. eikä tietoa mikä päivä on seulat onkohan mitenkään mahdollista ettei näkyis vaikka olis huomenna ? tai en tiedä miten helvetissä voin lykätä seuloja koska oon laitoksessa eikä ne päästä mua sieltä ulos ennenkun kusen seulat.
      Jos jumala on olemassa ne unohtaa ottaa multa seulat tai ei päätä edes ottaa niitä !!!! pääsisin jo ensviikolla ulos sieltä mutta en ole ollenkaan varma että pääsenkö jos kusen positiiviset

    • Anonyymi

      Kaveri poltti 46pv (~5,5vk) sitten 0,5-1g lätkää ja antoi tänään labraseulat. Ei ollut aamukuset ja oli tankannut nestettä aika paljon. Kuset 2h rakossa. Tätä ennen oli myssytellyt puoli vuotta sitten eli yksittäinen käyttökerta kyseessä. Tuleeko puhtaat vai ei?

    • Anonyymi

      Eilen viimeksi poltellut savuja huomenna seula, onko vinkkejä moten saisi negatiivisen tuloksen?

      • Anonyymi

        Jos on kaksitoista tuntia ennen seuloja polttamatta, niin en ole kuullut että kukaan olisi kussut positiiviset. Juot vain neljä kuppia kaffeeta tuntia ennen testejä, niin ei pitäis näkyä.


      • Anonyymi

        3-4h ennen seuloja aloitat juomalla 2L vettä sekoitat kreatiini jauhetta sitruunamehutiivistettä beroccaa. sen jälkeen käyt kusella, sitten sekoitat samat mutta 0,5Lvettä käyt kusella ja toistat ja käyt kusella. olisi hyvä että edellisestä virtsaamisesta olisi noin 20minuuttia aikaa enne seuloja koska siinä ajassa ei thc:n hajoamistuotteita kerkeä erittymään virtsaan. ps kokemusta on.

        jos todellakin varman päälle haluaa vielä pelata olisi hyvä saada ihan pienen määrän saippuaa kuppiin. esim esinahan väliin tai suoraan tippa munanreikään tai naisella tekokynnen väliin. 100% varma toimivuus. mutta pitäisi kyllä riittää tuo vesitys.


    • Anonyymi

      Syöt edellisenä päivänä ennen seuloja 600 grammaa voita. Kannabishan on rasvaliukoinen eli sitoutuu siihen voihin. Sitten seuloissa mitä arvelet, kusetko voita vai kusta? :) Kusta tietenkin, jolloin kusi on puhdasta. Jos kusisit voita, niin silloin jäisit seuloissa kiinni.

    • Anonyymi

      Kellään tietoa et pietääkö ammattikouluissa ylläri seuloja

      • Anonyymi

        Ei pidetä, mutta kannattaa silti pitää aina 5 askia Pantteri-salmiakkia povarissa. Ne, kun syö yhteenmenoon, niin seulat on puhtaat, vaikka hiisailisi iltapäivä kahdesta yö kahteen.


    • Anonyymi

      Riippuu miksi seulat. minulta ne otti hiustyvinäytteetkin ja ne ei häivuy mihinkään edes 6kk .Hiuksissa näkyy käyttö niin kauan kun hius kasvaa eikä lähde irti.

    • Anonyymi

      Thc on tosiaan rasvaliukoinen aine, joka niin sanotusti kertyy ihmisen "rasva varastoihin". Joten mitä vähemmän kropassa on rasvaa niin sitä vähemmän thc:tä varastoituu. Ja thc:n poistumista ei oikeastaan voi nopeuttaa, thc:n määrä elimistössä puolittuu (50%) 7 päivän kuluessa (huom keskiverto ihmisellä!!). Thc:n poistumis aika elimistöstä vaihtelee suuresti, koska siihen vaikuttaa moni asia, kuten: rasvaprosentti ja aineenvaihdunnan nopeus. Ja ennen seulaa ei todellakaan kannata urheilla koska silloin rasva palaa ja varastoituneet thc metabolit lähtevät kiertoon kropassa.
      Nopeiten thc lähtee kropasta detox juomilla ja terveellisellä ja tasapainoisella ruokavaliolla, terveelliset elämän tavat auttavat myös thc:n poistumiseen.
      Lukekaa tästä artikkelista asia tietoa thc:n metaboleista ja miten huuhtoa thc pois elimistöstä

    • Anonyymi

      Jos oot paljonki sitä paskaa menny polttaa ni kannattaa pari päivää ennen seuloja vesittää, meet seulaa edellisenä iltana tunniks pariks saunaan ja pidät huolen et kuset ja juot riittävästi, jos aamulla ennen seulaa saat kustua pienet lirut haaleeta kusta, niin se on merkki siitä että voit mennä hyvillä mielin kuseen ne puhtaat. Sit vaan pari kuppia kahvia (mustana) 30-60min ennen seuloja että kusi värjäytyy.

