Ylös ja vähän sassiin! Ei koisata enää. Se on nimittäin perjantai ja joillakin saattaa olla jopa tilipäiväkin.
Jotka ei lähe tänään töihin voisivat viikonlopun kunniaks siivota. On kiva sitten illalla naukkailla viiniä, kun on siisti huusholli.
Hyvät päivänjatkot huuhaalaisille :=)))).
HUOMENTA
7
463
Vastaukset
- kippari
on oltu jo pikkusen aikaa ja onhan se fyrkkapäivä tänään et siinä suhteen hyvä homma;=))Mut ei auka kyllä se pitää lähtee kohta hommiin;=)Hyvää päivänjatkoo sinulle kanssa:=)
- Koisuvei
Juu, äsken heräsin. Tosin ajelin ensin unissani tänne duunipaikalle. Siivotakaan ei tarvitse kun vasta joulun alla siivosin.
Viinien kanssa läträäminen ei käy, mutta Hundijalavesi 80% maistuu kyllä. - masa
Tossa ihan just heräsin ja nyt alkoi vapaat, joten ei tarvi töihin mennä lähes viikkoon. Tilipäivä oli jo pari päivää sitten, mutta onneksi olen säästänyt perjantaipulloon ja kohta alkaa siis juhlat. ;)
Kämppäni on aina siisti, joten kippis ja kulaus ja maistuis varmaan muillekkii... ;-D- ja paljon
Olkaa onnellisia. Piti tulla palkka tänään ja oli suunnitelmissa kaikkee tosi kivaa, tuleekin vasta maanantaina. Paskaa viikonloppua mullekin! :(
- yks typy
ja paljon kirjoitti:
Olkaa onnellisia. Piti tulla palkka tänään ja oli suunnitelmissa kaikkee tosi kivaa, tuleekin vasta maanantaina. Paskaa viikonloppua mullekin! :(
Miten niin huonosti sulle kävi ?
Voi,voi. Jos lainaisit joltain kaverilta rahaa maanantaihin asti. Minä kyllä voisin lainata sulle. Mä en ainakaan voi nyt olla onnellinen kun sulle kävi noin huonosti. Otan osaa suruusi :((((( - Doe 10
yks typy kirjoitti:
Miten niin huonosti sulle kävi ?
Voi,voi. Jos lainaisit joltain kaverilta rahaa maanantaihin asti. Minä kyllä voisin lainata sulle. Mä en ainakaan voi nyt olla onnellinen kun sulle kävi noin huonosti. Otan osaa suruusi :(((((Kaverin mielialan kyllä ymmärtää :( Mutta entäs sulla?Täynnä energiaa? ;)))
- yks typy
Doe 10 kirjoitti:
Kaverin mielialan kyllä ymmärtää :( Mutta entäs sulla?Täynnä energiaa? ;)))
Arvaa,että on energiaa. Kaks miestä tulossa tänään saunomaan mun kans. Voisko nainen enempää enää toivoa. Pitäisköhän hakea punkkupullo, kun kaks viikonloppua jäänyt väliin. Ei kohta muista koko viinin olemassa oloakaan. Ja sillon on kyllä aika huonosti asiat.
Monenko koneella te tuutte? :=)))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948