...nukkuu mun viereen?
tulisiko joku söpö mies...
8
1318
Vastaukset
- yks typy
Ei kait mies voi olla mies, jos se on söpö.
Miehen täytyy olla sellanen vähän rumankaunis, vähän raju ja samalla hellä. Eikä pieni parransänkikään ois pahitteeksi. Huh. Ei passaa näin aamutuimaan heti miehiä alkaa ajatteleen. Pois se mun mielestä! :=))))) - viereen
En siitä söpöydestä tiedä, mitä tarkoitat, mutta aamuvirkkuna kyllä voisin kainaloosi käpertyä, kun vain tietäisin missä nukut.
- Karriääri
Minä voisin tulla, olen MBA ja kuulun nuorkauppakamariin.
Kuulun myös vieraisiin sänkykamareihin aina kun silmä välttää.
Minulla on BMW ja GSM.
HIV on parasta aikaa työn alla.
Olen insinööri.
Pääseekö näillä meriiteillä?- TTt
...merkanttien joulujuhlaan porsaaksi. Nuorkauppakamari...voi jeesus.
- Karriääri
TTt kirjoitti:
...merkanttien joulujuhlaan porsaaksi. Nuorkauppakamari...voi jeesus.
Huumoriahan minä.
Nuorkauppakamari henkilökohtaisen pyrkyryyden esittämispaikka.Fiksujakin seassa, täysiä idiootteja kuitenkin liian paljon, jotta olisi vakavasti otettavaa touhua. - nuori-nainen
Karriääri kirjoitti:
Huumoriahan minä.
Nuorkauppakamari henkilökohtaisen pyrkyryyden esittämispaikka.Fiksujakin seassa, täysiä idiootteja kuitenkin liian paljon, jotta olisi vakavasti otettavaa touhua...ja mä jo meinasin ehdottaa...
- Varttunut mies
Olen jo lähellä keski-ikää oleva herrasmies ja tulisin sinut nukuttamaan ilomielin.
Olen näyttävä (näyn kaukaakin) ja edustava, jota kehtaa näytellä (vain pimeässä ja syrjäseudulla).
Alkoholia en juo ihan joka päivä ja tupakkaakaan ei mene kuin pari askia päivässä.
Rikaskin olen, koska joskus on tilipäivän jälkeen vielä tililläni lähes 10 euroa. Omistan vanhan mutta aina luotettavan auton, sekä olen katsellut hienojen kesämökkien kuvia netistä.
Muutenkin olen ihan mukava ja harmiton herrasmies (naapurien harmiksi).
No miten on? Pääsisinkö näillä avuilla sinun viereesi nukkumaan?
PS. Harrastan ylensyöntiä ja nenänkaivuuta.
;-D- Meijuli
tahtoo, tahtoo...