      • Anonyymi

        ei auta tuo "päivien vesitys" koska thc on rasvaliukosta. jos haluaa vesittää niin se tapahtuu vain ja ainoastaa sinä päivänä kun on seulat. jos vesittämään ryhtyy niin olisi hyvä aloittaa 3-4h ennen seuloja vesitys ja saada vesikierto elimistössä aikaseks, eli kuset vain vettä. kreatiini ja esim berocca ovat oivallisia vaihtoehtoja värjäämään kusen vedenkirkkaasta tummaksi ja kreatiini arvot on hyvät.

        kun olet nauttinut tarpeeksi nesteitä sinä päivänä kun on seulat, että on vähän väliä hätä niin suosittelen vaikka kusemaan juuri ennen kun menet seuloihin about 15-20min ennen niin virtsaan ei ole kerennyt erittymään mitään kuona-aineita. helppoa kuin mikä 😉


    • Anonyymi

      nykyään testit niin tarkkoja, ettei siinä vedenjuonti yma. auta.. Eli. n 30 päivää kannattaa olla taukoa ennen seuloja..

      nimim. kokemusta on

      • Anonyymi

        aine häviää sun kehosta vesittämällä, ihan sama kuinka tarkat testit sulla on :Ddd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aine häviää sun kehosta vesittämällä, ihan sama kuinka tarkat testit sulla on :Ddd

        Mites ku itellä sellanen tilanne et oon sairaalas sisäl ja seulat voi olla iha koska vaa ja nyt ne on ollu puhtaat viimesimmät kerrat, haluisin pitkästä aikaa polttaa yhet myssyt..... Ennenku meen päihde kuntoutuksee. Ja ennenku kukaa, tulee sanoo et onks järkee mennä kuntoutuksee jos haluun polttaa, ni täs yritän räpistellä eroo opiaateista en pajarista. Eli en pysty vesittää ku hoitsu voi tulla koska vaa sanoo et kuse purkkii..... Jeesaaks se saippua jotai oikeesti?


    • Anonyymi

      Nykynen systeemi riippuen paikkakunnasta tietty, paljon on resusseja lähtee sun kusi labraan missä muistaakseni 2500 tutkarin/huumeiden lista, kato eihän ne thc:tä sillon eti vaan miksi se muuttuu kehossa. Super tarkkaa ite ajokortti seurannasssa.
      1kk menny 2kk jäljelllä et saa väliaikasen ja sit vittu viel 2 KAKSI vuotta random seuloja. Oma lääke lista vedetään uusiks lyrica,pamit,Z unilääkkeet oi oi vittu on paha juttu otetaaks puolet pois....vaihda vaikka johonki paskaan ketipinoriin mil ei saa ku henkes pois yhe kaljan jälkeen. lyrica on hermokipuun syöny 4v eli ei vaikutaa vaan kipuun ja nostaa masennuksesta pois, pamit ahdistukseen mikä masennuksen aihettamaa....sellain täällä suomessa
      Itsekkke ei mikään SXRI lääke toiminut, uusin hieno brintelex ppistää tekemään itsemurhan.

    • Anonyymi

      Piti aloitusta kommentoida eli tuplat tuli

      Nykynen systeemi riippuen paikkakunnasta tietty, paljon on resusseja lähtee sun kusi labraan missä muistaakseni 2500 tutkarin/huumeiden lista, kato eihän ne thc:tä sillon eti vaan miksi se muuttuu kehossa. Super tarkkaa ite ajokortti seurannasssa.
      1kk menny 2kk jäljelllä et saa väliaikasen ja sit vittu viel 2 KAKSI vuotta random seuloja. Oma lääke lista vedetään uusiks lyrica,pamit,Z unilääkkeet oi oi vittu on paha juttu otetaaks puolet pois....vaihda vaikka johonki paskaan ketipinoriin mil ei saa ku henkes pois yhe kaljan jälkeen. lyrica on hermokipuun syöny 4v eli ei vaikutaa vaan kipuun ja nostaa masennuksesta pois, pamit ahdistukseen mikä masennuksen aihettamaa....sellain täällä suomessa
      Itsekkke ei mikään SXRI lääke toiminut, uusin hieno brintelex ppistää tekemään itsemurhan.

    • Anonyymi

      Millainen lie on asian laita. 6kk melko säännöllisen epäsäännöllisesti tuprutellu sen 0.2-0.5 päivään vesipiipusta. 4päivää seuloihin. Mahollisuus saada detox juomalla, sitruunavedellä ja saunalla puhtaat? N.180-190cm pitkä ja n.65kiloa painoa. (Läpipaskoks sanoneet) Ikää alle 25 :D

      • Anonyymi

        eitarvii saunas käydä. vetäset vaa pari h enne seuloja 2-3 litraa vettä johon sekotettu beroccaa ja kreatiiniä. ja ku kusettaa koko ajan nii kuse enne seuloja rakko tyhjäks about 20min enne niin ei kerkiä erittyy thc:hajoamistuotteita virtsaan.


    • Anonyymi

      Mitä veikkaatte jäänkö kiinni. Poltin aamu 11 alle puolikkaan jointin ja oli klo 14.00 seulat ja ennen seuloja kusi oli keltasta mutta ehdin juomaan vähän vettä että kun kusin purkkiin niin kusi oli melkeen kokonaa läpinäkyvää veden näköstä mutta vähän vielä keltaista

      • Anonyymi

        Ja olen noin 170cm pitkä ja painan noin 55kg


    • Anonyymi

      mitähän mieltä ootte mitä tän päivän seuloissa näkyy?

      Poltan viikossa n. muutaman kerran todella vähäisiä määriä, 05 tai alle.
      Poltin viimeksi keskiviikkona, määrä oli jotain 02 luokkaa.
      Tänään ollut seulat, seuloja ei valvottu millään tavalla. Sain kusta purkkiin omassa rauhassa, vessan ovi kiinni, ilman että kukaan tirskisteli tai tarkasteli.
      Tätä ennen join n. puoli litraa vettä. Kusi oli keltaista, kaadoin purkista osan pois ja valutin hanasta vettä sekaan jotta laimentuisi. Mikähän mahdollisuus on saada näistä seuloista negatiiviset?

    • Anonyymi

      Tänään 13päivää polttamatta ja positiivinen oli kotitesti otin ihan "rehdisti" aamukusesta...eli vesikuset käyn antamassa jos ei muu auta,testaan toki kotona tämänki

      • Anonyymi

        Nonih,join aamukusen jälkeen 2.5litraa vettä ja negatiivinen tulos...


      • Anonyymi

        jep perus vesitys


    • Anonyymi

      Itselläni on kusisäiliö kainalossa josta ohut letku k*rvän varteen. Säiliön olen ladannut kissani pissillä joka ei käytä huumeita.😺

      • Anonyymi

        Oletko varma ettei käytä? Aika moni käyttää nykyään, ja muuhan onkin väärin.


    • Anonyymi

      Neljä päivää sitten poltin n. 0,4g ja tänään olin seuloissa. Kävin saunassa kolmesti ja join todella paljon vettä, johon heitin beroccaa ja c-vitamiinia. Heräsin muutama tunti ennen seulaa ja join n. 2l beroccavettä. Kävin kusella puolituntia ennen seulaa ja negatiiviset sain!

    • Anonyymi

      THC-KOTITESTI (SEULONTA TESTI (ei toimi jos testit menevät laboratorioon massamittaukseen) Käytän viikottain rentoutuakseni 01-02 kukkaa, siis joka viikonloppu, Noin 6 päivää sitten (148 tuntia) nautin noin 0,2g pudia. ja sain kuulla että testit tulee työpaikan puolelta viikon sisään. Aloin selvittelemään asioita ja testaamaan aineenvaihdunta tuotteiden poistumista lähes jokaiselta kantilta, aloin tankkaamaan vettä, beroccaa, kreatiinia c-d vitamiinia- sekö mangneesiumia 4-5 litraa nestettä / päivä tämän lisäksi kävin saunassa ensimmäisenä ja kolmantena päivänä, sekä hankin itselleni laksatiivejä , että saan ripulin, jota ylläpidin 2 vuorokautta. (noin 60% poistuu ulosteen kautta veriplasman mukana). 10-20% virtsasta, tein tikkutestejä 3 päivän aikana 3 kappaletta 50ng/ml ja joka kerta sain negatiivisen tuloksen. 5 päivänä lopetin tankkauksen ja annoin elimistön ns kuivahtaa. Tein 6 päivän aamuna (160 tuntia) testin, normaalista ehkä jopa happamasta aamuvirtsasta, joka osoittaui hyvin heikoksi negatiiviseksi (testin tarkuus edelleen 50ng/ml) odotan että saan 20ng testejä joiden pitäisi saapua joko tänään tai huomenna. ne yritän saada lantrattua näyttämään neg tulosta. Nyt kuitenkin jatkan vesitankkausta, että saan munuisen huuhdeltua ja lisättyä aineen vaihduntaa poistan jäämiä. ja toivon että testit menevät hyvin, aikomuksena kyllä vesittää ensimmäisen testin vesi beroca tankkauksella, vedoten siihen että olen juuri sairastanut vatsataudin, enkä oikein ole uskaltanut syödä mutta olen kuitenkin pystynyt juomaan ja nauttimaan ravinto-lisiä, niin testi saattaa olla senkin vuoksi vähän mitä sattuu. ja saan ainakin yhden päivän lisää aikaa antaa kehon poistaa jäämiä.
      Minulla on korkea rasvaprosentti 178 / 103 kg. mutta se mitä tulee aineen poistamiseksi elimistöstä, niin sitä ei vaikuttaisi pystyvän hirvesti nopeuutamaan, mutta näytettä pystyy hieman manipuloimaan, ja saamaan laimeammaksi, joka voi olla se ratkaiseva rajatapauksissa eli 50ng saadaan näyttämään 45 ng ja juuri sen negatiivisen tuloksen paremmalle puolelle. tutkimukset ovat osoittaneet että kerta käyttö THC näkyy 4 päivää, toistuva käyttö noin 5-13 päivää, ja säännöllinen käyttö 14-30 päivää. Omalla arviolla olen itse toistuvan käyttön ryhmässä muutta pelotteet siitä että näkyy kuukauden kaikilla on vain pelote. siihen vaaditaan gramma/päivä/vuosi, eikä välttämättä edes silloin näy kuukautta. en toki ole itsekkään vielä ns puhdas ja 6 päivä alkaa, joten huoli on omasta selviytymisestä kova koska panoksena on työpaikan lisäksi myös muita sosiologia velvotteita. Enkä ole aivan varma että onko testi seulana vai meneekö labraan.

      • Anonyymi

        Ite 40v älyttömän hoikka kukkakeppi. Poltellut melkein koko elämän päivittän 0,5-1g kukkaa jointissa. Puoltoista viikkoa sit vetäsin pienet chilumit ja ke hyvin pienen jointin, jossa oli aika paljon röökiä mukana. Näistä edelliskerroista on 3vk kun kunnolla pajautellut. Työpaikalla tulee työhöntulotarkastus, mutta en tiedä vielä milloin. Uskon kuitenkin, että puhtaat tulee. Rasvaa kehossa nimeksikään ja aineenvaihdutnta hyvä. Saa nähä meneenkö työt siinä alta


    • Anonyymi

      näkyyks mulla kaua thc kehos jos oon polttanu viimeks lauantaina ja sitä ennen 2vk sitten ja oon juonu tänää1.5litraa vettä 4desii sitruunamehua ja 1.5 litraa sirtuuna vissyy ja 0.33 vissyn

    • Anonyymi

      Somali

    • Anonyymi

      Ei auta muu ku aika. Se vähän riippuu mitä bentsoja syö esim. Pamit näkyy kuukauden mut esim. Tenox vaan n. Viikon kax.

    • Anonyymi

      vedä pirii

    • Anonyymi

      Itse pitäs käydä seulassa että saan adhd lääkkeen. Onko kaikilla lääkäreillä sama käytäntö että pitää käydä testeissä vai saako jostain yksityisellä ilman testejä?

    • Anonyymi

      Yleensä thc lähtee nopeasti pois kusesta jos poltat silloin tällöin pari jointtia.
      Esim. Jos poltat maanantaina ja tiistaina savut, ja seulat on puhtaat perjantaina tai lauantaina viimestään.

      Se on sitte eri juttu jos polttelet viikon tai kaks viikkoa melkeen joka päivä.
      Silloin saattaa näkyä seuloissa jopa viikon ajan.

    • Anonyymi

      kusta edellisenä päivänä pari litraa juo nii ei näy seuloissa.

    • Anonyymi

      mitä veikkaatte jos seulat on 3päivän päästä ja polttelin viimeks noin 8päivää sitten että meneekö puhtailla papereilla. eioo sen ihmeellisempiä keinoja käytössä kun helvetisti vettä ja kusella ramppaaminen.

      • Anonyymi

        Oliko puhtaat?


    • Anonyymi

      Vesittää ja ottaa c vitamiini tabletteja ja ravaat kusella. kannabiksen kanssa vaikeampi juttu kun thc tarttuu läskisoluihin eli ei tuu kaikki heti kerralla kusen mukana ulos

    • Anonyymi

      Jos on polttanut kannabista nyt semmosen 3-4viikkoa päivittäin niin kuinka kauan se näkyisi virtsassa ja miten sen saisi nopeammin pois

      • Anonyymi

        Oletko saanut negan yuloksen


    • Anonyymi

      itellä on 2 kertaa käynyt että edellisenä iltana oon polttanu 1g eikä oo seuraavana päivänä näkynyt ilman vesityksiä tms kun ainoa kerta pitkään aikaan, mutta siitä kahden viikon hitsaaminen ja antaan seulat niin on tottakai näkynyt :D

    • Anonyymi

      Täällä nainen, joka antoi positiivisen näytteen seulasta B-lausuntoa varten. Mitähän nyt seuraa?

      • Anonyymi

        Varmaan päihdeseuranta


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe